Hvordan er formen?

Nildro

Glad i forumet
Hvordan er formen deres, damer?

Jeg er i fin form - sånn rent fysisk - har ingen plager med verken bekken eller kynnere. [:)]
Men jeg er så ofte trist og lei meg, at jeg blir gal..... [:(] Omtrent annenhver dag hulkegråter jeg høyt..... Og så blir jeg så sliten - rent mentalt..... VET jo at det raser en hormonstorm uten like i kroppen min, men det er en mager trøst. Skjønner jo også at det er tøft med en hyperaktiv liten krabat i tillegg, men det hjelper jo lite at en skjønner noe med hodet når resten liksom ikke hører på hva hodet har å si....... [&:]

Har vært sykmeldt i 2 uker, men er på jobb i dag. Skal tilbake til legen på fredag - håper faktisk jeg får sykmelding i minst 50% - jeg trenger liksom å være alene og få tid til meg selv og alle tankene, tror jeg...... [8|]
Men uansett er det jo bare to måneder og en uke til termin - bare drøye 6 uker til permisjon! [:D]

Unnskyld klagingen.... men det var godt å få det ut!!!

Jeg gleder meg villt og uhemmet til å møte den lille - men lurer fælt på hvordan vi skal klare to småfolk i huset....... og hvordan Jonathan skal takle å blir storebror....! [;)]

Hei på deg [:)]

Kan ikke si at formen er på topp nei. Har gått med kynnere
ganske lenge, men nå har de tatt seg opp. Var på kontroll
på fredag, vaginal ultralyd, som viste 1 cm åpning. Så
nå går jeg på tabletter og må holde meg mest mulig i ro.
Kjenner at jeg er urolig i kroppen, redd!!! Trur ikke det blir
lenge til denne babyssen vil ut. Fødde seks uker for tidlig
sist. Føler meg ikke klar ennå!!!!!![:(]

Knip igjen, ekn! Og ta det veeeeldig med ro!
Vi vil ikke ha marsbebiser før tidligst i februar!!!
Tvi-tvi.

Formen min er veldig fin utenom at jeg sliter med bekkenløsning. Er for tiden jobbløs men sykemeldt så penger blir det.
Jeg rir hesten min hver dag slik at jeg holder meg i gang uten på belaste bekkenet mitt unødvendig..
Har heldigvis ingen hormonsvingninger ol så fram til nå har jeg hatt et fint svangerskap. Håper dette fortsetter.
Lykke til videre alle sammen!!

Følelser kommer og går her helr tiden!Jeg kan plutselig sitte og grine men stort sett så er det over mammaen min jeg mistet i august!Så dette svangerskapet har vært velig tøft mamma gledet seg velig til og bli momo igjen men tapte kampen mot bryst kreft44år gammel![:o][&o]

Uff, så leit å høre! Du har litt å glede deg til da!

Kjenner kvalmen jeg også. Tar ikke til meg så mye mat. Føler jeg må kaste opp, og det orker jeg ikke gitt...

DU MÅ PRØVE OG SPISE!DET HJALP MEG MED KVALMEN VIS JEG IKKE SPISER MAT OM MORGEN BLIR JEG UTROLIG DÅRLIG SÅ DET MÅ JEG GJØRE VÆR DAG!NÅ GLEDER JEG MEG TIL BABYEN KOMMER!BEGYNNER OG BLI SLITEN...JA HAR NOE OG SE FRAM TIL MEN NÅR DET SKJEDDE VAR DET IKKE NOE ØNSKE SITIASJON OG VÆRE GRAVID!MEN NÅ GLEDER VI OSS VELDIG!KOS DERE HA EN FIN KVELD[:)]

flere som sliter med humørsvinginger ser jeg.det er ikke langt mellom himmel oh helvete her i huset...stakkars sambo,men han tar det med godt mot.er det flere som sliter med søvnen?? sover fint fram til kl 4 om natta(bortsett fra doturene da) så er jeg lys våken til sambo står opp i halv 8 tida før jeg sovner igjen...kjempeirriterende!![:@] ble 100 % sykemeldt fra i går.det betyr at jeg må gå hjemme i 2mnd før barnet kommer.det var jeg ikke forberedt på! lett for å kjede meg og da kan jeg bli litt grinete...for finne meg en hobby...ellers så har jeg dere da![:)]

Utenom bekkenløsning er formen fin og humøret på topp. Føler at alt går den rette veien heldigvis. Gleder meg enormt til gullet kommer. Husker så godt tiden jeg gikk hjemme med førstemann, det var så spesielt.

Jeg har hatt det veldig bra psykisk (hormoner o.l), men fysisk har jeg ikke hatt det så bra. Har fått utrolig dårlig kondis, puster og peser for ingenting, og bøye seg er et herk. Bekkenløsning. Hjerteklapp. Vanskelig for å puste, føles ut som jeg får for lite oksygen. Og nå blir det vel bare verre og verre utover. Klaging, klaging. Det er jo verdt det da, gleder meg utrolig til å få møte den lille[:D]

hva kan man si....jeg har det vel ikke noe verre enn andre her, er bare så jæ...vanskelig å komme seg ut av senga om morran,pga bekkenet. skulle tro alt satt fast når jeg reiser meg opp, sikkert litt av et syn[:@]
har begynt å få endel vont i maven... normalt????????

på sidene liksom,som om alt er på vei ut noenganger,så blir jeg så sinna når jeg får vondt..
stakkars alle menn i disa situasjonene,kan jo ikke være lett med dissa humørsvingningene våre[:(]

Eg har det faktisk ganske bra eg..termin 24 mars, vaske huset og står i..verre med kontakten med samboaren min. han trekke seg liksom vekk, hormonene mine e jo der da, tenke alt for mye..

Syns det er fælt å si det, men nå er det slitsomt!! Har en del kynnere som merkes nedre og bedre, mye vondt i ryggen, sliten.... Ja, det går litt sakte nå syns jeg. Gleder meg til mars, håper mini er like utålmodig som mamman sin[:)]

Hei alle sammen,
Jeg måtte bli hjemme fra jobb idag, da jeg ikke klarte å våkne, er sååååååå sliten. Jobber 50%.
Mandag sov jeg fra 1730-1000 neste dag...
Når jeg først er våken, prøver jeg å ta det litt med ro, slik at jeg fungerer litt lengere enn bare noen timer pr dag.
Hadde "tendens" til bekkenløsning ca uke 20, men det har stabilisert seg, pga fysioterapi og kun 50% jobb.

Ellers er alt helt topp, og bebisen vokser helt normalt (er forresten en meget aktiv krabat, som sparker ganske mye opp mot ribbena mine... Kjenner fotavtrykket opptil flere ganger daglig oppe under venstre pupp)

Back
Topp