Hvordan er formen?

Bergens_jenten

Andre møte med forumet
Jeg er heldig som har hatt 2 fine svangerskap før dette siste. Jeg er så pass tidlig i svangerskapet (8 uker og 4 dager) så jeg kan ikke uttale meg så mye enda. Jeg har vært en del trøtt og sliten, hatt noen kvalmebyer men de forsvinner fort igjen, ufattelig såre bryster som forresten har vokst masse! (Jente?)
Hvordan er formen deres?

Her er formen ganske bra, med unntak av en forkjølelse som nekter å slippe tak.. Var ganske kvalm fra uke 3 til 4+5, så slapp det tak. Nå er jeg bare litt kvalm om jeg ikke har spist. Sist var jeg også bare litt kvalm, men da var jeg plaget med en muskel som gjorde at jeg ikke kunne jobbe.

Jeg er 8+ noe. Formen har vært ganske dårlig de 3 siste ukene :( men har noen bra dager innimellom. Brystene er veldig ømme (hvertfall Nipplene).
Føler det er nokså likt som sist svangerskap foreløpig. Fikk en gutt da. Så mistenker at det er gutt denne gang også :)

Formen blir dårligere og dårligere...kvalme konstant. Samme som sist... :-( så forbereder meg på å ha det sånn i over en mnd til.... :-( vær glad dere som ikke er kvalme!:-)

Formen er bra men jeg sovner så fort vi kjører noe sted(jeg sitter da selvsagt ved siden av:P). Supertrøtt! Ellers er puppene ømme men blitt fine og store igjen(endelig) ;) Kunne vært inderlig mye værre så jeg er glad!

Formen er så og si helt normal, utenom at jeg er ganske trøtt.. men dette tror jeg har mer sammenheng med at jeg har kuttet ned på en del kosttilskudd (som har gitt energi) etter jeg fant ut jeg var gravid.

Svimler også når jeg reiser meg.. Ellers merker jeg ingenting. Nesten så jeg håper at jeg skal bli kvalm snart slik at jeg kan føle meg gravid. Fortsatt bare positiv test som tilsier at jeg er gravid. Vanskelig for å tro det.
Er forresten min første graviditet, og jeg er 5+2 på vei (hvis beregningene mine stemmer).

Jeg er kvalm som bare det, reagerer på lukter, brekker meg titt og ofte, kaster opp noen ganger, samt sliten. Ser frem mot 2 trimester og håper alt blir bedre da... Er 8 uker i morgen tror jeg, så det er en stund til...

Tidvis kvalm, mn heldigvis veldig kort tid av gangen. Ellers gjespes d i ett. Sover hver gan æ har muligheten.

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Jeg er heldig som har hatt 2 fine svangerskap før dette siste. Jeg er så pass tidlig i svangerskapet (8 uker og 4 dager) så jeg kan ikke uttale meg så mye enda. Jeg har vært en del trøtt og sliten, hatt noen kvalmebyer men de forsvinner fort igjen, ufattelig såre bryster som forresten har vokst masse! (Jente?)
Hvordan er formen deres?
Hos mæ vokste puppan 4 bh størrelsa, mn fikk gutt så treng ikke å ha en sammenheng:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Er svimmel nesten hele tiden og trøtt..ellers så er jeg kvalm av og til..skal ikke klage likevel:D
Og puppene har vokst fra c/d til e..

Jeg er så oppblåst at jeg føler jeg sprekker snart! Det er faktisk vondt! og i tilegg kom kvalmen jeg trodde jeg slapp unna. På den positive siden er jeg 9 uker på vei i dag, noe som vil si at det er 98% sjangse for at alt går bra videre :)

Jeg har også to veldig fine svangerskap bak meg, eneste plage å snakke om har vært kvalme. Det sliter jeg med denne gangen også :( Men håper resten fortsetter som de to gangene før, da har jeg mange fine måneder med magen foran meg :)

Har to augustgutter født i 2008 og 2010, venter nr tre i mars 2014! Ammehjelper, og sladrer med Hunnykaos :)

Blir bare kvalmere og kvalmere :confused: er trøtt stadig vekk og treg i magen :confused:

Formen er så og si helt normal, utenom at jeg er ganske trøtt.. men dette tror jeg har mer sammenheng med at jeg har kuttet ned på en del kosttilskudd (som har gitt energi) etter jeg fant ut jeg var gravid.

Svimler også når jeg reiser meg.. Ellers merker jeg ingenting. Nesten så jeg håper at jeg skal bli kvalm snart slik at jeg kan føle meg gravid. Fortsatt bare positiv test som tilsier at jeg er gravid. Vanskelig for å tro det.
Er forresten min første graviditet, og jeg er 5+2 på vei (hvis beregningene mine stemmer).

Har det på samme måte. Er 9 uker i morgen. Og håper definitivt at jeg ikke blir kvalm! :) Men var godt med en tidlig ultralyd for å faktisk se at det var noe der. Men hvordan havner du i marsforumet hvis du er 5+2 nå? :)

Har det på samme måte. Er 9 uker i morgen. Og håper definitivt at jeg ikke blir kvalm! :) Men var godt med en tidlig ultralyd for å faktisk se at det var noe der. Men hvordan havner du i marsforumet hvis du er 5+2 nå? :)

Termin 31. mars etter mine beregninger, men er rimelig sikker på at denne vil bli flyttet på UL. Inntil videre henger jeg her, men stor sjangs for at jeg havner i april forumet.

Jeg er bare trøtt, brekker meg hele tiden, svimmel men allikevel så er det ikke så ille. Værre at magen står ut som om jeg var i 7mnd hehe

Det var som jeg skulle sagt det selv:) opplever det helt samme som deg og første gang for meg også:) Er 8+1 :)

Back
Topp