DreamsComeTrue
Forelsket i forumet
Jeg føler meg ok form, er 22 uker. Men har den siste uken blitt så stor, føler magen er diger. Og først nå kan man se at jeg er gravid, gikk fra forrige uke til å se lubben ut, til nærmest høygravid denne uken. Føler meg tung og blir så fort sliten. Har lagt på meg ca 8kg allerede eller mer. Noen andre som føler seg høygravid allerede?
Det er den beste tiden nå før ting blir ordentlig tungt og kronglete. Men skohorn er gull, sitte å ta på sokker er også nødvendig og kjenne sine begrensninger fra dag til dag
Tips, hvis du er forstoppet så kan man også føle seg ekstra "stappa" og stor, så det er lurt å holde øye med.
På en god måte altså!
satt litt rart på gulvet og var helt halt etterpå. Det gikk seg til etter mye gåing, utrolig nok. Hadde vondt i symfysen.

våkner mye på natta av "full" blære, smerter og at jeg må snu meg, og drasse hele gravidputepølsa over til andre siden (skikkelig au å snu seg, flere som synes?). En del aktivitet i magen som er koselig!! Kanskje ikke like koselig med nattlige dansefester inni der, men setter nå pris på all bevegelse uansett da
sånn generelt føler jeg meg faktisk ganske bra, til tross vondtene og lite søvn og slikt.
har såvidt begynt med "nesting", litt omorganisering for å få plass til babyting. Har en ganske liten leilighet med begrenset oppbevaringsplass, så må få flyttet om på litt greier! 27+6 i dag, første graviditet.