Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig, jeg har fått litt, men det er heldigvis ikke så ille.Her er formen bra, har hatt mer energi etter uke 12-13, men nå i uke 16-17 har halsbrannen kommet. Trodde jeg hadde hatt halsbrann før, men det har jeg tydeligvis ikke hatt for dette er ubehagelig. Har kommet de to siste kveldene, og kjenner antydning nå, så må høre med legen hvilke preparater jeg trygt kan bruke.
Hodepine er ikke så kjekt! Håper det blir bedre raskter i uke 20 nå og jeg er fortsatt utrolig trøtt og sliten. sliter også med hodepine 5-6 dager i uka. utenom det så går det greit
takk Men er ikke så optimistisk ang hodet. vært sånn siden uke 11 nå.Hodepine er ikke så kjekt! Håper det blir bedre raskt
Hva sier legen da?takk Men er ikke så optimistisk ang hodet. vært sånn siden uke 11 nå.
Bekkenproblemer er ikke spøke med, all sympati!Opp og ned. Noen dager har jeg masse energi, og andre dager er jeg så sliten at jeg nesten ikke gidder å stå opp av senga.
Kvalmen har gitt seg for en stund siden, hodepine som et avogpå, og bekken som krangler mye til tider.
Akkurat nå ligger jeg i sengen og slapper av, fikk ikke sove, men bare det at det er stille rundt meg en stund hjelper veldig.
Det høres ut som en god planLitt opp og ned, prøvd å trappe ned på kvalmestillende men det kan jeg bare gi opp. Legene sier jeg bare må forsette med de så lenge jeg vil siden formen er mest stabil da!
Så fint du er så i god form! Det er ingen grunn til å føle skam over detFøler det er skummelt å skrive om form her inne, siden det føles så urettferdig at noen sliter med alt.
Jeg er selv i super form, sliter med litt trøtthet, sover 10-11 timer i helgene, og ca 9 i ukedagene. Også er energinivået litt lavt de dagene hvor jeg ikke har spist riktig. Men ellers så er jeg tilbake på trening uten kvalme (var kun litt kvalm frem til uke 10-11 ca, men verst ifbm trening og matlaging), er nå i uke 16, ca 3 dager i uken, håper på å trappe opp til 4 dager i uken etter nyttår.
hos meg går det forsåvidt greit. Holdt bekkenløsning på avstand, men trøttheten har aldri sluppet. Sover glatt 12 timer hver natt. Det jeg liker minst er at kvalmen er tilbake. Den forsvant i uke 15/16, men kom tilbake i går og i dag
At jeg kan ta Paracet og at jeg bare må si i fra hvis jeg trenger sykemelding.. Noe jeg skal få ordnet når jeg kommer meg til legen. Jeg jobber i bhg og hodepine nesten hver dag er ikke no god match. tenker å be om 40 prosent sykemelding..Hva sier legen da?