Hvordan er formen??

Lilith84

Forelsket i forumet
Sist svangerskap spydde jeg fra før jeg fikk positiv test, og spydde i 27 uker, fikk bekkenløsning rundt uke 13 og var sykemeldt gjennom hele svangerskapet...

Til nå er jeg i storform, bare kvalm når jeg er sulten, ingen bekkenproblem, selv om det ikke er så lenge siden jeg ble kvitt den og i går var jeg på lang fjelltur, og synst formen er bedre nå enn den var før jeg viste jeg var gravid[:D] Håper det fortsetter sånn en stund framover[:D]

Hvordan er formen hos dere?

Aldri vært kvalm i svangerskap før, og ikke antydning til det denne gangen heller.. woho.

Ellers så er en da trøtt på formiddagen, ellers helt fin form. Småkjei i rygg etter jobbdag da.

Regner med bekkenløsning kommer som magen vokser som sist.. blæ--!!

Her er formen egentlig veldig bra. [:)] Men er utrolig trøtt og sliten. Så håper bare på at kvalmen holder seg vekke og at eg får ett like fint svangerskap som med forrige mann[:)]

er hittil i ganske bra form, litt mer trøtt bare[:D]

er litt småkvalm før jeg får spist frokost, men ellers ingenting[:)]
håper det holder seg sånn, var konstant kvalm frem til uke 13 forrige gang[&:]

Sist sv.skap var jeg sinnsykt kvalm hele døgnet frem til uke 15. Ble småkvalm allerede samme kveld befruktningen skjedde. Ble lagt inn på sykehus uke 6. Klarte ikke holde på noe, værst var væske.Var helt dehydret og fikk derfor intervenøs.

Dette sv. skapet så langt: migrene, trøtt, småkvalm når jeg er sulten og trøtt (men det blir jeg til vanlig også).

Kvalm i større eller mindre grad fra jeg vånker til kvelden, best de siste timene før leggetid[:'(] Har ikke spydd enå, men jeg har en svært høy sperre mot å spy, har ikke spydd siden 1. klasse uansett hvor bilsyk el. jeg har vert.

jeg syns formen er nesten for fin, føler meg overhodet ikke gravid, å det ønsker jeg[&:]tviler noen ganger på om jeg er gravid eller ikke, men har egentlig slått meg ganske til ro med det nå[:)]

jeg er litt trøtt, men tror kanskje det er litt psykisk[&:]

ellers fryser jeg MASSE, spesielt når jeg sitter i ro, sitter konstant med teppe over meg[&:]

men jeg må si at jeg er jo være overykkelig over at jeg har det slik[;)]

Jeg er kvalm hele dagen! Om natten når jeg skal sove også, så sliter med nattesøvnen. Alt jeg spiser kommer opp igjen, så jeg spiser ikke så mye for tiden. [:o] Jeg lever på druer og vann.

Jeg klarer ikke å gjøre noe som helst, sitter/ligger inne hele dagen. Prøver å komme meg ut en gang om dagen, men jeg klarer bare 5 minutter, så må jeg springe inn igjen. Håper dette gir seg snart!! [:@] Klarer ikke å nyte svangerskapet ennå [&o]

ÅÅÅÅ dere er så heldige dere som nesten ikke har noen symptomer!!

Jeg har et heeelt annet svskap enn sist. Sist var alt greit(litt mensmurringer bare) frem til uke 6 da jeg hadde akutt drit kvalme i 2 uker. Så kom bekkenløsningen sakte men sikkert fra uke 9.

Nå er jeg 4 uker i dag og formen er CRAPPY!!!!!!! Har såvondt i magen og korsryggen, sliter med å sove om natta, halsbrann, sliten, hodepine,.  irritabel og bekkenløsningen er tilbake. Er sååå kjipt.

Men kanskje det er et annet kjønn denne gangen. Derfor at svskapet er forskjellig? Hehe....hadde vært gøy det!

formen her er litt variabel.....sliter med kvalme hele dagen...så er sykmeldt en uke og skal prøve å jobbe halv stilling etterpå[:'(] er mye trøtt og sliten....vond rygg og flyger på do i et kjør[:'(] og puppene er i ferd med å vokse seg ut av bh`n mine[:-][8D] men ellers så er det bra[:D]

Formen er egnetlig ganske grei foreløpig.. Kvalmen kom rundt uke 6 de to andre sv.skapene så den kommer nok for fullt etterhvert[:'(].

her har jeg også kvalme kom veldig kraftigere rundt uke 6, jeg har også høy sperre for å kaste opp så holder det nede. Nå er kvalmen kommet på natten også. Men jeg vet det blir å bedre seg om noen uker. Kan ikke huske jeg var like kvalm sist. Får prøve å kjøpe noen salte kjeks å se om d hjelper[:D]

jeg kjenner ikkje noe kvalme helt ennå.. kanskje litt tidlig e jo bare litt mer enn 5 uker, men den kommer nok
til slutt:) sist svangerskap satt eg med spy pose på bussen på vei til jobb hver dag!! spydde aldri då, men var ufattelig kvalm!!! men det gjør vondt i underlivet hvis eg setter meg hardt ned.. og puppene e øme og vokser værre...

Sist svangerskap så spydde jeg fra uke 4 til uke 12. I uke 13 så fikk jeg bekkenløsning og jeg ble sykemeldt i uke 20.
Jeg håper virkelig at jeg slipper det denne gangen[:D]

Nå er jeg kjempe pigg. Bare litt sliten.

Her formen sånn passe egentlig. Litt mye trøtt bare, og litt kvalme og blir sliten i bekkenet og ryggen etter lange dager på jobb [&:]

Formen er ganske bra:) Bare litt mensmurringer og ømme bryster..

Formen min er ganske bra [:)]
Er kun litt dårlig i magen, får ikke gått ordentlig på do. Også sover jeg litt dårligere bare, men ellers er alt helt topp [:)]

JEg er utrolig trøtt og sliten, og kvalm hele tiden.
Har begynt å spy på morgenen nå, håper det ikke utvikler seg til at jeg spyr opp alt, slik som i forrige svangerskap.
Men er sykmeldt nå pga noe annet, så det hjelper på + at vi skal ha ferie i 2 uker snart. Så håper den verste er over når jeg begynner på jobb igjen [:D] lov til å håpe i alle fall... [:D]

Er litt småkvalmen. Var vel det som gjorde at jeg tok en test (kjente igjen kvalmefølelsen fra de to andre svangerskapene).
Regner vel med at det blir som med de forrige: Kvalmen til fullgått 4 mnd[;)]. Lenge leve tålmodigheten! Haha

Jeg er småuggen og kvalm mesteparten av dagen. Føler jeg har en stor klump i halsen.
Må passe på å ikke bli sulten, for da blir jeg helt elendig.
også fiser og raper jeg mye mer enn til vanlig[8D]
Bekkenet er elendig, men har slitt med det i noen år nå, så det var forventet.
Også fryser jeg veldig , spesielt på kveldstid.

Men nå sitter jeg og koser meg med is nr. 2, så skal ikke klage[:D]

Back
Topp