Hvordan er formen ?

Opp og ned er vell det som beskriver mitt humør om dagen:(:) Hehe... Kan gå fra mye energi, fornøyd og tolvmodig til sliten, drittlei og utolvmodig på få minutter!!! Vil si humøret følger formen:)

Hehe, i følge mannen har jeg heftige pigger ute, jeg merker det ikke selv :-) men han er flink og forståelsesfull og lar meg få vite det på en fin måte :-) kommer nok av en meget sliten gravidkropp, men det skulle bare mangle nå, en uke før termin.. :-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Hehe, i følge mannen har jeg heftige pigger ute, jeg merker det ikke selv :) men han er flink og forståelsesfull og lar meg få vite det på en fin måte :) kommer nok av en meget sliten gravidkropp, men det skulle bare mangle nå, en uke før termin.. :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Kjenner til den ! Her er det kun tårer ogsoving som preger dagene..

Formen er opp og ned. Noen ganger energi til å shine leiligheten. Andre ganger er det tiltak å bevege seg. Tung mage og stivt bekken. Og trøtt!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Formen kunne vært bedre! Veeeldig bekkenløsning og låsning! Humøret mitt.. Det nye kallenavnet mitt i heimen er hormonella! ;)

Kunne vært bedre, men skal ikke klage. Har så mye murringer og slum, men ingenting skjer, veldig forvirrende. Har ikke troa på at jeg kommer til å gå over termin, men samtidig så kan jeg ikke heilt forstå at jeg skal vær så heldig denne gang. Så er forberedt på å gå over.

Sent from my iPad using BV Forum

Formen er bedre enn humøret:p da tante barnet i dag ødela slik potetmel figur å sto i ei seng med hvitt over det hele.... Da måtte jeg forlate huset å overlate det hele til onkelen:p alt var støvsuged å rydda opp i når jeg kom hjem igjen :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dårlig :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Tung og sliten :/
Bekkenet gjør vondt, bare å gå en liten tur med hunden eller å støvsuge tar bort så nye energi og gjør vondt til bekkenet :/

Rastløs, men blir så fort sliten og trøtt :/

Det er ikke noe godt å ligge, så natta kunne jeg vært foruten ! :p Kroppen er full av vann som ikke gjør ting bedre :p

Ellers så prøver jeg å være så blid som mulig og ikke klage for mye :p Prøver å tenke at jeg snaaart er ferdig ! :D På mandag er det termin, så håper bare han kommer før eller på dagen :p

Humøret varierende :confused: sliten og lei. Døgnet er snudd helt opp ned blir mye TV serietitting på nettene:Dsover nesten hele tida på dagtid. Sliter med å finne god liggeposisjon, stiv bekken og tuuuung mage :eek: Må tisse tisse hele tiden.. Mye kynninger og mensmurringer. Og hu lille i magen er ikke akkurat blitt roligere med tiden, så sprelsk og olstrete, noen ganger føles det som hun graver sin vei ut snart-på egenhånd..:p Har termin mandag, håper hun kommer før det, begynner å bli littt lei nå..

Tung og sliten :/
Bekkenet gjør vondt, bare å gå en liten tur med hunden eller å støvsuge tar bort så nye energi og gjør vondt til bekkenet :/

Rastløs, men blir så fort sliten og trøtt :/

Det er ikke noe godt å ligge, så natta kunne jeg vært foruten ! :p Kroppen er full av vann som ikke gjør ting bedre :p

Ellers så prøver jeg å være så blid som mulig og ikke klage for mye :p Prøver å tenke at jeg snaaart er ferdig ! :D På mandag er det termin, så håper bare han kommer før eller på dagen :p

Sliten jeg også, får noen grusomme smerter når jeg går, men elles går det ganske bra. Termin på mandag selv :)

Humøret varierende :confused: sliten og lei. Døgnet er snudd helt opp ned blir mye TV serietitting på nettene:Dsover nesten hele tida på dagtid. Sliter med å finne god liggeposisjon, stiv bekken og tuuuung mage :eek: Må tisse tisse hele tiden.. Mye kynninger og mensmurringer. Og hu lille i magen er ikke akkurat blitt roligere med tiden, så sprelsk og olstrete, noen ganger føles det som hun graver sin vei ut snart-på egenhånd..:p Har termin mandag, håper hun kommer før det, begynner å bli littt lei nå..
Uff kjenner til den ja! Termin på mandag selv !:)

Vi får håpe at vi alle havner på føden innen mandag eller før :p

Jepp, eller for min del nå, så hadde mandag vært fint! Har mast i mange år på mormor og bestefar att de skal ha låvefest. Og gjett hva, i år skal de det! Til helga ! Så med mindre hun kommer i dag så kan hun vente til søndag eller mandag !:)

Back
Topp