Hvordan er formen?

uff, føler med deg. Vi har hatt oppussing av vårt eneste bad også, pluss mye annet også, men vi satt en frist til 3 uker før termin med å ferdigstille. Badet var ferdig i god tid, men resten bare 1 uke før termin. Så jeg kan livlig forestille meg frustrasjonen din.

Og ang. stor baby så skjønner jeg godt at du er stressa, men husk at det ofte er stor feilberegning på sånt også *prøver å trøste* vet om flere som er feilberegnet, alle fikk mindre baby enn beregnet.

Takk for trøstende ord!!
Jeg vet de kan ta feil med størrelsen, men sist var jenta mi 4720g. Og de mener han her er større.
Magemålet mitt har tatt helt av. Det er langt over skjemaet, så nå måler de ikke lenger.... Måler med UL da.

Har termin i dag og her går det fint, er jo tungt, men det går heldigvis greit. Natten er noe annet, får så vondt nedover langs lårene, blæh.. :(

Men nå på dagen er alt greit :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Sniker fra mai-forumet.
Du skriver at du får litt vondt nedover lårene, og jeg ble litt nysgjerrig, for har disse "vondtene" selv, men aner ikke hva grunnen er.
Vet du hva dette kommer av?

Sniker fra mai-forumet.
Du skriver at du får litt vondt nedover lårene, og jeg ble litt nysgjerrig, for har disse "vondtene" selv, men aner ikke hva grunnen er.
Vet du hva dette kommer av?

Det har en sammenheng med bekkenet. Jeg har gått til manuellterapeut og hun har massert og det har hjulpet, men bekkenplager er jo hormonelle så det er ikke mye annet å gjøre med det. Trøsten er vel at det blir borte etter fødselen,

Er det sant! Lovehearts!!? Jeg som elsker det!!!!!! Må kjøpe snarest

Lovehearts er redningen min mot halsbrann også :)
Hvis jeg ikke har det tilgjengelig blir jeg passe desperat. :p

Det har en sammenheng med bekkenet. Jeg har gått til manuellterapeut og hun har massert og det har hjulpet, men bekkenplager er jo hormonelle så det er ikke mye annet å gjøre med det. Trøsten er vel at det blir borte etter fødselen,

Har sånn jeg også.
Legen min mente at noe nerver kunne være i klem så lårene ble vonde.
Men kan hormoner i seg selv også gjøre dette, altså! Visste jeg ikke.

Formen er egentlig veldig bra! Har termin 25 april og er akkurat ferdig i praksis. Veldig deilig å bli ferdig med den! :) Sover godt om nettene, og er egentlig ikke plaget med så mye. Blir fortere sliten, og har en del kynnere men ellers går det veldig greit. Er spennende å se når han kommer, iforhold til eksamner fremover. Krysser fingrene for at han blir inne til termin, men man vet jo aldri :)

Har sånn jeg også.
Legen min mente at noe nerver kunne være i klem så lårene ble vonde.
Men kan hormoner i seg selv også gjøre dette, altså! Visste jeg ikke.

Det er nok en kombinasjon, men det var faktisk en av de første symptomene jeg fikk svært tidlig i svangerskapet og da var det jo ingen tung mage som belastet noe som helst så jeg har tro på at hormonene styrer litt på i området :)

Back
Topp