Hvordan er formen??

Krispo82

Forelsket i forumet
Nå er jeg 32 uker på vei,,,, jammen det har gått fort,,,[:)]ikke lenge igjen,, gleder meg,,hvordan er formen deres?? her går det veldig bra,men kjenner at det er tyngre denne gangen,, jobber hver dag, å har en på 2 så krever sitt, gleder meg til høsten da vi kan ha gode morgener uten stress,,,

Joda... Formen er stort sett grei den.
Skal ikke klage for mye, for det kunne vært mye værre.
Har fortsatt kvalme og oppkast - men det begynner å bli vanlig nå [&:]
Blir for sliten og trøtt, men får ikke sove allikevel.
Også har jeg den hersens diabetesen å styre med... Den er ikke helt enig med meg om dagen, men men.
Men ellers er formen topp [;)]

i forhold til mine andre tre svangerskap er jeg i kjempeform..
har ikke noe i plager i forhold!
Men jeg  har vondt i bekkenet, plages vanvitttig med sterke kynnere...
og det er verre enn noen av de andre svangerskapene...
men som sakt jeg er i kjempe form

joda formen er ikke så ille nå, men er sykemeldt. har hatt plager etter at vi kræsjet åsså kjenner jeg det har blitt tyngre på ryggen etter som magen har blitt større. har også vært plaget med svimmelhet pga jernmangel men det er heldigvis på vei opp å er mye bedre så skal vel ikke klage[:)]

Hei!! Formen er fin, den, men merker at det er litt tyngre denne gangen jeg og.... Jobber hver dag, det gjorde jeg jo sist også, men da kunne jeg legge meg nedpå når jeg  ville hjemme... Det kan man jo ikke med flere barn i huset......

Men, skal ikke klage, er jo deilig tid å være gravid på nå, kan gå på lekeplassen med lillemor og sitte og sole meg samtidig!!! Eller gå turer i sola, er noe annet enn sist når jeg fødte i februar... Da var det kalt og surt!!!!!

godt å høre at det går bra med de fleste iallefall.[:)][:)]

skal vel egentlig ikke klage....[&:][8|]
men gjør det litt forde...
he he neida går jo greit[;)]
må vel bare regne med å lide litt[8D]

Back
Topp