Hvordan er formen?

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Her er det skikkelig labert. Fått en infeksjon i kroppen som slår meg helt ut. Har jo svangerskapsdiabetes og så det gjør jo ikke saken noe bedre. Maks 6 uker igjen til evt igangsetting..

Formen er skikkelig laber her også. Vesla har smitta meg med nok en sykdom fra barnehagen, så jeg ligger rett ut nå:( Føler jeg bare har vært syk hele svangerskapet pga barnehagestart:(

Formen er skikkelig laber her også. Vesla har smitta meg med nok en sykdom fra barnehagen, så jeg ligger rett ut nå:( Føler jeg bare har vært syk hele svangerskapet pga barnehagestart:(
Så utrolig kjipt!! Jeg har sluppet unna til nå, men nå føler jeg det er ganske ille. Og i dag skal vi på besøk til svigers...

Formen er fin fysisk, men tærer psykisk av å ligge på sykehus selv om jeg prøver å være positiv hele tiden. Ble som på julaften, at jeg begynte å gråte å syns det var ekstra vondt når mannen og storesøster dro for å spise nyttårsmiddag

Formen er fin fysisk, men tærer psykisk av å ligge på sykehus selv om jeg prøver å være positiv hele tiden. Ble som på julaften, at jeg begynte å gråte å syns det var ekstra vondt når mannen og storesøster dro for å spise nyttårsmiddag

Tenker masse på deg! <3

Stor klem til deg <3

Tenker masse på deg! <3
Her er det samme gammle ulla gitt! Hadde blitt kanskje litt mykere men om det var fordi hun dro i tappen min vet jeg ikke. Vondt gjorde det! Klarte jo ikke sitte på 3 timer etterpå. Ikke noe åpning

Så utrolig kjipt!! Jeg har sluppet unna til nå, men nå føler jeg det er ganske ille. Og i dag skal vi på besøk til svigers...
Uff ja, nå er jeg er dritt lei! Vi har vært aleine i kveld og bare kalt oss joggebukse mafia:p Prøver jo å finne noe positivt;)

Her er det samme gammle ulla gitt! Hadde blitt kanskje litt mykere men om det var fordi hun dro i tappen min vet jeg ikke. Vondt gjorde det! Klarte jo ikke sitte på 3 timer etterpå. Ikke noe åpning
Uff :/ så må det være sånn ! ! Noen må jo virkelig gjennomgå :/ håper du snart kan sitte med ny energi og en frisk baby !!! Mitt nyttårs ønske til deg :)

At det skal være så tungt på slutten da.. Skikkelig med murringer og ganske heftige kynnere det siste døgnet.. 33+4 i dag og begynner å bli såååå klar!!

Har vært skikkelig trøtt og sliten de to siste dagene:-/ Idag har jeg sovet 4 ganger på dagtid, og den lengste hvilen var på 2 timer:-O

Back
Topp