Lilla86
Forumet er livet
Jeg har termin 26., så enten bør vi føde før tiden, eller så bør det gå over!Godt å høre at jeg ikke er alene, har termin den 27 så håper virkelig at formen blir bedre selv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har termin 26., så enten bør vi føde før tiden, eller så bør det gå over!Godt å høre at jeg ikke er alene, har termin den 27 så håper virkelig at formen blir bedre selv.
Hehe ja vi får krysse fingrene på at mageboeren snart er klarJeg har termin 26., så enten bør vi føde før tiden, eller så bør det gå over!![]()
Alt går nokk bra skal du se, kjenner på mye av det samme selv da vi har vært igjennom masse for å komme så langt. Mini er ofte veldig rolig og kan gå dager uten noe særlig liv men uansett kjenner jeg meg skikkelig paranoid og bekymrer meg konstant. Noe som gjør meg ekstra utålmodig. Om noen uker holder vi nokk en sunn og frisk babyTrøtt og sliten, får ikke sove pga sure oppstøt /kvalme og drit vondt bekken. Nedpress, skikkelig vondt i "slufsa"har tidvis skikkelige tak med pulserende smerter i rygg og smerter mage/lår.
Kroppen blir bare mer og mer ødametøs, klør som en tulling over hele meg - spesielt på tungen![]()
Savner gubben ekstremt masse - har flyttet hjem til mamma for å være 2 timer nærmere sykehuset. Føler meg meget deprimert, klarer ikke å være glad og interessere meg for noen ting. Men håper det er søvnmangelen
Fremdeles 14 dager til termin. Så kan jo faktisk gå lenge endå før mini kommer. Men håper hun kommer snart.
Bekymrer meg mer og mer for hvordan hun har det i magen. Kjenner på redselen for at hun plutselig skal dø i magen eller under fødselen. Kjenner tilogmed på angsten når hun turner rundt inni der..
Godt jeg har jm time på tirsdag, kjenner jeg trenger litt støtte og oppfølging nå!
Alt går nokk bra skal du se, kjenner på mye av det samme selv da vi har vært igjennom masse for å komme så langt. Mini er ofte veldig rolig og kan gå dager uten noe særlig liv men uansett kjenner jeg meg skikkelig paranoid og bekymrer meg konstant. Noe som gjør meg ekstra utålmodig. Om noen uker holder vi nokk en sunn og frisk babyLykke til
Ja min mann prøver iherdig og få meg til fornuft til tider og innerst inne vet jeg at alt tilsier at alt er bra men jo nærmere vi kommer jo mer bekymret blir jeg. Er veldig utålmodig og gleder meg til å holde henneTakk takk![]()
Når fornuften taler så er bekymringene helt uberettiget. Jeg har jo mange tegn på at hun har det bra. Men tankene kommer snikende allikevel. Har hatt noen netter hvor tårene bare har sprengt på og bekymringene har løpt løpsk..
Lykke til du også! Blir veldig bra når nurkene ligger ute i armene våres!![]()
Ja min mann prøver iherdig og få meg til fornuft til tider og innerst inne vet jeg at alt tilsier at alt er bra men jo nærmere vi kommer jo mer bekymret blir jeg. Er veldig utålmodig og gleder meg til å holde henne![]()