Her er det skikkelig labert. Fått en infeksjon i kroppen som slår meg helt ut. Har jo svangerskapsdiabetes og så det gjør jo ikke saken noe bedre. Maks 6 uker igjen til evt igangsetting..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig kjipt!! Jeg har sluppet unna til nå, men nå føler jeg det er ganske ille. Og i dag skal vi på besøk til svigers...Formen er skikkelig laber her også. Vesla har smitta meg med nok en sykdom fra barnehagen, så jeg ligger rett ut nå Føler jeg bare har vært syk hele svangerskapet pga barnehagestart
Formen er fin fysisk, men tærer psykisk av å ligge på sykehus selv om jeg prøver å være positiv hele tiden. Ble som på julaften, at jeg begynte å gråte å syns det var ekstra vondt når mannen og storesøster dro for å spise nyttårsmiddag
Stor klem til deg <3Formen er fin fysisk, men tærer psykisk av å ligge på sykehus selv om jeg prøver å være positiv hele tiden. Ble som på julaften, at jeg begynte å gråte å syns det var ekstra vondt når mannen og storesøster dro for å spise nyttårsmiddag
Her er det samme gammle ulla gitt! Hadde blitt kanskje litt mykere men om det var fordi hun dro i tappen min vet jeg ikke. Vondt gjorde det! Klarte jo ikke sitte på 3 timer etterpå. Ikke noe åpningTenker masse på deg! <3
Uff ja, nå er jeg er dritt lei! Vi har vært aleine i kveld og bare kalt oss joggebukse mafia Prøver jo å finne noe positivtSå utrolig kjipt!! Jeg har sluppet unna til nå, men nå føler jeg det er ganske ille. Og i dag skal vi på besøk til svigers...
Uff :/ så må det være sånn ! ! Noen må jo virkelig gjennomgå :/ håper du snart kan sitte med ny energi og en frisk baby !!! Mitt nyttårs ønske til degHer er det samme gammle ulla gitt! Hadde blitt kanskje litt mykere men om det var fordi hun dro i tappen min vet jeg ikke. Vondt gjorde det! Klarte jo ikke sitte på 3 timer etterpå. Ikke noe åpning