M
Moderator Irene
Guest
Er formen bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bisolduo sugetabletter kan du vel ta? Det er ikkje så mykje skummelt i dei ellers så syns eg te eller varm melk med honning i hjelper (berre la det kjøle seg ned før du tilsetter honning, sånn at ikkje virkestoffa vert øydelagt)Jeg kjenner at energien er på vei tilbake. Sjeldnere kvalme og brekninger Har fortsatt hodepine, mulig den kan sees i sammenheng med den kraftige forkjølelsen jeg har pådratt meg Kjennes ut som bihulebetennelse.. Har også vanvittig smertefull tørrhoste Lite å gjøre med det. Man får jo helst ikke ta hostesaft eller nesespray. Noen gode kjerringråd ?
Jeg er 50% sykemeldt, og jobber da kun aftenvaktene mine. Det har for det meste gått ok. Kvalmen er verst om morgen og formiddag for meg.Dere som ikke er helt i form, hvordan er det å jobbe? Jeg blir veldig dårlig når jeg blir sliten eller om jeg står opp som vanlig å drar rett på jobb. Uggen, kvalm, sliten og svimmel. Nå har jeg får med på 75% sykemelding men får lov til å jobbe mer.. og da gjør jeg jo det. Er lei av å ligge som et slakt på sofaen eller sove resten av timets døgn. Satser på at det blir bedre eller at jeg klarer å la vær å slite meg ut på jobb
Takk for gode tipsBisolduo sugetabletter kan du vel ta? Det er ikkje så mykje skummelt i dei ellers så syns eg te eller varm melk med honning i hjelper (berre la det kjøle seg ned før du tilsetter honning, sånn at ikkje virkestoffa vert øydelagt)