Hvordan er formen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Egentlig veldig bra! :) 7 uker til termin , sover hele natta, ingen vondter med mindre jeg fremprovoserer rygg/bekken med for mye gåing og ståing. Ja jeg kjenner at jeg er gravid, er hormonell og litt tung i kroppen men formen er topp:)

hei :)
er trøtt og sliten stort sett heie tiden. vokner 3-4 ganger per natt pga bekkenet og dogåing
tung i kroppen, minimat med energi og hormonell... MEN det går bra :P
er 100% sykemeldt, så får det minste slappa av når ungene er på bhg/skole :)
men kjenner jeg gleder meg ekstra mye til å få ut denne tuppeluren, ho er så aktiv at det til tider er vont både i ribbein, hofter og sidene av magen... pluss bærer lavt så har mange ganger problemer med å reise/sette meg.
dette er skikkelig uvant, for de to andre svangerskapene var heilt motsatt, hadde ikke problemer med noen ting og livet var som normalt :)

Den er ganske skral.. Vondt i det låste bekkenet, og i det siste fått trøbbel med leggkramper også. Sover dårlig - skifter stilling 100 ganger og må på do hele tiden! Spyr enda hver morgen. Hjelper å være sykemeldt nå da, men det er tungt! Bare å følge storesøster på skolen føles som å løpe maraton hver gang :P

Helt ærlig så er formen på bunn akkurat nå. Vondt i bekkenet, i ribbeina, andpusten til tusen, ubehagelige kynnere ved anstrengelse. Jeg sover dårlig pga smerter i kropp og mange tanker. Jeg er hormonell som fy og er konstant irritert! Ikke gøy for de rundt meg eller meg selv;). Jobber fortsatt 100 % som ped.leder i barnehage og dagene er som kjent ikke rolige der akkurat! Jeg er jo ikke syk, og ser at andre gravide er dårligere, men akkurat nå kjenner jeg at det hadde vært godt med en liten time-out:). Teller dager igjen til permisjon! Skal bli så godt:).

Helt ok. Vondt her og der og lite søvn, men har tid til å hente meg inn når guttungen er i bhg:) men ja, begynner å bli tungt og slitsomt.

Her er formen på topp også. 7 uker igjen til termin (egentlig 9 uker men blir muligens satt igang to uker før termin)
Sover gjennom natten (står ikke opp for do Takk Gud) er oppe med snuppa om morgenen. Sliter litt med bekken, og jeg blir tungere for hver dag.. Og hormonene mine løper fritt og ut av kontroll... Men ellers er alt supert

Egentlig veldig bra! :) 7 uker til termin , sover hele natta, ingen vondter med mindre jeg fremprovoserer rygg/bekken med for mye gåing og ståing. Ja jeg kjenner at jeg er gravid, er hormonell og litt tung i kroppen men formen er topp:)
Låner denne da den oppsummerer for min del og :)

7 uker igjen til termin. Har begynt å sove gjennom stort sett hele natta me unntak av opp på do ×1:) har derimot så vondt i hofter og bekken at jeg kjenner det er på grensen til uutholdelig noen ganger!

Kan ikke klage så fælt på formen egentlig, men fryktelig verk i bekkenet og prøver å unngå smertestillende. Etter jeg ble sykemeldt pleier jeg å rigge meg til i senga med stort sett det jeg finner av puter og dyner, og nyter livet før ungene er klare til å hentes i barnehagen. Hvis jeg ikke har planer selvfølgelig. Det er bare sååå nydelig, kan ligge i timesvis og kikke på tv og slappe av sånn...

Kroppen er i dårlig stand for tiden, men generell form og humør er godt.:)
Vondt og tungt i mage/bekken. Knekker overalt. Babyen har lagt seg nedi bekkenet så det kjennes trangt ut. Mye rare ubehag og vanskelig å bommelomme. :/ mye kynnere hele tiden, og tungt å ligge i senga om natta. Skal bli heldig godt å få kroppen tilbake ja.:)

Sliten! Mye vondt i ryggen, lite energi, lite søvn :-( lite overskudd, føler aldri jeg har tid til å koble helt ut og slappe av. Føler meg stor, oppblåst, og det er vanskelig å sitte vanlig. Gleder meg til å få kroppen tilbake igjen! :-)

Back
Topp