Hvordan er formen

Jeg er mye trett og sliten, sykmeldt 100% og kjeder vettet av meg hjemme. Derfor håper jeg egentlig snuppa melder sin ankomst rundt uke 37 slik at jeg kan kose med hu :rolleyes:

Jeg har vært 100% sykemeldt en stund, men synes det er utrolig godt da jeg har veldig varierende dager hvor jeg har det helt supert, til å nesten ikke komme meg opp av sengen (bekkenløsning)..
Trøtt å sliten kan jeg si at jeg har vært i 23 år snart, men Spesielt de snart 33 siste ukene :P
Ellers er formen fin :)
Begynner å bli små utålmodig, og vil hilse på lillegutt, men vil helst vente til over nyttår! :) :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Hundre % sykmeldt, bekkenløsning, orker å gå 50 meter, andpusten av å sitte i soffan, kjempesliten hver kveld, men får ikke sove.
Kort sagt - elendig!

Må signere sistemann her.. hehe. Samme ulla her.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Ting begynner å bli tungt ja, kjenner det!! Har en del kynnere når jeg stresser eller går mye. Jeg jobber fortsatt 100% som lærer og har som mål at det skal jeg klare til 20.des :-)
Jeg har fått litt tilrettelagt på jobb, mindre utetid pga kynnerene pga der blir det en del gåing.
Syns det går greit å jobbe enda, tyngre enn vanlig selfølgelig, det igjen fører til at ettermiddager går med til hvile/soving og lite husarbeid....meeen, har en flink mann og flinke storejenter :-)
Mye og gjøre fortsatt på jobben selvom jeg trodde det skulle være en litt rolig periode nå, meeen som sagt håper jeg funker til 20.des, da tar jeg juleferie :-)

Mye sammentrekninger og magesmerter her. Sliten, får ikke sove noe godt pga magesmerter. Men gleder meg noe enormt til denna bebisen kommer:)

Trøtt og sliten.. Til tide kranglete rygg, mer kranglete enn snill. Jeg er nok æresmedlem i korttidsminneforeningen også, hukommelsen har takket for seg for leeenge siden :p Sånn på toppen av det hele lurer jeg på om en liten influensa sniker seg på, den har liksom hilst litt på de siste ukene, men nå begynner halsen også.. Hurra for at jeg endelig fikk vett i hodet på jordmor så jeg kan ligge hjemme de dagene det er mest aktuelt :D

Uff, kjedelig med dere som har så mye plager! Føler med dere! Jeg befinner meg i andre enden av skalaen....fin form, er i fult studie og jobb, kan fortsatt trene og fungere som normalt ( med litt tilpasning ;) ) eneste jeg har litt problemer med, er å gå lange turer på over en time, da får jeg vondt i bekkenet om kvelden. Men skal absolutt ikke klage! ;)
Stå på damer, vi er snart i mål! Ikke så lenge til vi får møte disse småtrollene som har sprellet rundt der inne de siste månedene! :)

Den varierer...er 100% sykemeldt pga bekkenet. Mye vondt! I dag er jeg brått kvalm i tillegg...har en uvi så mistenker tablettene jeg tar mot det for å stå bak kvalmen:/ Har lyst til å bli ferdig med dette svangerskapet, men samtidig håper jeg litt på at han holder seg der inne til termin (4.januar)

Har vært sykemeldt hele svangerskapet (fra uke 5). Den værste kvalmen gikk gradvis over ved ca uke 18, men ble erstattet med bekkenløsning. Kvalmen (bare skyggen av det som var heldigvis) og trøttheten er her fremdeles. Kan ikke si jeg kjeder meg hjemme - det er mer en nok å klare meg å komme meg igjennom hverdagen uten å være på jobb.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er i noenlunde grei form, føler vel at jeg ikke har særlig tid til å "kjenne" etter denne gangen med en treåring i hus. Men fikk nettopp husmor-ferie på barsel i fem dager med betennelse i kroppen - det var litt godt! :-) Redusert jobbing til 70% pga svimmelhet, bekkenløsning og totalbelastning generelt. Var hos jordmor i går og fikk bekreftet at jeg har lav hb, hadde det sist også, men hverken fastlege eller sykehus når jeg var der syntes det var nødvendig å ta prøver. Så godt å få svar på hvorfor jeg har kjent meg svimmel og slapp siste månedene. Nå jern-tabletter og snart to ukers juleferie!! :)

Ting begynner å bli tungt ja, kjenner det!! Har en del kynnere når jeg stresser eller går mye. Jeg jobber fortsatt 100% som lærer og har som mål at det skal jeg klare til 20.des :-)
Jeg har fått litt tilrettelagt på jobb, mindre utetid pga kynnerene pga der blir det en del gåing.
Syns det går greit å jobbe enda, tyngre enn vanlig selfølgelig, det igjen fører til at ettermiddager går med til hvile/soving og lite husarbeid....meeen, har en flink mann og flinke storejenter :-)
Mye og gjøre fortsatt på jobben selvom jeg trodde det skulle være en litt rolig periode nå, meeen som sagt håper jeg funker til 20.des, da tar jeg juleferie :-)

Høres ut som meg, dette. Jeg har dessverre måttet droppe vanlig trening pga kynnere i det siste, men still going strong at work! Slik det ser ut nå jobber jeg fram til 20. Des!

Jeg er sliten, rett og slett. Grusom halsbrann, søvnløse netter, hormoner på tur og bekkensmerter fra hel****!

Akkuratt nå triller tårene pga jeg har utrolig vondt i rygg/bekken og nerver som ligger i klem! Stråler oppover i ryggen og nedover bena :( :( AU!!!

Sendt fra iphone via bv forums app

Føler med dere:-) her kunne lillemann meldt sin ankomst noen uker før, men her skal jeg ikke tenke på meg selv. Han har det best der inne i noen uker til så krysser fingrene for rett på nyåret. :-)
Jeg har til termin vært sykemeldt 100% i tre mnd. Bekkenløsning, trøtt og sliten, kvalm, mye kynnere, nedpress, veldig tungt om dagen.
Til for ett par uker siden så har jeg nytt hjemmetiden, men nå har jeg liksom gjort alt jeg har hatt behov for å sette fingrene i. Prøver nå og legge litt planer før jul så går tiden litt fortere. Det er jo enda slik at man bare må ta dagene som dem kommer siden jeg ikke bestemmer over kropp og sinn selv;-P

Formen var til å leve med so lenge eg kunne starte dagen med ein glass cola (funka som berre søren mot morgenkvalma, av ein eller anna grunn..) Men pga sukker i urinen på sist legebesøk må eg prøve å begrense sukkerinntaket fram til dei får testa meg for diabetes, so no er eg berre endå meir kvalmen og dårleg.. Kjempegøy assa!

Gleder meg til å bli ferdig med svangerskapet ! Vil ha tilbake kroppen min, selv om det i syvende og sist så absolutt er verdt det

Hvorfor er det alltid på natta man skal få så syke luftsmerter? Jeg klarer nesten ikke snu meg i senga uten frykt for å sprenge en tarm.. Vært oppe 7 ganger på 5 timers liggetid i senga. Ush :eek:

Tja, den kunne vært bedre. Mye vondt i korsryggen, venstre hofte og halebeinet mitt. Gleder meg til onsdag, da får jeg endelig komt til fysio. Skulle egentlig ha ventet til den 9, men de fikk en ledig time før:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp