Hvordan er formen?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Her går det litt opp og ned... Ryggen har vært bedre de siste dagene *bank i bordet*
Kvalmen kommer litt noen ganger, ved forskjellige lukter. Og trøttheten er også veldig varierende... :)

Gleder meg til å møte lillejenta, og bli ferdig med sv.skapet...Og få tilbake kroppen min igjen:)

Her er det også veldig varierende.. Utmattet og slapp pga blodtrykksfall eller noe som pleier å vare til litt ut på dagen. Men vis jeg tar det med ro og ikke blir stående for lenge går dagene ganske greit!

Er glad for at jeg ikke reagerer noe særlig på lukter, uten om noen blomster jeg plukket hinn dagen som måtte gå rett i bosset..  Gleder meg også til å treffe jenta mi og bli ferdig med sv.skapet, og kunne stå opp om dagene å kjenne at formen er på topp hele dagen!!

Skal absolutt ikke klage.. Her er formen strålende! Kjenner selvfølgelig at kroppen har blitt tyngre, men ellers ingen plager! *bank i bordet* håper d fortsetter sånn helt til lillejenta kommer :)

Plagast av bekkenløysning, halsbrann og gulping.. Ugh! Men ellers er formen stor fiin! :-D

*TryllTryll* skrev:
Plagast av bekkenløysning, halsbrann og gulping.. Ugh! Men ellers er formen stor fiin! :-D

Sign

mammatil2prinsesser skrev:

*TryllTryll* skrev:

Sign

Samme som meg, da jeg ventet gutt....Denne gangen er virkelig alt annerledes :)Både positivt og negativt:D

Har hatt litt svangerskapisjas innimellom, men holder det i sjakk med akupunktur når jeg kjenner strålingene begynne å komme i hofta. Ellers er formen strålende og elsker å være gravid, enn så lenge! Er heldigvis ikke lei ennå ;-) 
Har vært i mitt eget utdrikkningslag idag (kan man kalle det det når det ikke er alkohol innvolvert?) og vært i aktivitet i 12 timer, er trett som en dupp nå men ikke vondt noen stedet, eller kvalm, så er strålende fornøyd og ser fram til bryllupsdagen vår om 3 uker! 

Bekkenvondt og kjenner at det er litt tyngre denne gangen.. Blir fort sliten og anpusten..
Men formen er upåklagelig egentlig altså, stooortrives som gravid

Helt fin, bortsett fra ekstrem halsbrann og litt vondt i magen til tider. Hvorfor kalles det forresten HALSbrann når det brenner nedover brystet og magen også?

Er en del sliten og slapp.Bekkenet har gode og dårlig dager.Ellers er formen ganske ok

Blir fort sliten. Konstant trøtt - kunne lett sove bort dagen hvis det var mulig. Kvalm om kveldene + halsbrann. Føler med som en hval. Jeg overlever vel men jeg legger ikke skjul på at jeg er møkka lei!!

Hali skrev:
Blir fort sliten. Konstant trøtt - kunne lett sove bort dagen hvis det var mulig. Kvalm om kveldene + halsbrann. Føler med som en hval. Jeg overlever vel men jeg legger ikke skjul på at jeg er møkka lei!!

Blir også fort sliten og andpusten... hehe, kunne også sovet bort hele dagen..Men,umulig
når man har et lite barn i tilegg.. Forrige gang var det bare meg selv og tenke på:) Litt lettere da..

Har du forsøkt rennie fra apoteket? Utrolig effektivt på halsbrann..Eneste som reddet meg forrige gang..
Jeg kastet nesten opp hver natt, for jeg hadde så halsbrann/syre...
De hjelper fort, og smaker mint..
denne gangen har jeg kun hatt bruk for 1-2..Enn så lenge! hehe...

Gleder meg også helt sykt til og bli ferdig og få premien ut <3
Hardt for kroppen og bære frem et barn.................
Tror og håper at dette blir siste gang for meg..

lennypenny skrev:

Hali skrev:

Blir også fort sliten og andpusten... hehe, kunne også sovet bort hele dagen..Men,umulig
når man har et lite barn i tilegg.. Forrige gang var det bare meg selv og tenke på:) Litt lettere da..

Har du forsøkt rennie fra apoteket? Utrolig effektivt på halsbrann..Eneste som reddet meg forrige gang..
Jeg kastet nesten opp hver natt, for jeg hadde så halsbrann/syre...
De hjelper fort, og smaker mint..
denne gangen har jeg kun hatt bruk for 1-2..Enn så lenge! hehe...

Gleder meg også helt sykt til og bli ferdig og få premien ut <3
Hardt for kroppen og bære frem et barn.................
Tror og håper at dette blir siste gang for meg..

Jeg har heldigvis lært meg å leve med disse plagene, og bare holde ut til det hele er over og til vi får premien, som du sier. Var jo desperat i 2. tri og prøvde det meste som ikke har hjulpet noe særlig - så nå har jeg bare gitt opp og venter...og teller ned dagene. Men kaldt vann hjelper litt..

Denne svangerskapet har vært overraskende tung for meg - tror ikke det blir glemt med det samme!

masse bekkenplager, men ellers er formen strålende :)

Signerer denne :)

Liliea skrev:
Er en del sliten og slapp.Bekkenet har gode og dårlig dager.Ellers er formen ganske ok

Back
Topp