Hvordan er håret dit?? :D

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Hvis du ser bort ifra hvordan håret ditt er akkurat nå (de fleste har jo mistet en god del hår) hva er din naturlige hår farge? Hvordan er håret ditt nå? og hvordan vil du ha det??

Bruk gjerne bilder ifra google for å illustrere :D
 
Vet du! Det som kommer ut nå er grått! Ikke tull en gang! I en alder av 28 år så holder jeg på å bli seriøst gråhåret. :)
 
Jeg syns håret mitt er skikkelig sært, og hatet det i mange år.

det er da ca sånn farge


Men med MASSE naturlige striper i alle forskjellige nyanser og på vinteren blir det rød-brunt og på sommeren rød-blondt!

Etter at jeg tvang min mann til å ta tuppene mine i Norge (ca 10 cm) 
Så har jeg nå da hår til lang nedover ryggen (hadde ned til rumpa før men mye var såååå slitt)

Etter mange år liker jeg håret mitt som det er men jeg vil ha det sunnere, for jeg syns det er overalt!!! har en del fall 
 


Sandbakk skrev:
Vet du! Det som kommer ut nå er grått! Ikke tull en gang! I en alder av 28 år så holder jeg på å bli seriøst gråhåret. :)


Oh den er kjip, men grått hår kan jo se ut som sølv :D
 
Håret mitt ser ca sånn ut, litt mer rødlig kanskje:

Har lengde ned til rumpa og pannelugg i tillegg. 
 
Håret mitt er helt herpa!
Den originale fargen er en slags mellomblond/kommunegrå tror jeg.
Når jeg gikk på ungdomsskolen begynte jeg å farge håret rødt, og det
fortsatte jeg med inntil for et par år siden når jeg begynte å bleike
det. Har vært lysblond fram til forrige uke faktisk. Nå er jeg rødhåra
igjen.
Har ikke vært hos frisøren siden jeg var gravid med mellomsøster,
dvs for over seks år siden. Har null respekt for håret mitt, så det
klippes og farges og rettes i hytt og pine :P Nå  har jeg kort hår med
sidecut.
Skulle ønske jeg hadde langt, tjukt hår med tung lugg. Men det får
bli med drømmen. Har altfor tynt hår til å spare det spesielt langt..
 


Sandbakk skrev:
Vet du! Det som kommer ut nå er grått! Ikke tull en gang! I en alder av 28 år så holder jeg på å bli seriøst gråhåret. :)


Jeg er 25 og så godt som helt grå alt.... Lysfarger det, så jeg blir blond, ikke pokker om jeg skal gå rundt med grått hår i en alder av 25!!!
 
Håret mitt er egentlig mørkebrunt, men har nå litt gylne striper i. Er også mye grått som kommer ut hos meg:-/ har skulderlangt i lengde og pannelugg.
 


kariannemor skrev:


Sandbakk skrev:
Vet du! Det som kommer ut nå er grått! Ikke tull en gang! I en alder av 28 år så holder jeg på å bli seriøst gråhåret. :)


Jeg er 25 og så godt som helt grå alt.... Lysfarger det, så jeg blir blond, ikke pokker om jeg skal gå rundt med grått hår i en alder av 25!!!

Har vurdert å lysfarge det,for da vil ikke de grå vise så godt. Men har liksom alltid vært mørk! :P var du opprinnelig blond?
 
Jeg fikk også grå hår etter fødselen av storebror. Har ikke blitt særlig mye mer, men dukker opp noen her og der. Tror ingen ser det egentlig. Er lenge siden jeg farga håret nå, over tre år tror jeg. Var mye hos frisør før jeg fikk barn, og klipte og farga og styra fælt. Nå er håret mørkeblondt, rekker til skuldrene, har naturlig fall og har lugg. Den er riktignok for lang nå, så må vel frem med saksa og stusse den litt.. Lurer på om jeg skal spandere på meg en hjemmefarge.. Da går jeg nok for en mahognifarge tenker jeg.
 
Håret mitt går ned til kjevebeinet, alt er like langt. Farger det hele tiden så det er mørke brunt akkurat nå. Prøver å spare til langt hår, men når det kommer til skuldrene klippes det bestandig helt kort igjen. Håpet jeg kan la det vokse denne gangen ;-)
 

Sånn e eg nå: (mørkeblondt med litt rød skjær) Helt stritt og rekke det nesten midt på ryggen.

Sånn har eg lyst te å ha det..men eg tørr ikke hehe tror ikke eg får det sånn - håret mitt blir aldri så tøft som andre får det te :P

 


sicret skrev:

Sånn e eg nå: (mørkeblondt med litt rød skjær) Helt stritt og rekke det nesten midt på ryggen.

Sånn har eg lyst te å ha det..men eg tørr ikke hehe tror ikke eg får det sånn - håret mitt blir aldri så tøft som andre får det te :P



Det virker ikke som om du har så altfor tykt hår så tror nok du hadde kledd det :D hadde jeg prøvd ville det bare stått rett ut
 


Mystiqe skrev:
Håret mitt går ned til kjevebeinet, alt er like langt. Farger det hele tiden så det er mørke brunt akkurat nå. Prøver å spare til langt hår, men når det kommer til skuldrene klippes det bestandig helt kort igjen. Håpet jeg kan la det vokse denne gangen ;-)


Hehe det er så typisk de som har kort hår :D 

du er så nærme med å få langt hår også ser det ikke helt bra i en periode så det klippes :D
 
Dere som begynner å få grått hår, begynte det ved svangerskapet eller etter, eller var det før??
 


Shadow skrev:
Hvis du ser bort ifra hvordan håret ditt er akkurat nå (de fleste har jo mistet en god del hår) hva er din naturlige hår farge? Hvordan er håret ditt nå? og hvordan vil du ha det??

Bruk gjerne bilder ifra google for å illustrere :D


Mørk blond, også kalt musegrått er min orginale farge.. så spennende farge! 
 Nå har jeg farget det lys brunt!

Kunne tenke meg samme farge, bare mer glansfullt!


 
Den frisyren var knalltøff sicret!

Jeg kunne aldri hatt det sånn..

Jeg har variert mye, kort hår med svart i bunnen og rødt på toppen, kort hår som var farga lyst med svart i luggen og litt bak osv

Har alltid gitt frisøren frie tøyler i håret mitt. Men nå driver jeg og sparer til langt hår. Hadde det nedenfor skuldrene i sommer, men det hadde blitt så slitt at jeg måtte klippe av en del nå sist.

Får gå om ikke lenge sånn at jeg slipper å ta så mye.. Håper å få det et stykke ned på ryggen etterhvert.

Men pleier som regel og bli lei av å spare og klipper det kort igjen.. Men samboeren min mener jeg bør ha langt hår..

 
Begynte når jeg var 20... :( Er nok arvelig betinga her, både moren min og bestemoren min var akkurat like... 
 


Shadow skrev:
Dere som begynner å få grått hår, begynte det ved svangerskapet eller etter, eller var det før??



Begynte når jeg var 20... :( Er nok arvelig betinga her, både moren min og bestemoren min var akkurat like... 
 










Er vel omtrent sånn nå..


Du så snill ut! :)
Og kjent ut på en måte..
Hvor er du fra?
 
Back
Topp