Skillz
Gift med forumet
100% sykemeldt pga bekken og kynnere. Vondt å sitt på rompa å... halebeinet samarbeider dårlig 
Skal ikke mye til for at jeg må legge meg ned å hvile. Vært litt bedre med vonde kynnere etter jeg ble 100% sykemeldt (vært det i 1 mnd nå, var 60% sykemeldt før det), så om formen er bedre eller jeg tar det mer rolig er jeg litt usikker på. Halsbrannen blir bare verre verre å verre... så mulig jeg trenger noe på resept fra lege istede for det de har på apoteket. Psyken er god, men merker det kan bli litt kjedelig og lange dager når jeg sliter meg å gjør så mye.
Men nyter baby spark, men dette blir absolutt siste kidden her

Skal ikke mye til for at jeg må legge meg ned å hvile. Vært litt bedre med vonde kynnere etter jeg ble 100% sykemeldt (vært det i 1 mnd nå, var 60% sykemeldt før det), så om formen er bedre eller jeg tar det mer rolig er jeg litt usikker på. Halsbrannen blir bare verre verre å verre... så mulig jeg trenger noe på resept fra lege istede for det de har på apoteket. Psyken er god, men merker det kan bli litt kjedelig og lange dager når jeg sliter meg å gjør så mye.Men nyter baby spark, men dette blir absolutt siste kidden her

Jeg også hater å være gravid.
Jeg hadde skikkelig kløe og fikk anbefalt krem med karbamid. Fungerer veldig bra. Klør litt, men roet seg mye. Jeg gleder meg heller ikke til fødselen, men heldigvis ikke angst. Bra du får hjelp. Masse lykketil fra meg!!