M
Moderator Irene
Guest
Er formen bra? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bisolduo sugetabletter kan du vel ta? Det er ikkje så mykje skummelt i deiJeg kjenner at energien er på vei tilbake. Sjeldnere kvalme og brekningerHar fortsatt hodepine, mulig den kan sees i sammenheng med den kraftige forkjølelsen jeg har pådratt meg
Kjennes ut som bihulebetennelse.. Har også vanvittig smertefull tørrhoste
Lite å gjøre med det. Man får jo helst ikke ta hostesaft eller nesespray. Noen gode kjerringråd ?
![]()
Jeg er 50% sykemeldt, og jobber da kun aftenvaktene mine. Det har for det meste gått ok. Kvalmen er verst om morgen og formiddag for meg.Dere som ikke er helt i form, hvordan er det å jobbe? Jeg blir veldig dårlig når jeg blir sliten eller om jeg står opp som vanlig å drar rett på jobb. Uggen, kvalm, sliten og svimmel. Nå har jeg får med på 75% sykemelding men får lov til å jobbe mer.. og da gjør jeg jo det. Er lei av å ligge som et slakt på sofaen eller sove resten av timets døgn. Satser på at det blir bedre eller at jeg klarer å la vær å slite meg ut på jobb![]()
Takk for gode tipsBisolduo sugetabletter kan du vel ta? Det er ikkje så mykje skummelt i deiellers så syns eg te eller varm melk med honning i hjelper
(berre la det kjøle seg ned før du tilsetter honning, sånn at ikkje virkestoffa vert øydelagt)