Hvordan er formen?

Værste svangerskapet ever!! Hadde hyperemesis til og med uke 21, da kvalmen ga seg ble bekkenet bare værre og værre, og siden han har lagt seg så langt ned i vekkenet med hodet har jeg sykt mye nedpress og får kynnere når jeg beveger meg for mye! Nå har jeg mest sannsynlig også fått prolaps i korsryggen, er intens smerte hele tiden! Når jeg går, sitter, ligger.. Uansett så er det vondt! Har også sykt mye halsbrann som er svææært irriterende! Guuuriland som jeg gleder meg til han er ute!:p ingen kos med dette svangerskapet overhodet :(

Her er for men egentlig veldig bra... Hadde kvalme frem til uke 12. Bekkenet begynte tidlig å trøble seg, men jeg klarer å holde det i sjakk ved å ta det med ro... Jobber 90% natt og merker det er ganske tungt for tiden. Har aldri hatt problemer med å sove når jeg kommer fra jobb, men i det siste våkner jeg etter 4 timer... Kommer ganske langt bakpå etter en arbeidshelg da ja....

Fryktelig dårlig.. Går rundt som en zombie. Samme hvor mye jeg sover er jeg like sliten og trøtt :( mye hodepine, lavt blodtrykk, intens hjertebank og kraftige kynnere! Med nr 1 var jeg kvalm til uke 15 og hadde et supert svangerskap etter dette.. Så må si at dette er uvant for meg :o

Er 27+6 og begynner å plages med hodepine, sterke kynnere, ekstremt mye nedpress og menssmerter :-( forrige svangerskap var "perfekt" så nå gleder jeg meg til å bli ferdig!!

Jeg har vært hos legen i dag, og 40% sykemeldt ut mnd., lav blodprosent, så kanskje derfor jeg er så slapp. Se om det hjelper med litt jern :)

Fler som merker endring i søvn??
Jeg våkner mye lettere nå, sliter med å sove igjen etter do om natta feks.. Utrolig irriterende.
I dag våknet jeg 04.45, med oppblåst og litt vond mage. Lå og vrei meg i 1,5 t før kg sto opp. Lufta bikkjer, spist frokost, en kopp kakao og nå prøver jeg på litt mer søvn. Hvis ikke kan det bli en laaaaang kveldsvakt i kveld!!!

Fler som merker endring i søvn??
Jeg våkner mye lettere nå, sliter med å sove igjen etter do om natta feks.. Utrolig irriterende.
I dag våknet jeg 04.45, med oppblåst og litt vond mage. Lå og vrei meg i 1,5 t før kg sto opp. Lufta bikkjer, spist frokost, en kopp kakao og nå prøver jeg på litt mer søvn. Hvis ikke kan det bli en laaaaang kveldsvakt i kveld!!!
Jeg sliter annenhver dag jeg. I natt har jeg fått sove greit selvom jeg har våknet 2 ganger for å gå på do.. Dagen før var ikke så lett.. Håper du får sovet litt før kveldsvakt:)

Jeg sliter annenhver dag jeg. I natt har jeg fått sove greit selvom jeg har våknet 2 ganger for å gå på do.. Dagen før var ikke så lett.. Håper du får sovet litt før kveldsvakt:)

Husker ikke sist jeg hadde en natt uten å måtte på do :P men spm er bare hvor raskt jeg sovner..
Fikk sovet en 2-3 t til nå så hjalp nok det :)

Bekkenet begynner å skrante. Ellers varierer søvnkvaliteten, halsbrann enkelte dager :) Tålmodigheten holder på å forsvinne :D Så ja, jeg lyger ikke når jeg håper på sm før påske engang :)

Jeg er egentlig i finfin form. Energien er på topp og jeg klarte til og med å begynne å trene igjen etter jul. Nå skal det nevnes at jeg er student og har dermed en relativt rolig hverdag hvor jeg styrer det meste selv nå så tidlig i semesteret.

Merker ellers at jeg våkner lett på natten og av og til må på do, men sovner fint igjen etterpå. Antyding til halsbrann noen morgener. Magen gjør at jeg må gjøre noen ting på en annen måte, ting som jeg ikke tenkte over før jeg gjorde, som å bøye seg og ta på skoene osv. Så er ikke blitt tungt enda, bare uvant. Dog er bakkekondisjonen forsvunnet helt og jeg puster og peser opp bakker eller trapper. :-) er 25+4

Tror jeg har begynt å få halsbrann...... Aldri hatt det før, men symptomene passer godt med det jeg har lest meg til nå i kveld.. Æsj!!

Tror jeg har begynt å få halsbrann...... Aldri hatt det før, men symptomene passer godt med det jeg har lest meg til nå i kveld.. Æsj!!
Du er ikke i tvil når du får det.. :-P hadde aldri hatt det før jeg heller men merka fort når halsbrannen kom, halsen stod bokstavelig talt i brann :-/ her hjelper lovehearts litt og meieriprodukter.. :-)

Back
Topp