Hvordan er formen? :)

Er i god form foreløpig. Ingen kvalme. Men trøtt og frysen og føler meg annerledes. Kjenner det jobbes på nede i magen. Men ellers i god form. Men frykter kvalmen. Var hardt rammet i forrige svangerskap men da ble jeg også tidlig dårlig, 3+5 var jeg da kvalmen slo meg ut. Så jeg håper så inderlig jeg slipper unna den verste denne gangen.

Jeg er så trøtt hele tiden, legger meg tidlig og sliter med å stå opp. Har kjempevonde brystvorter og puppene ellers føles veldig ømme og tunge. Har faktisk fått litt råmelk allerede, 5 uker på vei. Ellers er jeg enda veldig sulten, og kjenner små stikk av kvalme av og til. Må liksom passe på å spise frokost raskt om morgenen og sånt.

Masse stikkinger nederst i magen på morgenen i dag, det jobbes og jobbes virker det som! Og puppene er tuuuunge og ømme enda, jeg har jo store bryst fra før av, så dette blir jo interessant!
4+6 i dag, gleder meg til 5-ukersmilepælen i morgen :D

formen er upåklagelig egentlig, ømme bryst, trøtt og kjenner litt stikninger når jeg hoster/nyser og snur meg brått eller når jeg kjefter på kattungen,jeg misliker katten veldig om dagen,gikk fra fast rutine med morgenkos til å ikke klare å kose med henne:( merker at hun distanserer seg også,noe som sikkert egentlig er bare greit siden man skal være litt forsiktig med nærkontakt med katter. Samboeren har gitt uttrykk for at jeg har skiftet personlighet og lune, så jeg har gjort han kjent med frk Hormonella ja ;P haha! I dag skal jeg ihvertfall holde hviledagen hellig,siden jeg rundvasket kjøkkenet i går! :D ble et langt innlegg dette, men artig å få ut litt tanker og div når det er ingen andre å snakke med om det:) (kun samboer og søsteren min som vet)

Foreløpig er formen veldig bra, eneste er at jeg kjenner det ganske godt i bekkenet til tider(slet veldig med bekkenløsning forrige sv.skap også, men ikke før rundt uke 22). Jeg krysser fingrene for at denne graviditeten blir en god del lettere enn den første hvor jeg var kvalm fra uke 6-26 også fikk jeg bekkenløsning, migrene, blodtrykksfall og hele pakken før kvalmen gjentok seg i uke 31-32:-( men hadde noen uker helt på slutten hvor formen var grei da.

Så krysser alt jeg har for at jeg kommer meg gjennom denne graviditet uten en eneste ordentlig plage og at ungen kommer i uke 37-38 istedenfor nesten to uker på overtid ;p

Formen er fin! 4+4 i dag. Hadde omtrent ingen symptomer i forrige svangerskapet heller. Er sykt trøtt da, men det er vel alle som har et barn på 1,5 år

Formen er veldig bra:) Litt murringer og stikking innimellom. Det hender det kommer skikkelige "tak" med menssmerter, men det går over. 3+6 idag.

Jeg føler at jeg har få symptomer, men når jeg tenker over det og skal til å skrive dem ned, er det kanskje ikkje så få? Er 7+0 i dag.

Har tunge, større og noe ømme bryster. Er ekstremt følsom, gråter av ingenting. Kjenner også jeg blir lettere irritert en vanlig. Har de siste to ukene våknet mye på natta, og ofte stått opp for å spise. I natt var første natta jeg har sovet hele, og bare gått på do i 5 tida! Må tisse ofte. Har kjent pittelitt antydning til kvalme et par morgener, men forsvunnet igjen så raskt jeg har spist.

Kjenner ingenting i magen. Leser at noen kjenner trykk osv. Burde jeg det? Er bare litt stikking av og til, men ikke hver dag en gang,

Skal på tildig UL ( for andre gang) 17.9, og gleder meg veldig til det.

Formen er så og si fin. Jeg opplever daglig kvalme som kommer og går, er konstant trøtt og hormonella. D
Jeg har ikke så veldig øm i brystene lengre som jeg var for et par uker siden, men stikkinger og menslignende smerter har jeg til stadig.

Så må jeg gå oftere på toalettet for å tisse, det startet i uke 5, men nå må jeg gå på natten også! Det er litt plagsomt.

Jeg vet ikke om andre plages med kviser, men det gjør tydeligvis jeg. Forstår ikke hvorfor jeg skal få kviser rundt kjeven. Har nesten aldri hatt kviser, eller jeg hadde litt kviser i puberteten, så hvorfor skal jeg få det nå?!
Håper det går over snart!

Her har kvalmen begynt å komme.6+4 i dag.prøver å småspise litt innimellom.fortsatt ikke sofa-liggende,men plagsom kvalme til tider.....spent på ny arbeidsuke i aktiv jobb.

Småkvalm, trøtt (lagt meg 21 to kvelder), litt uren hud og syns liksom magen kjennes annerledes ut. 3+6 i dag. :)

Back
Topp