Hvordan er håret deres?

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Jeg mister så sinnsykt mye hår om dagen, det er helt sykt. Både i dusjen og ellers! Har også tuster som ser ut som stålull av og til å vanskelig å håndtere

Sent from my iPhone using BV Forum

Mister ikke, det ser bare helt grusomt ut og blir fett med en gang

❤️Februar 2015❤️

Mitt er motsatt, det har blitt tykt og må ikke vaskes like ofte som før. Startet med en økologisk sjampo, kan jo komme av det.

Her blir det fett raskt. Mye mer krøller en før

Her er håret fantastisk for første gang siden jeg fødte min datter 20 mnd siden :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg mistet ikke et eneste hårstrå hele forrige graviditet! :D til gjengjeld mast jeg sikkert halvparten da småen var 3 mnd :p håper jeg slipper å miste denne graviditeten også! :D

Det er helt normalt at kroppen holder på håret og d blir enten nydelig og fyldig eller fort fett. Etter fødsel vil kroppen slippe det ekstra håret hen har holdt på. Vi kaller det ammehår men d har ikke noe med amming å gjøre. ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Mister hår og det blir veldig fort fett! :-/

Sent from my iPad using BV Forum

Mitt er motsatt, det har blitt tykt og må ikke vaskes like ofte som før. Startet med en økologisk sjampo, kan jo komme av det.
Hva heter den?

Heldig som har krøller <3

hehe du sko bare vist hvordan det ser ut:geek om eg ikke retter det ut så ser det ut som løvemanke, mistet mye hår i høst som var etter fødsel, å dette er da tilbake i en kortere variasjon av mitt noe lange hår ellers hehe:farao:_rr

Mister mye hår når jeg kammer meg og når jeg vasker det.. Noe måte å unngå dette på? Har ikke akkurat så tykt hår fra før..

Jeg mister en del hår, det er mer livløst enn tidligere (og det skal godt gjøres!) og blir fett/skittent med en gang! Bryr meg ikle så mye om at jeg røyter, verre med at det MÅ vaskes hver dag, og er like dødt uansett hva jeg gjør det med;p

Fett en halv dag etter at jeg har dusja, noen krøller har også vist seg :)

Mitt er som vanlig, men det forverrer seg vel hvis jeg skal gå ut i fra dere andres opplevelser :)

Fra mobil.

Hva heter den?

Den heter Organic Color Systems Status Quo.
Frisøren mente det er for mye salter for gravide i vanlig sjampo, vet ikke om det har noe å si. Men god er den iallefall.

Håret mitt er ca som før. Akkurat nå er det fett siden jeg ikke har vasket det siden søndag. :) Skal vaske det i kveld. Pleier i grunnen å vaske håret ca hver tredje dag, men ikke alltid man rekker alt med to unger fra før. Har ellers alltid fått tykkere og tykkere hår utover svangerskapet, også mistet masse ca tre mnd etter fødsel som de fleste gjør.

Den heter Organic Color Systems Status Quo.
Frisøren mente det er for mye salter for gravide i vanlig sjampo, vet ikke om det har noe å si. Men god er den iallefall.
Kjøper du den hos frisøren?

Mister ikke, det ser bare helt grusomt ut og blir fett med en gang

❤️Februar 2015❤️
Ååååå samme her! Kan ikke gå med det løst lengre!

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Back
Topp