Hvordan er formen?

fruluna

Forumet er livet
Hei [:)]

Hvordan er formen deres? Litt spennende å høre hvordan det står til med andre som skal ha på omtrent samme tid..
Jeg begynner heldigvis å bli bra av kvalme og oppkast (PÅ TIDE!!!), men har fått litt hofte/ryggsmerter.. Og halsbrann.. Og leggkramper om natta..
Ellers er jeg frisk og rask.. he he!

Klem [:D]

Heisann...Formen er super,bare litt halsbrann på kvelden.
Tenker egentlig fint lite på at jeg er gravid,glemmer det faktisk av,hihi.
Egentlig like greit så kansje tia går litt fortere.

Heihei[:)]

Her er formen stort sett bra. Er litt plaget med bekkenløsning, men det går greit.
Ellers har det kommet en del halsbrann hos meg også ja[&:] Det kommer ofte når jeg spiser.
Men alt i alt skal en vel ikke klage[:D]

heihei[:)]
formen er fin den,hender det dukker opp litt halsbrann,og noen ganger litt vondt i korsryggen,men ellers så er formen fin[:D]

Generellt i fin form, må bare passe meg for enkelte matvarer bare da jeg begynner å slite litt med halsbrann....hrmf... [:@]

Enkelte dager har jeg mye kynnere, men går opp og ned og de siste har det vært relativt greit. Er jo ikke vonde, bare ubehagelige og gud så irriterende! Bekken og rygg krangler ikke noe særlig heller så håper jeg slipper de problemene så lenge jeg kan.

Er i 100% jobb og synes det går greit - ikke så altfor mye stress nå om dagen heller gudskjelov! [;)]

Formen er ganske fin!!! [:D]

Einaste er at eg begynt å kjenne litt på bekkenløsning, og det er ikkje noko særlig. Håper det ikkje utvikler seg så altfor gale, sånn at eg fortsatt kan fungere i dagliglivet. Kjipt å bli sengeliggande allerede no!

MEN, eg har det fint. Sånn ellers så har eg faktisk aldri følt meg så kvikk og opplagt som eg gjer no! I motsetning til tidligere i svangerskapet, då eg sovna uansett kor eg var! He he [:D]

jeannete:jeg er fra meløy ca 2 1/2 time sør for Bodø [:D]

Jeanett84! Jeg har også termin 23 februar! [:)]
Vet du hva du får eller? Vi venter en liten jente vi [:D]

Klem fruluna

hei jeanett84
jeg har termin 21.Februar[:)]
ORIGINAL: jeanett84

fruluna og lilla: når har dere termin.. ser at begge er 24 uker på vei, det er jeg og og har termin 23 februar...

Back
Topp