Hvordan er formen?

Woia

Flørter med forumet
Septemberhjertene 2018
JuniJubel2021
Bare innspurten igjen nå!! Hvordan er formen deres? :cat:
 
30+1 i dag og fortsatt veldig fin i formen for å være 7 måneder på vei *bankibordet* :)
Trener som normalt, er veldig aktiv sånn ellers, egentlig ikke noe særlig å klage over, foruten at jeg har en del oppvåkninger ila natten og noe mer trøtt på dagtid. Fått påvist jernmangel og er blodfattig, så det har kanskje en sammenheng med det også.
Hvordan er formen din? :)
 
Her er formen ganske laber! Plages av vonde kynnere og bekkenet har begynt å bli smertefullt. Er derfor blitt 100% sykemeldt:( Sover veldig dårlig på natten klarer kun å ligge på venstre side når jeg ligger og har derfor også vondt i hofta (begynner sikkert å få liggesåro_O) og ryggen. Mine to andre svangerskap har vært veldig lette og med få og ubetydelige plager. Det er vanskelig for meg å godta eller forsone meg med at dette svangerskapet ikke ligner noe på de to foregående og er mye tøffere! De to andre er gutter og dette er ei jente!
 
Jeg er blitt helt hypokonder :wacky: vont her vont der.. og i neste øyeblikk så er alt i orden nesten :angelic:
 
Trøtt og ødelagt bekken. Verst om. Natten og morningen. Eller kan jeg ikke kalge! Men er ute i svangerskapspenger så det hjelper jo veldig på formen!
 
Bare innspurten igjen nå!! Hvordan er formen deres? :cat:
27+5. Her er formen veldig opp og ned. Har en urinveisinfeksjon som ikke vil gå bort, og sliter med høy puls av ingenting. Magen er mye større enn i mine to andre svangerskap på denne tiden. Føler meg sprekkferdig og alt er tungt :hilarious: Vondt i bekkenet har jeg også. Men prøver å ikke klage, for babyen i magen har det bra og det er tross alt det viktigste :dummy1: Syns tiden går fort. Er ikke lenge til vi får møte våre søte små:Heartpink
 
Formen er bra, så håper den holder seg sånn helt til fødsel. Jobber fremdeles 100% og er ikke plaget av bekkenet som jeg var redd for. Krysser fingrene!
 
Har en del plager som blodmangel, jernmangel, kan ikke gå turer på mer enn Max 15 min før jeg får serier med pustebesvær og blodtrykksfall... i går var jeg redd for å ikke komme meg hjem igjen når jeg var ute å luftet hunden. Har også problemer med hoftene + prolaps og halebenet som jeg brakk sist fødsel ... gleder meg til alt er ferdig :) sover dårlig på nettene og må ha en lur på dagtid hver dag.
 
Jeg føler meg i veldig fin form (27+2)! Jeg er i 100% jobb, og hadde forberedt meg på travle tider fremover på jobb. Men så kom jo nedstengningen så da ble det plutselig litt roligere. Jeg er litt trøttere enn vanlig og merker at kroppen ikke er 100%, men det går helt greit. Kan ikke løpe/trene da jeg har bekkenproblemer, men kan gå turerxsmile2 Så jeg har ingenting å klage over :D
 
30+6 i dag og her er formen ganske bra :) Men merker jo at alt begynner å bli tyngre, blir fortere sliten og mye mer andpusten. Har litt småplager og fikk konstatert svangerskapsdiabetes for et par uker siden som fører til litt ekstra stress med måling av blodsukker og passe på hva jeg spiser. Men ryggen, bekken og hofter er faktisk bedre nå enn for 2-3 måneder siden :)
 
28 + 4 uker her! Er i ganske god form rent fysisk, men i dag har jeg surret veldig på jobb.. :wacky: Glemsk og forvirret -har heldigvis fått påskeferie nå! :happy:
 
28+2 Bekkenet er det værste egentlig. Får ikke sove ordentlig, våkner med mye vondt. Er også supertrøtt tidlig på kvelden og våkner rundt 6-7 på morgenen klar til å stå opp. Er ikke vandt til sånt! Hahah
 
31+0. Er i 80% jobb i barnehage. Noe jeg har vært siden mellomste ble født. Merker det har vært noe helt annet å ha den ene fridagen gjennom svangerskapet, og tror det har hjulpet meg mye. Er mye sliten, og sover urolig. Sliter med halsbrann, kynnere og stikkinger der nede, men ellers kan jeg ikke klage. :Heartred Kan ikke forvente å få slappe av like mye nå som jeg har to små fra før. :happy093
 
Formen er fortsatt overraskende bra, føler meg i bedre form nå en med første. Sliter litt med det jeg ser på vekta og i speilet skal jeg innrømme. Har gått opp mye, er veldig tungt med så mye ekstra vekt. Halsbrannen blir værre og værre:shifty: alt i alt synes jeg det går fort da. Plutselig er det bare 3 mnd til vi får møte lille :love017
 
27+6 og Helt super form. Hadde en kort periode med vondt i bekken, men svømming gjorde susen:) Holder samme aktivitetsnivå som før graviditeten, jobber 100% osv. Den eneste endringen er at nattesøvnen blir delt opp i intervaller på ca en time :woot:
 
27+5, og nylig blitt 50 % sykmeldt pga mye trøtthet som gir seg uttrykk i fryktelig dårlig humør og mye kjefting på ungene. Håper det skal hjelpe litt med mer hvile :) tredje barnet nå, og merker at to små på 2 og 3 år krever en del av mor :p bekkenet er litt av og på vondt. Går fint å gå, men å stå i ro på lekeplassen fungerer dårlig. Blitt god på å finne plasser å sette meg ned på :hilarious:
 
Eneste som plager meg er bekkenet, som ikke tåler så mye før det verker. Men veldig deilig å kjenne på at jeg har greit med energi, klarer å gå tur hver dag, og at jeg har overskudd til å være med på det 2-åringen i huset har lyst til :)
 
Tilbake på krykker :( Klarer ikke løfte venstre ben omtrent. Helt forferdelig symfyseløsning i tillegg er jeg helt hudløs nedentil :(
 
Etter mange mnd med hyperemesis er formen helt super i forhold!
Merker på energien at jernlageret er veldig lavt, og jeg sliter seriøst med å puste fordi babyen ligger så godt inni meg:wacky: Men jeg klager ikke, for ingen ting er bedre enn å være så og si kvitt kvalmen og oppkast!
 
Back
Topp