Hvordan er formen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Utslitt! Men humøret er litt bedre idag hvertfall i forhold til de siste dagene hvor jeg bare har vært på gråten siden jeg er så sliten! Merker det ikke er like lett å slappe av denne gangen med full jobb, en veldig aktiv 16mnd gammel jente og et hus å holde i orden:p nå får jeg bare håpe at humøret holder seg oppe frem til jobb igjen etterpå! :)

Skikkelig sliten idag jeg også :( Konstatert bekkenlåsning, bekkenløsning og ryggsmerter som har forplantet seg videre i knærne, var ingen god kombinasjon med flytting.

Super. Litt tett i nesa men eller bare godt. Nyter late dager på Mallorca nå :)

Trøtt, sliten og hissig.. Svimlet litt i går når jeg gikk tur :(

Formen er på bånn! Bekken og rygg krangler omhverandre, Max plaga med kynnere og detta lave blodtrykket. Og med blodtrykksfall nå og da, som gjør kroppen enda mer sliten, så er det lite optimisme her :p

Har fått ordre fra lege om full ro, men under oppussing av 2.etg er ikke det så veldig lett.

Syns forrige sv.skap var bedre, for å si det sånn. Nå føler jeg kroppen "svikter" meg :-(
Kvalmen slipper ikke helt taket, hoftene detter snart fra hverandre :-P Kynnerne føles som starten på riene var sist :-O Energien føles til å være på vei oppover igjen, men skulle ønske jeg kunne sykmelde meg, så jrg kunne ha litt mer til overs her hjemme og..

So far, so good! Tar det ikke for gitt da!

Ikke vært kvalm en dag, litt trøtt og problemer med nattesøvnen, men ellers tipp topp og satser på at det holder seg slik!;):D

Super form ;) litt trøtt da jeg er mye oppå på natten og tisser... Våkner av ingenting for tiden og da "må" jeg på do :p:confused: men ellers kjempefint ;)

Veldig sliten..føler meg uendelig trøtt..savner kaffien min, men kroppen nekter å ta imot kaffi :( bekkenet, ryggen og skuldre/nakke krangler om en annen.. Og huset det ser vel ikke helt bra ut:/
Heldigvis har vi fått tørketrommel i hus, så klesvasken er så mye lettere nå :)

Back
Topp