Hvordan er formen?

Formen er bedre her og, energinivå begynna å komma seg etc.. er vel bare å nyte så lenge det varar:)

Jeg synes veldig synd på alle her inne som fortsatt føler seg trøtte eller kvalme, men denne tråden gjorde også litt godt i å se at jeg ikke er alene om å ha null energi om dagen i uke 14 :Heartred Har stresset så mye med at jeg burde føle meg bedre snart og komme igang med trening igjen, så det hjalp godt å se at jeg ikke er alene, og å se de som har kommet lenger fortelle om bedre dager foran oss :)

Jeg begynte å bli bedre i løpet av uke 14, og er ikke lenger kvalm eller kaster opp. Så her har det virkelig blott mye bedre ☺️

Kvalmen er mye bedre, er bare kvalm et par morgener og en kveld eller to i uka nå :p
Sliter med hodepine nesten hver dag også har jeg de siste par ukene vært veldig svimmel /ør..
Blir fryktelig fort sliten, type utslitt og null energi igjen, noe jeg syns er veldig slitsomt... Hadde håpet jeg skulle være i litt freshere form nå (16+5) :)

Ganske grei form. Har ikke vært plaget av så veldig mye kvalme, men det lille jeg har hatt på ettermiddagene/noen kvelder, er helt borte. Blir fortsatt veldig trøtt på kveldene, og gåturene med hunden føles som ei kondisjonsøkt. Håper energi nivået kommer seg bitte litt sånn at jeg får til å trene litt mer enn bare tur. Ellers ømme pupper fortsatt!:p

Kroppen virker å være helt utmatta. Har måttet ty til med hjemmedag for 2. Gang på 7 dager. Vært 3 dager på jobb før kroppen bare sier stopp denne uka. Var 4 dager forrige uke. Kvamen er på topp, men holder seg foreløpig siste uken til å bare være kvalme. Er utrolig svimmel og brukt 5min på å komme meg etter et forsøk på å sette meg sakte opp i senga i mårrest, falt bare rett ned igjen og alt snurra rundt.. to timer senere og jeg skulle komme meg på badet og måtte støtte meg hele veien. 15+2 i dag

Kroppen virker å være helt utmatta. Har måttet ty til med hjemmedag for 2. Gang på 7 dager. Vært 3 dager på jobb før kroppen bare sier stopp denne uka. Var 4 dager forrige uke. Kvamen er på topp, men holder seg foreløpig siste uken til å bare være kvalme. Er utrolig svimmel og brukt 5min på å komme meg etter et forsøk på å sette meg sakte opp i senga i mårrest, falt bare rett ned igjen og alt snurra rundt.. to timer senere og jeg skulle komme meg på badet og måtte støtte meg hele veien. 15+2 i dag
Og der ble jeg visst sykemeldt 12 dager også:shy:

16+6 i dag. Formen min er veldig opp og ned, men jeg kaster ikke opp hver dag lenger. Må fortsatt kaste opp av og til om morgenen (senest i morges), og kan bli veldig kvalm etter middag (kan nesten ikke ha noe mat i magen før den føles overfylt ut og gir kvalme).:yuck: Og etter en hektisk vakt på jobb (jobber som sykepleier) så sier kroppen i fra med kvalme med eller uten oppkast.:meh:
Energimessig har også jobb mye å si. Jeg trenger lang tid på å hente meg inn igjen etter jobb. I dag er f.eks. fridag nr 3 hvor jeg har sovet masse og er helt tom. Har søkt svangerskapspenger da de ikke får til å tilrettelegge (halve dager og mer sittende arbeid), så håper det ordner seg.:angelic: Men formen er så absolutt mye bedre enn den var fram til ca uke 14.:cat:

Veldig trøtt og får vondt i hofta med stråling ned når jeg har stått mye. Lurer på om det kan ha noe med bekkenet å gjøre? Litt nytt for meg dette :wacky:Ellers tipp topp form :cool:

Har nå kommet til 16+5 og i helgen sa det stopp. Endte opp på sykehuset idag da fastlegen ikke fant hjertelyd og jeg hadde en høy CRP, følte meg generelt dårlig og veldig vondt. Ble sendt ned til St. Olavs og inne i magen var det heldigvis en aktiv klomp❤️ legen mente det var bekkenet som var problemet. Så da håper jeg det er forbigående og jeg snart er tilbake på føttene:oops:

Back
Topp