Hvordan er formen?

Formen er igrunn grei, ikke på topp men OK vil jeg si.
Sliter med dager innimellom hvor jeg er helt utslitt uten å ha gjort noe. Har en del vondt i hodet og bekkenet er helt på tryne.

Kvalmen som jeg slet veldig med frem til uke 11-12 har takk og lov sluppet taket.

At jeg kan ta Paracet og at jeg bare må si i fra hvis jeg trenger sykemelding.. Noe jeg skal få ordnet når jeg kommer meg til legen. Jeg jobber i bhg og hodepine nesten hver dag er ikke no god match. tenker å be om 40 prosent sykemelding..

Jeg er sykemeldt på grunn av hodepine. Kaffe og cola hjelper faktisk litt- har fått beskjed om å maks ta Paracet tre ganger i uken, men gjerne drikke tre enheter koffeinholdig drikke per dag for å holde svangerskapsmigrenen mer i sjakk.
Kanskje flåsete tips, men jeg synes det har fungert.

At jeg kan ta Paracet og at jeg bare må si i fra hvis jeg trenger sykemelding.. Noe jeg skal få ordnet når jeg kommer meg til legen. Jeg jobber i bhg og hodepine nesten hver dag er ikke no god match. tenker å be om 40 prosent sykemelding..
Bedre å hente seg inn da ja. Lykke til!

Samme her! Hva er greia med den kvalmen som kom tilbake etter to ukers fravær?!?! Kan det være pga at vi er mer slitne? Tok det mye mindre med ro da jeg ikke var kvalm iallfall.
Kanskje det?har ikke tatt det med ro i allefall. Nesten ikke sovet i natt pga kvalme.

Til tider kvalm enda, ihvertfall morninger det skjer mye. Sykt trøtt. Bekkenløsning. Lavt blodtrykk og svimmel. Mye kynnere og ikke minst hodepine.. Happy days :yuck::dead: 17+0 imorgen..

Til tider kvalm enda, ihvertfall morninger det skjer mye. Sykt trøtt. Bekkenløsning. Lavt blodtrykk og svimmel. Mye kynnere og ikke minst hodepine.. Happy days :yuck::dead: 17+0 imorgen..
Blæh! Dette høre ikke greit ut. Håper det blir litt bedre snart:)

Formen er fin. Og det er jammen bra med gård i full drift og tre barn å følge opp ved siden av. Litt utfordrende bekken, men det må bare holde seg som det er nå i mange mnd framover, det er ikke lettvint å sykemeldes i min jobb. (kan jo sykemeldes, men jobben må gjøres uansett. Vi har dyr å stelle to ganger daglig hverdag og helg.) Klager ikke, altså, var mye mer sliten det første svangerskapet enn jeg er nå. Kanskje jeg hadde mer tid til å kjenne etter.

Formen er fin. Og det er jammen bra med gård i full drift og tre barn å følge opp ved siden av. Litt utfordrende bekken, men det må bare holde seg som det er nå i mange mnd framover, det er ikke lettvint å sykemeldes i min jobb. (kan jo sykemeldes, men jobben må gjøres uansett. Vi har dyr å stelle to ganger daglig hverdag og helg.) Klager ikke, altså, var mye mer sliten det første svangerskapet enn jeg er nå. Kanskje jeg hadde mer tid til å kjenne etter.
Det forstår jeg kan bli vanskelig ja, så bra du er såpass i god form:)

17 uker på vei og har hatt det ene etter det andre siden september..

Startet med enorm kvalme, overlappet av svimling og energiløs, videre overlapping av blødninger før jeg gikk tilbake til svimling og la på halsbrann.
Siden det har kroppen lagt til bekkenløsning, så her er alt "fryd og gammen"...

Åja, glemte å legge til at kvalmen også har meldt sin ankomst igjen...

Trøtt, slapp og litt småkvalm. Jobber 30 % og kjenner at det er nok for å klare å ha energi når storesøster kommer hjem fra barnehagen. Hadde en periode det det så mørkt ut med tanke på bekkenet, men roet kraftig ned og nå er det bare vondt når jeg har tatt for hardt i eller bært tungt. 18+5

Jeg er i kjempeform :happy: Blir fort sliten av støvsuging og andre oppgaver, kjenner det godt i det som må være bekkenet, så må prøve å justere tempoet mitt der, men jobber hjemmefra (selvstendig næringsdrivende) og kan styre dagene selv, noe som er ufattelig deilig nå! :happy: Håper alle som sliter med formen snart ser bedring, må være fryktelig å være dårlig over lenger tid:Heartred heldigvis er det ikke evig og premien er så fin:love7

Back
Topp