Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner til den ! Her er det kun tårer ogsoving som preger dagene..Hehe, i følge mannen har jeg heftige pigger ute, jeg merker det ikke selvmen han er flink og forståelsesfull og lar meg få vite det på en fin måte
kommer nok av en meget sliten gravidkropp, men det skulle bare mangle nå, en uke før termin..
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Humøret er fint så lenge samboer er i godt humør også)
Formen er grei, men det er kjempe tungt å gåkjenner at jeg savner mer fleksibilitet med kroppen
Sliten jeg også, får noen grusomme smerter når jeg går, men elles går det ganske bra. Termin på mandag selvTung og sliten :/
Bekkenet gjør vondt, bare å gå en liten tur med hunden eller å støvsuge tar bort så nye energi og gjør vondt til bekkenet :/
Rastløs, men blir så fort sliten og trøtt :/
Det er ikke noe godt å ligge, så natta kunne jeg vært foruten !Kroppen er full av vann som ikke gjør ting bedre
Ellers så prøver jeg å være så blid som mulig og ikke klage for myePrøver å tenke at jeg snaaart er ferdig !
På mandag er det termin, så håper bare han kommer før eller på dagen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Uff kjenner til den ja! Termin på mandag selv !Humøret varierendesliten og lei. Døgnet er snudd helt opp ned blir mye TV serietitting på nettene
sover nesten hele tida på dagtid. Sliter med å finne god liggeposisjon, stiv bekken og tuuuung mage
Må tisse tisse hele tiden.. Mye kynninger og mensmurringer. Og hu lille i magen er ikke akkurat blitt roligere med tiden, så sprelsk og olstrete, noen ganger føles det som hun graver sin vei ut snart-på egenhånd..
Har termin mandag, håper hun kommer før det, begynner å bli littt lei nå..
Jepp, eller for min del nå, så hadde mandag vært fint! Har mast i mange år på mormor og bestefar att de skal ha låvefest. Og gjett hva, i år skal de det! Til helga ! Så med mindre hun kommer i dag så kan hun vente til søndag eller mandag !Vi får håpe at vi alle havner på føden innen mandag eller før
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app