Hvordan er formen?

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Hvordan er formen nå? Her har trøtthet og kvalme vært borte siden uke 11, men bekkenet verker mer og mer og tåler ikke fulle dager på farta. Ellers er formen topp, og kan til tider glemme at jeg er gravid :hilarious:

Samme her, formen er egentlig sykt fin men den siste uken har bekkenet begynt å skrante...

Her er jeg utrolig sliten, har sikkert litt å gjøre med at jeg har vært forkjølet over en uke også. Er nå 50% sykemeldt i 2 uker for å se om det hjelper, er helt avhengig av å sove på dagtid nå. Ellers har jeg aldri vært ordentlig kvalm, men uggen. Blir det fortsatt av og til, men går stort sett bra. Puppene er også mindre ømme nå, og bekkenet har ikke begynt å gjøre vondt enda (*bank i bordet!*). Uke 14+2.

Kvalmen er stort sett borte! Fortsatt noe halsbrann. Men har fått massiv hodepine som virkelig ikke vil bort. Mer eller mindre hver eneste dag i større eller mindre grad...

Ikkje vert noko kvalm eller kasta opp sidan torsdag, så formen er veldig bra! Har litt svak hodepine, enkelte dagar frå eg står opp til eg legger meg, men det har sikkert mest med at eg ikkje er så flink til og få i meg nok væske. Enkelte dagar har eg også følt på stølhet i rumpa og/eller ubehag i ei av hoftene med "strålingar" nedover beina. Og er ofte veldig trøtt, så legger eg meg på sofaen, sloknar eg tvert :hilarious:

Er 16+1 nå, og her har energinivået endelig steget, og den siste uka har jeg orket å starte prosessen med å komme meg litt ajour på jobb. Kvalmen har vært borte siden uke 9 ca, men blir fortsatt litt uggen på trening. Bekkenet har også begynt å skrangle litt den siste uka, så er spent på hvordan det utvikler seg framover:)

Formen er generelt bedre, men bekkenet plager meg nå og lavt blodsukker tar på energien. Men kvalmen og lavt blodtrykk er borte :joyful::joyful:

16+0 i dag, og formen er veldig opp og ned. Fortsatt en del kvalm og kastet opp senest i dag. Vil ikke klage, men... herregud nå er jeg lei!

Formen er veldig fin foreløpig, men merker litt i bekken/rygg om jeg går og står veldig lenge. Satser på at formen holder seg og at det ikke blir noe krøll med bekken fremover. Føler meg litt "tregere" enn vanlig, spesielt fra morgenen av. Er ikke noe glad i å stresse lengre:p

Er i alt for fin form, glemmer at jeg er gravid :hilarious: Valpen hjelper til på å få dagene til å gå selvsagt :joyful:
.en glemte hele helgen at det var noen inni her :laughing021

Veldig fin i forma, bortsett fra at jeg kan være ganske oppblåst enkelte kvelder. Glemmer ikke at jeg er gravid, for det minner størrelsen på magen min meg om, for å si det slik. Synes den begynner å bli stooor, og er jo ikke halvveis en gang. (Jeg bruker å bli ganske stor, det er litt sånn at alle kiloene legger seg på magen.) 2. trimester har vært en dans på roser i forhold til 1. trimester. Måtte det vare lenge!

Fin form, men formen var elendig frem til ca 14. Nå kan jeg endelig gjøre husarbeid og aktiviteter som vanlig! Unntatt trening sov før, sverger til svømming. 18 uker i dag.

Formen er veldig bra akkurat nå. Merker jeg blir fortere sliten på jobb når det er høy hastighet der og om kvelden er jeg mer sliten og får lettere hodepine og kan bli veldig kvalm. Men var veldig dårlig frem til uke 10 så skal så absolutt ikke klage :rolleyes:

Er 17 uker i dag, og formen er fin. Kvalmen er over og kommet i gang med trening igjen, og det er så deilig. Er trøtt, men hvem er ikke det i den mørke november. Men gøy å se magen som vokser, og gleder meg til å snart kjenne liv er spent på OUL om noen uker. Har en muskelknute som også vokser, og håper den stopper å vokse

Formen er for min del fremdeles uggen. Matlysten er vekke, men må prøve å tvinge i meg mat. Gått ned 7-8 kg, hadde litt å gå på pga for høy BMI 26,5, men legen er ikke helt fornøyd. Måtte begynne med næringsdrikker fra apotek nå så jeg får i meg nok. Forferdelig å få ned uten at det kommer opp igjen, men alt for den lille. Sykemeldt og sofaliggende i over 8 uker til nå. Håper det snur snart! ♥️ 14 uker på vei.

Forsatt 100% sykemeldt pga kvalme. Heldigvis hjelper medisinene og jeg har nå dager hvor kvalmen ikke er konstant. Har vært sykemeldt siden uke 7 og nærmest sengeliggende frem til nå (uke 14). Nå prøver jeg å øke aktiviteten, men foreløpig krever 20 min rolig tur med hunden samme motivasjon som en times kondisjonstrening gjorde før...

Fin form bortsett fra veldig trøtt og sliten :rolleyes: er kjempesliten etter tidligvakt. I dag leverte jeg i bhg kl 09.00, dro hjem å spiste frokost, sovnet på sofaen i 2,5 time... nå skal jeg snart på jobb:wtf: Føler jeg ikke får gjort noe fornuftig for tiden o_O 13+5 i dag.

Back
Topp