Hvordan er formen?

Guttamamma2009

Flørter med forumet
Hei☺️
Jeg var en del kvalm og sånt i begynnelsen mens nå de siste dagene har jeg ikke merker noen ting. Flere som har lite symptomer?

Eneste jeg merker litt til er puppene som er veldig ømme om morningen og på kvelden.
Og kansje litt mindre energi en vanlig.
 
Merker godt at puppene er ganske ømme hele dagen, ellers ubehag/stikking/murring nederst i magen og takler ikke å ha stramme bukser på :laughing002
Å jeg som nettopp har kjøpt meg nye dongeribukser :laughing001 synes det var tidlig at det skulle bli ubehagelig med stramme bukser da? :/
Ellers er jeg noe mer trett enn til normalt, men så er ikke overskuddet på topp med 2 barn fra før :laughing001
 
Merker godt at puppene er ganske ømme hele dagen, ellers ubehag/stikking/murring nederst i magen og takler ikke å ha stramme bukser på :laughing002
Å jeg som nettopp har kjøpt meg nye dongeribukser :laughing001 synes det var tidlig at det skulle bli ubehagelig med stramme bukser da? :/
Ellers er jeg noe mer trett enn til normalt, men så er ikke overskuddet på topp med 2 barn fra før :laughing001

:laughing001ja kjøpte meg noen nye bukser jeg å men de er ikke vits og ta på seg... Går i joggebukser å trenings bokser her...
2 unger her å så kjenner igjen den.
 
Formen er fin :) Ømme pupper, tisser mye og lite energi men ikke noe mer enn det. To fra før, så rekker ikke å tenke så mye over hvor sliten man er...:p
 
Trøtt og sliten og sover dårlig. Ellers murring og stikkninger nederst i magen, mest på sidene. Ellers kjenner jeg ikke så mye. Kunne like godt vert mensen, så slapper ikke av enda. 4+4 idag:)
 
Jeg også føler jeg bør kjenne mer! Har periodevis en del murringer, fått større og litt ømme pupper innimellom. Og halsbrann på kvelden. Og også veeeldig trøtt. Gleder meg faktisk til jeg får flere symptomer så jeg kan føle meg litt tryggere. Men jeg vet jo også at det er vanlig å ikke kjenne noe særlig også da. :hungover: er 5+2 idag
 
4+0 og sov en times dupp på sofaen idag og igår :hilarious: Kjenner også veldig på stikninger nederst i mageregionen og tidvis relativt uggen... Spent på hvordan det utvikler seg, jeg var nesten i uforskammet god form hele forrige svangerskap (med unntak av bekkenløsning) :rolleyes:
 
Kvalme som kommer og går, ikke så ille. Trøtt og tisser oftere. Litt stikninger i mage/livmor som også kommer og går. 5+5 i dag
 
Veldig fin form!
En god del "menssmerter" som kommer og går.
Noe ømme bryst, men merker det mest på kvelden, på dagtid merker jeg ikke noe til de :)
 
Bortsett fra ømme bryst og endel mensmurringer om morgenen er formen ganske bra enda:)
 
Formen er fin :) har litt rar følelse i magen- tror den er oppblåst. Ellers litt hovne bryster. Men klager ikke før kvalmen starter!
 
Helt grei i formen! Noe variabel vel og merke.
Har en del «menssmerter»/stikninger og påbegynnende ømme bryst. Igår ble jeg akutt kvalm etter å ha spist stekt egg, tror det blir lenge til neste gang:yuck::laughing001
 
Jeg også føler jeg bør kjenne mer! Har periodevis en del murringer, fått større og litt ømme pupper innimellom. Og halsbrann på kvelden. Og også veeeldig trøtt. Gleder meg faktisk til jeg får flere symptomer så jeg kan føle meg litt tryggere. Men jeg vet jo også at det er vanlig å ikke kjenne noe særlig også da. :hungover: er 5+2 idag

Spør du meg er det ganske mange symptomer :smiley-bounce015
 
Har hatt vondt i magen i hele ettermiddag.. :dead: Vært litt uggen og veldig løs i magen... Utrolig ubehagelig... Vi skal reise på ferie imorgen og akkurat nå frister det veldig lite... Håper det gir seg til imorgen!
 
Jeg føler jeg blir mer og mer kvalm for hver dag som går :/ som regel hjelper det å spise litt... men ikke alltid... har også veldig ømme bryster, tisser litt oftere enn før, sover dårligere på nettene, har generelt mindre energi. I tillegg fryser jeg mye (fryser lett fra før, men det er enda verre nå) :p
 
Back
Topp