Hvordan er formen?

MissFlite

Glad i forumet
Nå i andre trimester, hvordan føler du deg om dagen?

Jeg er ganske slapp for tiden og småsulten hele tiden, men orker ikke store måltider.

Skulle gjerne hatt litt av den andre trimester-energien folk snakker om :p

Slapp og trøtt her også. Må sove en dupp på sofaen hver dag. [emoji4]
Mindre kvalm. Men mer småsulten. Som deg orker jeg ikke mer enn litt om gangen.

Jeg er ganske slapp for tiden og småsulten hele tiden, men orker ikke store måltider.

Her er ikke formen noe særlig bedre ennå. Fremdeles kvalm på morningen samt trøtt og sliten hele tiden! Håper det snart gir seg, men er sjeleglad for hvert et symptom jeg har siden blødningene ennå er av og på! Begynt så vidt å kjenne litt liv også :-)

Overraskende bra, bare utrolig sliten

Har vært i grunnen veldig fint frem til denne uken, men tror det er forkjølelse som har gjort at jeg har fått mye vondt i hodet flere dager nå på ettermiddagen.. håper det snart gir seg [emoji31]

Formen er veldig bra bortsett fra bekkenløsning! Ikke så trøtt lenger, føler jeg har mer energi.

Her er formen bedre. Bare kvalm av og til nå. Merker kvalmen spesielt om jeg er sliten og i tillegg fått lite søvn. Får alltid lite søvn, så trøtt er jeg støtt.:wtf: Har fått en anelse mer energi også.

Formen er som før jeg ble gravid, bare hyppigere tissing og mer grining :D

Må skrive under på denne.
Etter oppkast i 7 uker i første trimester er matlysten veldig dårlig. Men kvalmen er ikke her så mye lengre og det er vanvittig deilig [emoji1]

Sovner stortsett før 10 hver dag[emoji28] mann som klager på dårlig selskap.

Overraskende bra :) Spyr fortsatt om morgningen, men resten av dagen går fint. Har mer overskudd nå enn i første trimester :)

Bittelitt mer energi den siste uka, men bare de dagene jeg får til å sove. Har en tendens til å våkne i 3.30-4-tiden og får ikke sove mer. 2-åringen står opp ca 6-6.30, så da blir det ikke mer søvn. Jeg er sykemeldt, men det er sjelden jeg får til å sove på dagtid likevel [emoji53]

Kvalmen er i alle fall litt bedre, så lenge jeg holder meg unna melkeprodukter, banan og hvitt mel.

Er som før jeg ble gravid vil jeg si, deilig å slippe trøttheten og uggenheten lengre[emoji16]

Jeg har egentlig vært i ulovlig god form hele tiden... Nå har jeg endelig mer energi om kvelden da, og det er deilig!

Jeg føler meg mye bedre. Kvalmen er fraværende (bortsett fra når blodsukkeret er for lavt og jeg er skrubbsulten), hodepinen mer moderat og jeg ligger ikke lenger våken halve natta. Dette har, logisk nok, ført til mer energi. [emoji2]

Kvalmen har nesten helt blitt borte, men fortsatt kjempe slitten og trøtt av ingenting.

Fin form :-) men når fredagen kommer er kroppen min veldig klar for helg. Trøtt og sliten

Skulle ønske jeg merka mer til den andre trimester energien ja..[emoji85] like dårlig enda dessverre som jeg har vært de siste 9-10 ukene, krysser alt som krysses kan for at det snart gir seg[emoji28] sykemeldt siden uke 11, og ser ut til at det blir sykemelding en periode til☹️ generelt glad i å ha fri, men nå gleeeeder jeg meg til å kunne komme tilbake igjen på jobb[emoji23][emoji1362]

Formen er ganske ok :) Deilig å være helt kvitt kvalmen og ha fått litt mer energi, men merker at jeg fortsatt blir sliten av hektiske dager. Har begynt å merke litt i bekkenet, men foreløpig klarer jeg å holde det greit i sjakk ved å være obs og passe på hvilke aktiviteter jeg bedriver.

Back
Topp