Hvordan er formen?

Formen her er kjempe bra! Litt mer trøtt enn vanlig men ellers bra! Koser meg bare med masse spark og bevegelser, det her er virkelig en fantastisk følelse, å kjenne et liv vokse inni magen! Er 19+5 ❤️

Har vært sykmeldt i tre uker, grunnet mangel på energi, hodepine og svimmelhet. Skal til lege førstkommende Tirsdag, føler ikke jeg har fått tilbake den energien j ønsker med tanke på mye hvile denne perioden. Har så lyst til å jobbe, men er usikker på hvor mye. Har sett at fulle dager har fungert dårlig. Så tenker kanskje 50%. Noen med erfaringer? (jobber i barnehage).

Er i god form og kjenner bevegelse hver dag, så det er veldig deilig :happy:
Er ca 22,5 uke nå. Har faktisk ikke helt oversikten, for slapper mye mer av nå om jeg kjenner liv hver dag.

Har vært sykmeldt i tre uker, grunnet mangel på energi, hodepine og svimmelhet. Skal til lege førstkommende Tirsdag, føler ikke jeg har fått tilbake den energien j ønsker med tanke på mye hvile denne perioden. Har så lyst til å jobbe, men er usikker på hvor mye. Har sett at fulle dager har fungert dårlig. Så tenker kanskje 50%. Noen med erfaringer? (jobber i barnehage).
Jeg var også ute 100, og har akkurat jobbet første uke tilbake i 60%: er lærer. Fungerer fint både fysisk og psykisk :)

Er i god form og kjenner bevegelse hver dag, så det er veldig deilig :happy:
Er ca 22,5 uke nå. Har faktisk ikke helt oversikten, for slapper mye mer av nå om jeg kjenner liv hver dag.
Signerer den! Alt ble helt annerledes med en gang man kjenner noe hver dag!

19+2. Er fortsatt mye kvalm på morgenen, og er generelt mye sliten og trøtt. Har også begynt å få en del vondt i ryggen når jeg vasker o.l. Spent på hvor lenge jeg greier å jobbe 100%

20+3 formen er grei. Har begynt å kjenne svake tegn til bekkenløsning da. Sykemeldt siden uke 16 fordi de trodde det var forliggende morkake som egentlig viste seg å være en blodpose/hinne foran åpningen som ikke tømmer seg:-O

Back
Topp