Hvordan er formen?

22 uker og 1 dag, er i superfin form :-)
Trener og føler meg bra, men blir mye fortere sliten da, legger meg to timer før jeg vanligvis gjør :-)
Hvordan er formen din da?

22 uker og 1 dag, er i superfin form :-)
Trener og føler meg bra, men blir mye fortere sliten da, legger meg to timer før jeg vanligvis gjør :-)
Hvordan er formen din da?
Den er helt grei, mye vondt i hodet og har også rls som gjør det veldig vanskelig og sove godt :( men elles nyter jeg det! Er selv 19+6 i dag :)

Er 18+6 i dag. Formen er på topp, har en del overskudd i hverdagen. Sover litt dårlig om natten, mye drømmer og doturer. Nyter denne tiden, andre trimester er det beste :-)

Stigende etter uke 19, nå føler jeg at jeg har overskudd til litt mer enn før! Er 21+2 nå ☺

Er 22+3 i dag, og har nå mye problemer med rygg og kynnere:-( klarer ikke å sove på dagen lenger og bruker 2-3 timer på å sovne på kvelden. Begynner å bli veldig sliten og lei nå:-( håper det bedrer seg snart:-(

Er 20+4. Er sykemeldt pga bekkenløsning og mye hjertebank, men ellers er jeg i tipp topp form :-)

22+5 her... Går egentlig veldig fint med meg ;) lite plager, klarer og trene og fungere som normalt... Litt forkjølet denne uken da:wtf: ellers bare mer trøtt pga jern mangel og mørket som er kommet :p

21+2 her Jeg har vært i elendig form. Kvalm og oppkast fra uke 6. I over en mnd varte det hele dagen.. Heldigvis bedre nå, bare på morgenen nå.. Men har begynt å få vondt i ryggen, håper bare det er muskulært fordi jeg ikke har beveget så mye på meg. Men i og med at jeg skal ha to blir jeg tappet for krefter ganske fort, så orker ikke være så veldig aktiv..

Er 21+2 i dag og formen er elendig. Bekkenløsningen er slått inn, sliter mye med hodepine og sliter veldig med søvn.

Er 21+2, og føler meg I fin form! Har vært litt sykmeldt (40%) pga lavt blodtrykk og mangel på både B12 og D-vitamin. Nå begynner ting å bli bedre, og jeg jobber 100% igjen fra denne uken, det blir spennende! Blir selvsagt veldig andpusten i trapper, springer mye på toalettet og takler lukt dårlig, ellers føler jeg meg bedre enn på lenge! :D

Er 21+2, og føler meg I fin form! Har vært litt sykmeldt (40%) pga lavt blodtrykk og mangel på både B12 og D-vitamin. Nå begynner ting å bli bedre, og jeg jobber 100% igjen fra denne uken, det blir spennende! Blir selvsagt veldig andpusten i trapper, springer mye på toalettet og takler lukt dårlig, ellers føler jeg meg bedre enn på lenge! :D

Hva er blodtrykket ditt på?

21+2 her Jeg har vært i elendig form. Kvalm og oppkast fra uke 6. I over en mnd varte det hele dagen.. Heldigvis bedre nå, bare på morgenen nå.. Men har begynt å få vondt i ryggen, håper bare det er muskulært fordi jeg ikke har beveget så mye på meg. Men i og med at jeg skal ha to blir jeg tappet for krefter ganske fort, så orker ikke være så veldig aktiv..
Venter ett barn men har samme opplevelse som deg. Er ikke uke 21 nå, endelig litt bedre form :)

Back
Topp