Hvordan er formen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Med unntak fra ekstreme bekkensmerter å mange vonde kynnere er formen tipp topp :-D
Kan ikke annet enn å si at jeg gleder meg veldig til desember kommer :-P

Bortsett fra Kynnere når jeg løfter for mye, mage og ryggvondt + svimmelhet om jeg går langt på hardt underlag og vondt i skambeinet så klager jeg ikke :)

Den fysiske formen er super, men mentalt er jeg utrolig sliten.
Ser frem til at samboeren min slutter å jobbe hver dag fra 5-18 så vi kan dele mer på ansvaret hjemme. En på halvannet år, ei på 11 i den prepubertale alderen, full jobb og litt studier tar på merker jeg. For ikke snakke om å ta unna alt i hjemmet. Har også begynt på julegaver og den greia :)

Formen har vært og er veldig redusert dette svangerskapet for å være helt ærlig!

Har oppdaget at forkjølelse er et ekstra herk når man er gravid, og begynner å slite litt med ryggsmerter innimellom, men ellers er ikke formen så verst :)

Bortsett fra rygg- og bekkensmerter så er formen ganske bra:-) Sliter litt med tung pust for tida, og puls som plutselig raser avgårde, men det går heldigvis fort over. Har nok også mye kynnere, for magen er veldig øm. Gleder meg til å bli mamma<3

Formen er bra, men jeg begynner å bli skikkelig hormonell :/ med 2 barn fra før blir man lettere sliten og kjenner jeg ikke tåler like mye som før. Jeg har begynt med redebygging i ekstremversjon den her uka, så jeg er helt utslitt pga det :) jeg har rydda hele huset fra kjeller til loft! 4 etg! Så neste uke nå skal være roligere, jeg skal ta med meg minstemann å reise hjem til mamma som bor ca 2,5 time unna på husmorferie :D

Har hatt et veldig enkelt svangerskap, men merker spesielt nå at jeg blir fort sliten, spesielt i ryggen. :shifty: Glad jeg gjorde de fleste innkjøp tidlig for å si det sånn!

Er i veldig fin form, bortsett fra at jeg har begynt å få en del kynnere. De er ikke vonde da, men kan være litt ubehagelige..

Formen her er relativt på bunn om dagen for å være ærlig. Nesten klaustrofobisk innimellom med så mye ubehag og smerter. Bekken- og ryggsmerter, stikk i lysken, kvalme, hodepine, trøtthet, utemmelig halsbrann, sure oppstøt, smerter ved ribben/mellomgulv, tung pust og en veldig sterk baby som har fest på blære og ribben! Jepp, litt av en smørbrødliste haha :wtf::(

Fysisk går det veldig bra :) ikke kvalm, bare bittelitt om morgenen før jeg spise :) har litt løs mage, men det går greit. Litt halsbrann også, men ikke ekstremt. Og mini sparker konstant, men hun er ikke så stor enda at det gjør vondt. Så jeg jobber enda, selv om jeg bare jobber deltid :) har ikke måtte sykemelde meg.
Går bra psykisk også, hvertfall i forhold til sambo. Vi har et fint forhold og vi trives sammen i nyleiligheten og har god kommunikasjon :) eneste som plager meg er NAV og Lånekassen som jeg venter svar for ang foreldrepenger/foreldrestipend. Kjenner jeg uroer meg for økonomi, noe som ikke er bra :/ har jo alt vi trenger, og jeg har heldigvis jobb hvis alt raser, men vil helst ikke jobbe 100% nå som jeg er så høygravid nesten :P synes det er bedre å slappe av hjemme mest mulig å gjøre rolige ting, liker ikke å overanstrenge meg :P

Back
Topp