Hvordan er formen?

Er ikke like kvalm lengre, kun hvis jeg er veldig sulten, og særlig på morgenen. Når kvalmen avtok i slutten av uke 10 ble jeg plaget med en forferdelig hodepine. Er det ikke det ene så er det det andre.....
Føler meg egentlig bedre av å gjøre noe og det passer bra siden jeg kombinerer både jobb og studier☺️ Er 11+5 idag- snart 12 fullgåtte uker. Herlig følelse☺️
 
Formen er endelig begynt å bli litt bedre! Kvalmen har nedten sluppet taket og energien er bitte litt bedre nå enn før ;-) 14+4 i dag. Men nå har bekkenløsningen begynt, kjenner det igjen fra forrige gang, og har måttet finne frem bekkenbeltet mitt. Det hjelper iallefall litt når jeg får det på rett plass.
 
15 uker i dag! Men har kastet opp 2 ganger før kl 09. Heldgvis klarer jeg fortsatt å komme meg på jobb, men effektiviteten har jo dalt litt :p
 
14+2

Varierende form. Har ikke kastet opp på 3 dager *Bankibordet*. Tidvis kvalm og uvel tidvis.

Blør masse neseblod, men er bløder så det er den ekstra påkjenningen i det å være gravid som gjør det.

Bekkenet er et helt annet kapittel. Jeg gråter meg selv i søvn hver kveld, det gjør vondt å gå,stå og ligge.
 
Trøtt.com ellers ikke så verst. Litt småkvalm nå og da. Og ør. Svimler godt innimellom.
 
11+2 kvalm som et uvær... Ser svart på at kvalmen skal gå over i 1 trimester... Møkk og pøkk. Er ganske trett, brekker meg av alt utenom skinkeost og appelsinjuice. Begynner i grunnen å bli lei hele skinkeosten... :wtf:
 
er 11+5 nå, er mindre trøtt, men sliter med å komme meg opp om morgenen :p Sliter mindre med kvalmen, men jeg er så innmari forkjølet, og hoster intenst mye, så i går hostet jeg itl jeg kastet opp.. ikke veldig behagelig :( Hostet pga kløe i halsen, endte opp med å kaste opp en halvtime..
 
Er 15+5 idag og merker kvalmen fortsatt kommer sånn svakt om kvelden innimellom. Trodde trøttheten var borte men det er den ikke. Sovner på sofaen hver kveld. Men våkner hver natt og ligger våken noen timer.
 
Ikke så verst, kvalmen har stort sett gitt seg. Må spise ofte da for at jeg ikke skal bli kvalm.
Er 15+1 i dag.
 
sååå forkjølet og trøtt. men ellers kan jeg ikke klage. kvalmen er borte :)
 
15 uker.
Vondt og verkende bekken. Neseblod og andre "plager" pga en kronisk sykdom jeg har.
 
Nå frykter jeg at svangerskapet har fordunstet ut til ingenting. Kvalmen er nesten helt borte, men fordi jeg er litt lubben synes ikkenoe særlig mage, kjenner ikkenoe liv, og plagene er blitt så mye mindre. Hadde det ikke vært for at jeg fikk høre hjertelyden når jeg var 12 uker, hadde jeg SERIØST tvilt på at jeg er gravid, bare litt sliten :p
 
Nå frykter jeg at svangerskapet har fordunstet ut til ingenting. Kvalmen er nesten helt borte, men fordi jeg er litt lubben synes ikkenoe særlig mage, kjenner ikkenoe liv, og plagene er blitt så mye mindre. Hadde det ikke vært for at jeg fikk høre hjertelyden når jeg var 12 uker, hadde jeg SERIØST tvilt på at jeg er gravid, bare litt sliten :p

Samme her! Etter jula så kom energien tilbake og den ekstreme trøttheten forduftet. Nå har det å være gravid blitt en del hverdagen på en sånn måte at jeg glemmer innimellom at jeg er gravid :p typ, hjalp til med å dytte naboen ut av grøfta en dag uten å tenke et sekund på at det kanskje ikke var så supert ift baby. Gikk helt fint altså! Bare merkelig at jeg ikke ofra det en tanke :O
Hadde det ikke vært for at jeg kjenner bevegelse så hadde jeg også tvilt noe voldsomt på at det er noe inni der :p
 
Har selv begynt å glemme at jeg er gravid...! Magen er fin og rund da, så jeg ser det jo:) Herlig å leve som før, trene som før og kjenne meg pigg!
 
Back
Topp