Hvordan er formen?

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
hos meg går det forsåvidt greit. Holdt bekkenløsning på avstand, men trøttheten har aldri sluppet. Sover glatt 12 timer hver natt. Det jeg liker minst er at kvalmen er tilbake. Den forsvant i uke 15/16, men kom tilbake i går og i dag

Her er formen bra, har hatt mer energi etter uke 12-13, men nå i uke 16-17 har halsbrannen kommet. Trodde jeg hadde hatt halsbrann før, men det har jeg tydeligvis ikke hatt for dette er ubehagelig. Har kommet de to siste kveldene, og kjenner antydning nå, så må høre med legen hvilke preparater jeg trygt kan bruke.

er i uke 20 nå og jeg er fortsatt utrolig trøtt og sliten. sliter også med hodepine 5-6 dager i uka. utenom det så går det greit:)

Her er formen bra, har hatt mer energi etter uke 12-13, men nå i uke 16-17 har halsbrannen kommet. Trodde jeg hadde hatt halsbrann før, men det har jeg tydeligvis ikke hatt for dette er ubehagelig. Har kommet de to siste kveldene, og kjenner antydning nå, så må høre med legen hvilke preparater jeg trygt kan bruke.
Kjedelig, jeg har fått litt, men det er heldigvis ikke så ille.

er i uke 20 nå og jeg er fortsatt utrolig trøtt og sliten. sliter også med hodepine 5-6 dager i uka. utenom det så går det greit:)
Hodepine er ikke så kjekt! Håper det blir bedre raskt:)

Opp og ned. Noen dager har jeg masse energi, og andre dager er jeg så sliten at jeg nesten ikke gidder å stå opp av senga.
Kvalmen har gitt seg for en stund siden, hodepine som et avogpå, og bekken som krangler mye til tider.
Akkurat nå ligger jeg i sengen og slapper av, fikk ikke sove, men bare det at det er stille rundt meg en stund hjelper veldig.

Litt opp og ned, prøvd å trappe ned på kvalmestillende men det kan jeg bare gi opp. Legene sier jeg bare må forsette med de så lenge jeg vil siden formen er mest stabil da!

Føler det er skummelt å skrive om form her inne, siden det føles så urettferdig at noen sliter med alt. :(

Jeg er selv i super form, sliter med litt trøtthet, sover 10-11 timer i helgene, og ca 9 i ukedagene. Også er energinivået litt lavt de dagene hvor jeg ikke har spist riktig. Men ellers så er jeg tilbake på trening uten kvalme (var kun litt kvalm frem til uke 10-11 ca, men verst ifbm trening og matlaging), er nå i uke 16, ca 3 dager i uken, håper på å trappe opp til 4 dager i uken etter nyttår.

Formen er fin den. Rygg og bekken krangler litt i løpet av uka på jobb. Ellers er det godt med en liten ekstra pause i løpet av dagen for å strekke ut kroppen .

Myyye bedre! Kvalmen slapp litt taket i starten av uken. Må fortsatt spise ofte (annenhver time), men mye bedre enn det har vært. Merker at energinivået ikke er på topp, men så lenge jeg ikke er kvalm 24/7 lenger er alt topp!!

Er egentlig i storform å har vært det hele tiden, men nå så har slitenheten tatt meg :rolleyes:
Blir litt mindre jobb fram til jul i håp om at det skal være nok til at jeg kommer meg tilbake til normalen, men vi får se:p
Nå hører jeg på kroppen min, ingen som har noe igjen på at jeg skal jobbe meg ihjel.
Er min siste graviditet å jeg skal nyte den:)

Opp og ned. Noen dager har jeg masse energi, og andre dager er jeg så sliten at jeg nesten ikke gidder å stå opp av senga.
Kvalmen har gitt seg for en stund siden, hodepine som et avogpå, og bekken som krangler mye til tider.
Akkurat nå ligger jeg i sengen og slapper av, fikk ikke sove, men bare det at det er stille rundt meg en stund hjelper veldig.
Bekkenproblemer er ikke spøke med, all sympati!

Litt opp og ned, prøvd å trappe ned på kvalmestillende men det kan jeg bare gi opp. Legene sier jeg bare må forsette med de så lenge jeg vil siden formen er mest stabil da!
Det høres ut som en god plan:)

Føler det er skummelt å skrive om form her inne, siden det føles så urettferdig at noen sliter med alt. :(

Jeg er selv i super form, sliter med litt trøtthet, sover 10-11 timer i helgene, og ca 9 i ukedagene. Også er energinivået litt lavt de dagene hvor jeg ikke har spist riktig. Men ellers så er jeg tilbake på trening uten kvalme (var kun litt kvalm frem til uke 10-11 ca, men verst ifbm trening og matlaging), er nå i uke 16, ca 3 dager i uken, håper på å trappe opp til 4 dager i uken etter nyttår.
Så fint du er så i god form! Det er ingen grunn til å føle skam over det:)

Veldig varierende! Noen ganger sliten og noen ganger energi. Søvnen er varierende! Bekymring er varierende! Stikker og strammer litt i magen og puppene. Kvalme er mye bedre- men sliter i gjengjeld med hodepine.
Koser meg med barnefar som er veldig glad og gira på baby om dagen og vi har begynt å snakke til magen. Gleder meg til å kjenne liv!

Her er formen overraskende god nå. :) Matlysten et fortsatt så som så, men kvalmen er i det minste borte. Problemet mitt nå er egentlig lukter, da brekker jeg meg lett. Kjedelig at jeg nesten ikke kan være alene med lille, for kommer der mer enn urin i bleien klarer jeg ikke å bytte den. :hilarious: Men skal ikke klage. Jeg får i meg mat nå, selv om det er lite som frister klarer jeg i det minste å spise noe. Trøttheten har sluppet en del og bekkenet fungerer ennå. 18+1 i dag :)

hos meg går det forsåvidt greit. Holdt bekkenløsning på avstand, men trøttheten har aldri sluppet. Sover glatt 12 timer hver natt. Det jeg liker minst er at kvalmen er tilbake. Den forsvant i uke 15/16, men kom tilbake i går og i dag

Samme her! Hva er greia med den kvalmen som kom tilbake etter to ukers fravær?!?! Kan det være pga at vi er mer slitne? Tok det mye mindre med ro da jeg ikke var kvalm iallfall.

Hva sier legen da?
At jeg kan ta Paracet og at jeg bare må si i fra hvis jeg trenger sykemelding.. Noe jeg skal få ordnet når jeg kommer meg til legen. Jeg jobber i bhg og hodepine nesten hver dag er ikke no god match. tenker å be om 40 prosent sykemelding..

Back
Topp