Hvordan er formen?

Sliter veldig i denne varmen som er nå (32 grader i skyggen) bein og ansikt har svulma opp og kvalmen har vendt tilbake for fullt...

Sliter veldig i denne varmen som er nå (32 grader i skyggen) bein og ansikt har svulma opp og kvalmen har vendt tilbake for fullt...

Samme her... Ansiktet mitt ser plutselig helt hovent ut, og jeg kjenner det er vanskeligere å bøye fingre og tær! Jeg hater seriøst denne varmen:arghh: Kall meg sytete, men det er faktisk altfor varmt nå!

Relativt bra form nå. Kan ikke gå ned trapper da tydeligvis, da kjennes det ut som om symfysen rives opp. :smiley-ashamed004 Varmen takler jeg dårlig, men heldigvis lite opphovning, har ventilasjonsanlegg og varmepumpe som holder et godt klima inne.

Last edited:
Dårlig form nå sammenlignet med for noen dager siden. Varmen i Bergen er litt knekken, og jeg føler babyen må ha snudd seg natt til i går? Hatt tverrleie lenge, men nå virker plutselig magen tyngre over natten, gangen er mer ‘’vaggete’’ og det kjennes et lite trykk mot halebeienet. Tror de bevegelsene jeg kjenner er større enn før (altså ingen enkel knytteneve lenger), og tidvis litt høyere opp. Noen som kjenner seg igjen? Vurderte ringe Føden, ettersom bevegelsene har endret karakter. På en annen side er jo det sikkert forventet ved en leieendring..

uke 28 opp 12 kg. Men stagnert nå egentlig. Gikk mye opp i starten. Vondt i øvre del av ryggen av å sitte lenge så har begynt å trene mer faktisk. Har litt mer energi, gått ned til én kvalmepille om dagen, men mindre bevegelighet og vagger masse.. gleder meg til å dra på ferie til familien i Bergen! Baby sparker masse så det er koselig.

Back
Topp