Hvordan er formen?

Litt usikker på ukenummer enda , men jeg hvertfall ekstrem kvalm! Har vært veldig kvalm de to forrige svangerskap også , så ikke noe overraskelse . Men håper det blir mildere etterhvert :)

Helt forferdelig :shy:
Aldri vært så kvalm som nå, var mye kvalm med de to sønnene vi har men ikke sånn som nå..

Er 8+4. Er bare bittelitt småuggen innimellom, så vil si at formen er tipp topp. Ikke vært spesielt kvalm i de tidligere svangerskapene, men føler at jeg merker det enda mindre den gangen her:angelic: Er ellers litt ekstra sliten, men har jo 2 småunger så det er kanskje ikke så rart.

7+1. Er endel kvalm, men syns stort sett formen er fin. Er sjelden så den virkelig begrenser meg nå om dagen.

Jeg er 10+0 i morgen (foreløpig, sikkert mellom 9-10). Har siden uke 7 slitt med kvalme, oppkast siden uke 8. Føler meg faktisk bedre nå, men det varierer fra dag til dag. Har i det minste fått matlysten tilbake, noe jeg nyter. Hadde også svært god effekt av postafen de dagene det var ille. Eneste jeg merker mer av nå er at jeg får "ulvehunger", særlig om morgenen, så da gjelder det å spise fort. Trøtt er jeg, så hviler mye. Skal på tul på onsdag, håper på gode nyheter.

Er 10+1 nå og utrolig trøtt :arghh: kunne sovet hele dagen om jeg kunne! Og så er jeg sulten hele tiden...

Uff helt elendig.. 8+2ish
Kvalm, sover nesten ingenting, konstant sliten, bekkensmerter og overfølsom nese!

Formen er bedre nå enn feks forrige uke, men nå har jeg bihulebetennelse som muligens kamuflerer en del... er i uke 10 nå!

Helt forferdelig!! Er så sykt kvalm!! Har problemer med å spise, men klarer å drikke litt kaldt sitronvann.

Formen er bedre nå enn feks forrige uke, men nå har jeg bihulebetennelse som muligens kamuflerer en del... er i uke 10 nå!
Aiai. Jeg hadde det forrige uke. Kjøpte en sprøyte og noen saltvannsposer. Saltvannet er egentlig lett å lage selv, men den sprøyten som følger med er gull verdt. Neseskylling blir lett og nesten litt behagelig. Anbefales! Jeg skylte og skylte, og det tok bare noen dager, så var det mye bedre.

Veldig kvalm om morningene og enkelte dager er jeg supersulten :hilarious: Har fått en del energi da, men er fortsatt trøtt og en del sinna :hilarious: 7+5 idag så håper kvalmen snart tar slutt :arghh:

Aiai. Jeg hadde det forrige uke. Kjøpte en sprøyte og noen saltvannsposer. Saltvannet er egentlig lett å lage selv, men den sprøyten som følger med er gull verdt. Neseskylling blir lett og nesten litt behagelig. Anbefales! Jeg skylte og skylte, og det tok bare noen dager, så var det mye bedre.

Åh, det skal prøves! Takk!

Det varierer litt fra dag til dag. Føler meg litt uggen nesten hele tiden, men blir mye bedre når jeg spiser. Hvilket fører til at jeg kanskje spiser litt mer enn jeg bør...

Forøvrig sliter jeg litt med søvnmønsteret, våkner mye om natten- gjerne av at jeg må tisse og så får jeg ikke alltid sove igjen. Samtidig føler jeg meg ofte trøtt og tar ofte en blund midt på dagen.

Jeg er 9+4.

Back
Topp