Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 29 i morgen her, har 25% svangerskapspenger så jobber 75%. Angrer egentlig litt på at jeg sa det var ok å jobbe så mye som 75%, men dette kan endres også ettersom jeg har skjønt. Selve jobben går greit, men jeg er mye trøtt, sliten, sinnsykt stinn i magen og må tisse omtrent hele tiden. Er kvalm om ettermiddagene når jeg har jobbet og blir vanvittig hoven i føttene.Uke 32! Jeg jobber 80% men kjenner at det er veldig vanskelig å være fokusert på jobb. Ellers har jeg grusomme nattekramper i leggene, smerte over magen og fremdeles mye kvalme..
prøva både kjerringråd og div på resept, men ikkje funne noko som funker noko særleg. Søv dårleg, og hovner opp i beina med ei gong eg gjer noko særleg fysisk. Så blir veldig mykje hjernetrim på bikkjene for tida… (og god trim for gubben som må gå på ekstra lang kveldstur med dei)
skal halde blodtrykk nede og prøve å unngå hovne bein pga svangerskapsforgiftning førre gong, men strevar med å finne balansen mellom å vere i aktivitet og halde meg i ro
Perks ved å ha familiebedrift.Jupp, og spesielt på kveldane. He heller ikkje vore borti det før.Noen som opplever å bli skikkelig varm og svett uten å egentlig gjøre noe?
Siste uken har jeg vært så innmari varm. Så varm at jeg starter å svette. Aldri opplevd i tidligere graviditeter.

Samme her, kan ikke gjøre noe uten å føles ut som at en renner vekkJupp, og spesielt på kveldane. He heller ikkje vore borti det før.
La saman klesvask igår kveld, og skulle tru eg hadde hatt ei ordentleg treningsøkt![]()

Samma her ><Veldig varm her også ja. Og til tider uvel/småkvalm.
Ja! Jeg lever med vifte på i leiligheten selvom sommeren er over. Har egentlig vært sånn helt siden andre trimester.Noen som opplever å bli skikkelig varm og svett uten å egentlig gjøre noe?
Siste uken har jeg vært så innmari varm. Så varm at jeg starter å svette. Aldri opplevd i tidligere graviditeter.
Har vært slik siden starten nesten. Men de siste ukene har vært fæl .. blir mye dusjingNoen som opplever å bli skikkelig varm og svett uten å egentlig gjøre noe?

Veldig trøtt eg og, våken eindel på nettene. Og sover 1-2 timar på dagen, har ikkje sjans til å holde meg våken ><Uke 37 jeg sover skikkelige bjørneblunder på dagen og sover gjennom hele natten også . Er det andre som er så trøtt? Føler meg generelt litt uggen i kroppen også. Trodde jeg skulle få masse energi i permisjon men sover bare og ligger i sengen…
Veke 36 og er sinnsjukt trøtt for tida eg au… brukar lang tid på å sovne på kvelden, og bør helst sove nokre timar på dagen for å fungere ordentlegUke 37 jeg sover skikkelige bjørneblunder på dagen og sover gjennom hele natten også . Er det andre som er så trøtt? Føler meg generelt litt uggen i kroppen også. Trodde jeg skulle få masse energi i permisjon men sover bare og ligger i sengen…