Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så hvordan har dere det? Jeg har det ganske bra. Er litt kvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok, men går over når jeg spiser. Så er jeg mye trøtt. Så klager ikke!
Formen min er egentlig helt som vanlig. Har uvi så regner med at kvalmen kommer av medisinen jeg tar pga det. Har en del vondt i hodet men det har jeg til vanlig også
Varierer mellom å føle meg som en ispinne og å svette som en gris. Blir kvalm hvis jeg er trøtt, sliten eller sulten. Merker at formen har bedret seg etter at jeg la inn et par timer ekstra med søvn og begynte å passe på å spise små måltider jevnlig.
Hmm, ja si det.. Veldig trøtt, men vet ikke om det kommer av graviditeten eller snuppa jeg har fra før som holder meg våken tiiimesvis hver natt. Og så har jeg mista totalt matlyst, og spesielt på middagsmat/varmmat. Går konstant sulten, men har fortsatt ikke lyst på noe mat så det er veldig frustrerende. Det eneste jeg har lyst på er søtt, men det nekter jeg å trøkke i meg hele tiden så det får bli som det blir.
Formen er egentlig veldig fin ennå. Er forferdelig trøtt, eneste. Har vært sengeklar i over en time allerede... Er hakket mer frysepinne enn vanlig og utrolig luftfylt, men ikke antydning til kvalme enda. Krysser fingrene for at den holder seg unna denne gangen!
Har også det slik at jeg må spise ofte for å ikke bli kvalm, spiser jeg ikke når jeg er sulten blir jeg kvalm med engang. Men ellers kjempe fin form Håper det holder seg slik resten av svangerskapet, da skal jeg være fornøyd i allefall