Hvordan er formen? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Har den verste kvalmen gitt seg? :) Har kanskje bekkenløsningen kommet eller noe annet leit?

Håper alle har det greit ihvertfall :) Begynner å nærme seg halvveis nå :D

Formen min er super nå! Fortsatt kanskje en smule mer kveldstrøtt enn før, men finnes ikke kvalm og er full av energi [emoji846] det skal nytes så lenge det varer, for jeg skjønner at det ikke kan tas for gitt å fortsette ut svangerskapet.

Håper også at alle har det bra [emoji4]

Formen er veldig fin, sliten etter en lang forskjølelse men ellers tipp topp

Årh skulle ønske jeg kunne si det samme! Formen er ikke så bra- har vært kvalm 24 t i døgnet de siste par månedene, men nå går det ihvertfall litt mer i bølgedaler.. Ellers har svimmelhet og hodepine gjort sitt inntog. Har begynt å måle blodsukkeret to ganger til dagen pga. Litt for høyt etter glukosebelastning. Klarer heldigvis å holde det lavt ved hjelp av kosten. Oi dette ble litt sutrete merker jeg

Kvalmen er mye bedre, men jeg blir fortsatt kvalm om kvelden og om jeg ikke spiser hele tiden. Den siste uka har jeg vært plaget med blodtrykksfall og hodepine, så det ene avløser det andre ser det ut til! Litt stiv i korsryggen, men det er ikke noe jeg merker mye av. Har hatt ferie de to siste ukene, og skal ha to uker til nå. Gruver meg til å begynne på jobb igjen egentlig, håpet jeg skulle være i mye bedre form enn jeg er før jeg gikk ut i ferie.

Kvalmen er mye bedre. Men sliter fortsatt med å pusse tennene tidlig på morningen :P
Ellers så er formen egentlig bra. Kjenner jeg er mer sliten etter en arbeidsdag. Men kan ikke klage :)

Her er formen helt topp[emoji3][emoji1319] Ingen kvalme, kommer meg på trening jevnlig og har masse energi[emoji56] Så nyter hver dag for jeg skjønner det ikke blir slik svangerskapet ut[emoji23]

Ikke kvalm hele dagen lenger, men jeg har daglig kvalme... om det ble forstålig.. :P

Bekkenløsningen kjennes om jeg går mer en 10 000 skritt sammenhengende... ellers så gleder jeg meg til de rundt meg kan kjenne sparkene på utsiden av magen... :D

Bekkenet plager meg veldig, og trettheten har ikke gitt seg. Bare en uke til jeg er halvveis! :D

Formen er på topp! Utrolig heldig og nyter det Max :) Har en aktiv baby i magen som holder meg litt våken på nettene, men det er ikke noe å klage på. Jobber på skole, så har hatt ferie hele sommeren og gleder meg til å begynne på jobb nå i august. Er halvveis om 11 dager og enda ikke kjent noe til bekkenløsning så krysser fingrene for at eg ikke får noe bekkenløsning heller :happy:

Føler meg helt topp. Bare litt ekstra trøtt på kvelden og så blir jeg fort andpusten.

Har fått fred i 6 dager fortsatt ingen kvalme , så håper det er endelig stopp nå . Er enda trøtt å svimmel men ellers kan jeg ikke klage er på bedringens vei :):D uke 16+1 i dag

Back
Topp