Hvordan er formen?

Syns det ble litt voldsomt,øving med partner osv, så på noe av det, men er nok ikke noe for meg det der altså går nok bra allikevel!

Hehe, jeg har sett igjennom videoene; men har ikke noe øving med partner eller så. Øver ikke så skrekkelig mye selv heller, bare hører på lydfiler i blant når jeg skal sove, og tar til meg informasjonen jeg selv mener er relevant. Har hjulpet meg ganske mye; spesielt mtp å forberede meg mentalt til en fødsel. Gikk fra å være ganske negativt innstilt til å glede meg sist gang. :P

Jeg ble fult sykemeldt i uke 25 pga hemmende bekkensmerter, og jobb som ikke kan tilrettelegge. Dagene er ekstremt lange og kjedelige, og prøver å finne ut hvordan jeg kan komme tilbake på jobb, men så fort jeg prøver å gå er smertene tilbake. Prøver å bruke krykker selv om jeg føler meg helt idiot. Ellers har jeg prøvd fysio, men behandler avsluttet da hun så at det ikle ville hjelpe. Prøver å gå turer eller trene smått, men får mye vondt. Det har vært tungt psykisk å gå gravid. Kroppen endrer seg fort og ikke innenfor de rammene man leser om og hører om. Man skammer seg over å ikke være «picture perfect» gravid. Dårlig samvittighet for å ikke jobbe, for å ikke strekke til som kjæreste, venn, familiemedlem +++. Husoppgavene dyttes til side, og dyrene være får ikke like mye oppmerksomhet… psykisk og fysisk tungt, men elsker min lille baby og skal gjøre alt jeg kan for å ikke belaste baby med at jeg presser meg kun for å bevise
Som andre nevner her så kan det være at andre terapeuter som kiropraktor, osteopat eller naprapat heller kan være noe for deg med dine plaget. Fysio har jeg selv gått til( av andre årsaker). Min opplevelse er at du får noen øvelser du skal gjøre på egenhånd og det er d, gjorde ingenting for meg.Jeg hadde en helt annen erfaring med naprapat. Hadde store plager i skulder etter amming som er helt borte nå. Har også vært ett par ganger nå i det siste pga begynnende verk i bekkenet og det er så og si borte nå..

Flere som begynner å bli sliten, trett og «tung»? I Uke 34 nå, og synes allerede tiden begynner å gå sakte…

Flere som begynner å bli sliten, trett og «tung»? I Uke 34 nå, og synes allerede tiden begynner å gå sakte…
Jepp.. 32+5, og sliten, trøtt og tung er godt oppsummert! Jeg er så lei!

Jepp. Veldig veldig tung og sliten. Men overraskende god form egentlig. Er bare litt sånn.. "æsj, den magen er så i veien", også er jeg veldig lei av at jeg ikke får tømt blæra skikkelig :p

Godt oppsummert :hilarious: 30+4 så har et godt stykke igjen til å bli enda mer tung! Men formen er fin! Sånn egentlig :)

Flere som har opplevd å bli uvel og kvalm når det blir for varmt i solen? Så blir veldig små opphold i solen for min del i sommer, og tildekket mage

Flere som har opplevd å bli uvel og kvalm når det blir for varmt i solen? Så blir veldig små opphold i solen for min del i sommer, og tildekket mage

Sol? Varme? Har vi ikke sett :bag:
Men pass på deg selv, og få i deg nok væske!
Samt, husk god solkrem; er lettere å få pigmentflekker som gravid.. :)

Men uansett veldig greit å lytte til kroppen! Blir varmt og tungt med alt ekstra på kroppen..!

Sol? Varme? Har vi ikke sett :bag:
Men pass på deg selv, og få i deg nok væske!
Samt, husk god solkrem; er lettere å få pigmentflekker som gravid.. :)

Men uansett veldig greit å lytte til kroppen! Blir varmt og tungt med alt ekstra på kroppen..!
Hehe jaa.. utroligt nok så var det veldig fint vær her idag! Nytes for det meste i skyggen :p faktor 50 er min nye venn :hilarious:
Satt ute tidlig i dag etter frokost, ble så dårlig at jeg kastet opp! Tenkte det var jo ikke såå varmt, men men.. får bare lytte til kroppen

Hehe jaa.. utroligt nok så var det veldig fint vær her idag! Nytes for det meste i skyggen :p faktor 50 er min nye venn :hilarious:
Satt ute tidlig i dag etter frokost, ble så dårlig at jeg kastet opp! Tenkte det var jo ikke såå varmt, men men.. får bare lytte til kroppen

Jeg følte jeg holdt på å dævve forrige gang. Var uke 28, og det var sånn 28 grader ute, når vi var på ferie. Jeg slet allerede med svimmelhet fra før av; og ble skamdårlig ><

Føler meg ganske grei egentlig :) Hater å våkne om nettene for å tisse. Tiden flyr av gårde føler jeg!!! Begynner å stresse litt for alt som ikke er klart :nailbiting: Plutselig er hun her

Imorgen skal jeg pakke fødebagen tenkte jeg.. Hater også å stå opp for å tisse x3 hver natt.. Så er d bare bittelitt, føles lissom ikke verd turen på do :dead:

Føler meg ganske grei egentlig :) Hater å våkne om nettene for å tisse. Tiden flyr av gårde føler jeg!!! Begynner å stresse litt for alt som ikke er klart :nailbiting: Plutselig er hun her
Hver dag de siste tre ukene har jeg tenkt jeg skulle pakke fødebag og litt sånne ting. Har ikke fått gjort noe av det :p
Imorgen skal jeg pakke fødebagen tenkte jeg.. Hater også å stå opp for å tisse x3 hver natt.. Så er d bare bittelitt, føles lissom ikke verd turen på do :dead:

Den pakket jeg faktisk her for et par dager siden! Men fødebrevet har jeg ikke skrevet. Tror det er bare det som mangler egentlig... ><

Hver dag de siste tre ukene har jeg tenkt jeg skulle pakke fødebag og litt sånne ting. Har ikke fått gjort noe av det :p
Ja huff. Jeg har ikke fått laget en liten oversikt over hva jeg skal ha med meg en gang. Forrige gang var jeg sykemeldt de siste 7-8 ukene. Så jeg rakk en del. Denne gangen er jeg fortsatt i 100% på jobb. Og rekker rett og slett ingenting føler jeg :arghh: Vi har ikke begynt på rommet hennes heller. Hun skal jo selvfølgelig ikke flytte inn der med det samme :hilarious: Men jeg vil ikke ha oppussing på gang med baby i hus. Husker at det og var fryktelig lett å flytte vår første ut av rommet, siden hun var så godt kjent med rommet :)

Back
Topp