Hvordan er formen?

Er mye bedre enn ved 1 trimester, men kjenner jo fortsatt at jeg er gravid . Hormonene er der enda, fortsatt fortere sliten enn vanlig men MYE bedre.
En ting jeg er veldig glad over er at jeg ikke synes den lille i magen føles som en liten alien lenger (fikk litt klaustrofobi at den var der heletiden i starten) nå synes jeg det bare er sååå koselig [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Har vært i grunnen veldig fint frem til denne uken, men tror det er forkjølelse som har gjort at jeg har fått mye vondt i hodet flere dager nå på ettermiddagen.. håper det snart gir seg [emoji31]

God bedring ! Hjelper sikkert når forkjølelsen er over [emoji5]

Hodepine, kvalm i perioder, konstant trøtt og lite matlyst. Skulle gjerne hatt den energien som blir lovet :arghh:

Trøtt og sliten, men ikke kvalm lenger. Føler meg generelt mye bedre :)

Har vært utrolig bra i formen faktisk, men nå rett før lunsj ble jeg helt ufattelig dårlig [emoji30]

Mye bedre nå, men fortsatt sliten og kort lunte:rolleyes: Merker at det ikke skal så mye til på jobb. Stakkars ungdommer:p

Merker det mest på humøret, og at lunta blir litt kort iblant:banghead: Og at det presser på blæra på joggeturer! Men har ellers vært i god form så langt i svangerskapet, og krysser fingrene for at det fortsetter slik:)

Har hatt 4-5 dager uten hodepine de siste 4 ukene... Jordmor mener det er svangerskapsmigrene. Var akkurat ferdig med spying pga kvalme når jeg begynte å spy pga hodepine [emoji23] Er det noen som har slitt med hodepine som vet når det går over? (Håper på mange svar hvor det ga seg før uke 18, er 17+0idag [emoji28])

I dag er jeg helt gåen. Begynte greit, våkna ganske uthvilt og gikk en tur, men siden har jeg blitt helt slått ut. Dumt, for jeg har masse rettearbeid jeg burde gjøre i helga, og i morgen blir det travelt med andre ting. Har holdt på å sovne flere ganger, og jeg sover aldri på dagen. Men klarer ikke ligge komfortabelt. Vondt i hodet og alt er irriterende. Spesielt irriterende at det er sol og lyst, og jeg elsker vanligvis sol :( I dag vil jeg bare krype inn i et hull.

Formen er generelt sett veldig god, men som flere andre her påpeker, blir jeg fort trett. Når fredagen kommer og arbeidsuka er overstått, er det godt å lande i sofaen ;)

Ganske bra egentlig. Etter et hardt og tungt 1. tri skal jeg sette pris på det! Og andre graviditet ER tyngre enn første gang, bare fordi barn nr. 1 skal ha sitt også :) litt mindre tid til å slappe av når man vil...

Veldig grei i formen nå!! Ikke kvalm, men kjenner jo at jeg fremdeles blir fortere sliten og må ofte ha en liten middagshvil.. Bekkenet er også bra fortsatt, det er så deilig..har vært plaget med bekkenløsning alle svangerskapene.. Er sykemeldt pga svimmelhet og et uhåndterlig blodsukker (sv.dia).. men håper jeg får begynne å jobbe om et par uker, hvis ikke blir det svangerskapspenger.. [emoji29]

Bedre en 1trimester men trøtt som en dupp etter jobb. Inntar stortsett sofaen med en gang [emoji23]

Blir fort sliten, og får vondt i korsryggen av å sitte/stå over tid. Kort lunte og irritabel, men også ekstremt lykkelig til tider.

Back
Topp