Hvordan er formen?

Kooni

Glad i forumet
Jeg merker jeg er mye mer sliten enn før, var mye det forrige gang også.
Blir også mye fortere sulten enn vanlig. Klar for lunsj gjerne 1,5 time før vi skal spise og sulten igjen på kvelden etter middag selv om jeg ikke pleier å være det til vanlig.
Og så er magen ganske så oppblåst spesielt på kveldene. Ser meg i speilet før jeg skal legge meg og da ser jeg nesten ut som jeg er halvveis. :-)

Blir spennende å se om det er stor forskjell på første og andre svangerskap.

Hvordan har så dere andre det?
 
Jeg blir også mye mer sliten enn før. Jeg puster som en hval hver gang jeg går i en trapp. Så det merkes. Er også veldig mye mer trøtt enn jeg vanligvis bruker å være. Kvalmen har også kommet. Er faktisk værst utpådagen/kveden. Men så lenge jeg ikke spyr er jeg fornøyd,for det gjorde jeg nok i de andre svangerskapene. Magen som du sier er veldig oppblåst,å idag skal vi ut å spise ilamme familie min ( har enda ikke fortalt noe det) å da må jeg finne meg noe vide klær :-D Men alt i alt er egentlig ikke formen så ille,som den har vært i de andre svangerskapene på denne tiden !!

 
Det med klærne er litt viktig ja for om man pleier å gå med tettsittende klær og plutselig bare går med vide klær så er også det litt avslørende.
Jeg går jo mest med tettsittende topper, men heldigvis fryser jeg lett så nå kan jeg ha jakker utenpå som jeg delvis lukker og da blir det mye samme som før.

Gleder meg til det er offentlig og jeg ikke trenger tenke på å skjule magen. Og så skal det bli deilig å gå med gravidebuksene igjen!

Kos dere på familiemiddag i dag da.
 
Ja. Nei,pleier egentlig ikke å gå med verken tettsittende eller trange. Men siden man skal på familiemiddag,så tar jeg på meg en tunika og tights. Å da vises ikke så mye utav det . Jeg gleder meg åsså masse,alltid gøy det!
Tusen takk,det skal vi gjøre! Så ønsker jeg deg en fin fredag!
 
Fort sliten, temperatursvigninger, trøtt!, og økt matlyst. Ømme pupper også :/ Enn så lenge er jeg ikke spesielt kvalm *bank i bordet*, men frokosten idag smakte ikke godt. Er vel på tide å variere litt :) 
 
Så bra at kvalmen ikke har kommet til deg! Krysser fingrene for at den ikke kommer,å kommer den så kommer den i mild form. Det med maten har også økt hos meg. Sikkerlig matlys,men mest etter salt mat. Rart det der hvor mye vi egentlig forandre oss iløpet av noen få uker. Ømme pupper er det her å,sto i dusjen i går å måtte virkelig passe på at strålen ikke kom for mye på de :D .. Men alt i alt er det godt med slike symptomer.
 
Har litt vondt i magen, og må tisse oftere, også om natta. Litt kvalme som kommer og går. Og magen ser ut som en ballong!Blir fortere sulten jeg også. Jeg har aldri vært gravid før, men har skjønt at det har vært noe på gang de siste dagene
 
For og være helt ærlig, så merker jeg ingenting. Og klarer ikke bli enig med meg selv om jeg liker det eller ikke. Nesten så jeg ikke tror at jeg er gravid. Men tror jeg liker det mer enn misliker det da
 
blir fort sint kjenner jeg  usj alt ble pluselig sjitt 
 



Veldig trøtt.... gjeeesp! småkvalm i perioder, ømme bryster, men ellers ganske fin form:)
 
Jeg har vært småkvalm, litt av og på, de siste dagene. Men ellers er formen bare fin. Begynner å merke tissetrangen litt oftere, og må opp på natta en tur også. Også har jeg temperatursvingninger utav en annen verden ...
 
Jeg er veldig trøtt og har hatt mensmurringer i underlivet, og stikking i eggstokkene hver dag de siste 2 ukene. flere som har det sånn eller? syns nesten det er litt ekkelt da det kjennes ut som om mensen er på vei..selv om jeg vet at den ikke er det da;P på en måte er det jo godt å ha noen symptomer og, da vet jeg hvertfall at ting skjer:)
 


LisaO skrev:
Jeg er veldig trøtt og har hatt mensmurringer i underlivet, og stikking i eggstokkene hver dag de siste 2 ukene. flere som har det sånn eller? syns nesten det er litt ekkelt da det kjennes ut som om mensen er på vei..selv om jeg vet at den ikke er det da;P på en måte er det jo godt å ha noen symptomer og, da vet jeg hvertfall at ting skjer:)


Jeg har det sånn jeg og. Var sikker på at det var mensen som kom når jeg skulle teste for har så menssmerter/mensmurringer i underlivet. Jeg har endel vondt i hofter/bekken og desverre, og kjenner endel småkvalme på ettermiddag/kveld. Og i dag har jeg brekt meg litt, men ikke kastet opp enda heldigvis..Har ultrolig ømme bryster så har vært å kjøpt sånn ammebh nå som jeg fikk tips av en venninne om at ville hjelpe.

Kjenner det er litt godt med masse symptomer for da vet jeg at det er noe der
 
Ja virkelig merkelig hvordan kroppen reagerer :) De siste to kveldene har jeg vært litt mer kvalm. Men tror det har noe med at jeg har gått for lenge uten påfyll av mat slit at blodsukkeret droppet for mye. Håper det blir sånn at jeg klarer å holde kvalmen i sjakk så lenge jeg spiser ofte nok! :) Dusjen er for hardhendt her også! Stakkars nippler - det er jo kjempeømme. Og ryggøvelser (styrke) liggende på magen - ikke å anbefale gitt :p 

Tenkte faktisk på det i dag, at det hadde vært greit med litt mer symptomer. For å kjenne at det faktisk er noe der. Hadde jeg ikke visst at jeg var gravid hadde jeg nok ikke mistenkt noe spesielt. (med unntak av puppene kanskje - DET er uvanlig). 
 
Formen er egentlig ganske vanlig. Litt mer trøtt, og legger meg tidligere enn vanlig. Stikker og strekker i underlivet. Noe ømme pupper, men merker det ikke hele tida. Og sinnsykt sulten hele tida! Så må passe på litt der ;) Litt bekkenplager innimellom, men det har jeg slitt med siden forrige svangerskap, så det er i grunnen helt normalt for meg.. dessverre... Så må virkelig passe på treninga dette svangerskapet!
 
Ikke så aller verst egentlig ;)
Litt kvalmen innimellom om jeg ikke spiser regelmessig nok, mer trøtt de siste dagene og stikkinger i underlivet.
 
Formen er uggen,kjempe uggen! Kvalmen har egentlig kommet hele tiden nå. (forrige uke var det mest på kvelden) men nå kjenner jeg den hele tiden. Venter egentlig bare på å starte å spy. Det er noe herk den kvalmen,men føler også at det er et sikkert tegn på at det er noe inni magen
 


Drømmemamma skrev:
Formen er uggen,kjempe uggen! Kvalmen har egentlig kommet hele tiden nå. (forrige uke var det mest på kvelden) men nå kjenner jeg den hele tiden. Venter egentlig bare på å starte å spy. Det er noe herk den kvalmen,men føler også at det er et sikkert tegn på at det er noe inni magen



emoticon  for kvalme!


emoticon


Ingenting som er bedre når disse "etterlengtede" symptoma kommer ;)
 
Back
Topp