Hvordan er formen?

Charlie79

Andre møte med forumet
Har kommet til uke 34, og «bare» seks uker igjen.. føler meg stor, tung, andpusten. Sover dårlig, og har masse kynnere. Bare å stå litt er tungt, for eksempel å dusje og vaske håret er tungt og føler jeg må sette meg ned. Så lenge jeg bare sitter i sofaen går det bra.. men er jo seks uker igjen! Hvordan er det med dere?

Har endelig begynt å få igjen litt energi ☺️ Men sover dårlig fordi jeg må tisse hele tiden

Våkner som regel kun én gang om natten for å gå på do, ellers er søvnen ok. Kjenner godt igjen det å føle seg tung og andpusten. Føler meg som en stor feit pingvin som draar seg bortover til jobb om morningen :smiley-ashamed004 Har vurdert å kjøpe inn en sånn enkel badekrakk som en ofte ser eldre har i dusjen, fordi begynner å bli et ork å få dusjet skikkelig og ha hendene opp mot håret hele tiden :smiley-ashamed005
34+5 her så ca 6 uker igjen her også, håper den siste tiden går fort! Lykke til videre :)

Våkner som regel kun én gang om natten for å gå på do, ellers er søvnen ok. Kjenner godt igjen det å føle seg tung og andpusten. Føler meg som en stor feit pingvin som draar seg bortover til jobb om morningen :smiley-ashamed004 Har vurdert å kjøpe inn en sånn enkel badekrakk som en ofte ser eldre har i dusjen, fordi begynner å bli et ork å få dusjet skikkelig og ha hendene opp mot håret hele tiden :smiley-ashamed005
34+5 her så ca 6 uker igjen her også, håper den siste tiden går fort! Lykke til videre :)
Takk, du også. Badekrakk hadde nok vært lurt!

Er nå i uke 36+1 og har 4 uker igjen. Føler meg skikkelig sliten. Det er tungt å gå langt. Puster som en blåhval. har mye, vonde kynnere, særlig når jeg skal legge meg. sliter med å finne en skikkelig god liggestilling, og når jeg endelig har funnet den ja da må jeg på do for å tisse:arghh: 2- 3 ganger i løpet av natten. verken jeg eller samboer sover særlig godt for tiden. Håper nesten at denne babyen kommer snart, da jeg begynner bli lei.

Er også passet 34 uker, sliter med bekkene og klarer nesten ikke stå, det følels som om hele huffsa skal falle ned :/ er på sørlandsferie og skal ha 2 dager i parken har bestilt rullestol da så eg slipper å gå og stå så masse. Kynnere og mase rie fra helvette har eg slete med i mange uker. Ny kontroll av vekt og leie på baby neste uke når vi kommer hjem å skal legge inn alt eg kan får å få hjelp til å starta fødselen før termin. Klare snart ikkje mer.

Tror de fleste har d tung og slitsomt mot slutten.
Jeg sover dårlig, mye vondt i bekkenet, må snu meg ofte, oppe for å tisse flere ganger om natta. Anpusten, og alt er et ork egentlig. Er på 3 uka med 3 åringen hjemme på ferie, å d skal faktisk bli en lettelse å få hu i bhg igjen neste uke. Er 35+3 i dag.

Ja, det begynner å dra seg til mot slutten og det er slitsomt for de fleste.
Jeg sliter veldig med søvnen, om natta har jeg så mye smerter og kan bara ligge på venstre side eller sitte opp mot veggen ved hjelp av puter. Jeg må også tisse hver andre eller tredje time. Noen netter er et marerit.
På dagen er det bedre. Jeg er sliten og har en del vondt, men det går bra. Uke 32 nå så det blir sikkert mer når magen blir større også.

Last edited:
Er også passet 34 uker, sliter med bekkene og klarer nesten ikke stå, det følels som om hele huffsa skal falle ned :/ er på sørlandsferie og skal ha 2 dager i parken har bestilt rullestol da så eg slipper å gå og stå så masse. Kynnere og mase rie fra helvette har eg slete med i mange uker. Ny kontroll av vekt og leie på baby neste uke når vi kommer hjem å skal legge inn alt eg kan får å få hjelp til å starta fødselen før termin. Klare snart ikkje mer.
Hufsa mi faller også ned kjennes det ut som. Det er så ubehagelig vondt :(

Fort sliten.. en del kynnere og sover dårlig men klager ikke.. har trosalt kommet veldig langt i forhold til sist..

Vi får bare holde ut siste innspurt..! Er jo ganske likt for oss her iallfall, hjelper jo å vite at man ikke er den eneste som sliter selv om det er seks uker igjen...:(:)

Back
Topp