Uff, så slitsomt. Syntes det var ille nok å bare være kvalm, men kaste opp er slitsomt. Håper det bedrer seg snartKaster fortsatt opp mange ganger hver eneste dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, så slitsomt. Syntes det var ille nok å bare være kvalm, men kaste opp er slitsomt. Håper det bedrer seg snartKaster fortsatt opp mange ganger hver eneste dag![]()
Har stresset så mye med at jeg burde føle meg bedre snart og komme igang med trening igjen, så det hjalp godt å se at jeg ikke er alene, og å se de som har kommet lenger fortelle om bedre dager foran oss Og der ble jeg visst sykemeldt 12 dager ogsåKroppen virker å være helt utmatta. Har måttet ty til med hjemmedag for 2. Gang på 7 dager. Vært 3 dager på jobb før kroppen bare sier stopp denne uka. Var 4 dager forrige uke. Kvamen er på topp, men holder seg foreløpig siste uken til å bare være kvalme. Er utrolig svimmel og brukt 5min på å komme meg etter et forsøk på å sette meg sakte opp i senga i mårrest, falt bare rett ned igjen og alt snurra rundt.. to timer senere og jeg skulle komme meg på badet og måtte støtte meg hele veien. 15+2 i dag

Og etter en hektisk vakt på jobb (jobber som sykepleier) så sier kroppen i fra med kvalme med eller uten oppkast.
Men formen er så absolutt mye bedre enn den var fram til ca uke 14.