Hvordan er formen på jobb?

Blåbæret×

Andre møte med forumet
Hei xsmile3

Førstegangsfødene her i uke 17. Jeg er utslitt! Sover 8-9 timer hver natt. Jobber fra 8-16 på kontor og har problemer med å fokusere på jobb, er SÅ trøtt. Avlyser alt på fritiden for jeg er så sliten. Håper dette går over snart... Noen som kjenner seg igjen, eller har noen tips?

Hvordan har dere det i forhold til jobb?
 
Første gangs her også, jobber som lærer, så har stortsett hatt hjemmekontor mens jeg har vært gravid, men nå etter at vi er nesten tilbake i normal helt ødelagt. Må sove etter jobb. 18+2 nå..
 
14+4 og sliten her også. 3 gangs gravid, men 2 gang endte i MA.

Noen dager har jeg energi på formiddagen og får gjort endel, for så å klappe helt sammen etterpå.

I dag malte jeg ute i 3 timer, nå er jeg helt utslitt og må avlyse en strikkeavtale i kveld. Skal legge meg når datteren er lagt.. Dvs kl 20 ca...
 
18+2 og veldig sliten her også! Andregangs og har ei på 18 mnd som krever sitt. står opp i 5-6 tida og legger meg kl 20 ca. Er sm og må hvile mans ho er i barnehagen også. Dersom jeg ikke hviler på dagen er jeg helt ødelagt på kvelden og kvalmen kommer tilbake..
 
15+1 og har det samme problemet. Eg jobber som lærervika samtidig som eg studerer, og det har vært kjempe slitsomt. Skal ha ein tre-dagers eksamen i neste veke, og er veldig spent på om eg kjem til å klare å holde meg våken til eg er ferdig med den :laughing002
 
Går hjemme med svangerskapspenger, men kjenner ekstremt godt igjen! Veldig opp og ned her i perioder med energi og behov for hvile :happy:
 
Hadde første dag på jobb i dag, 16+4, etter å ha vært hjemme siden mars omtrent.
I tillegg er jeg omplassert til dagvakter og jobber egentlig natt så det var et hav av nye rutiner å sette seg inn i.. helt kaputt og har vondt i bena etter å ha løpt rundt fra avdeling til avdeling i hele dag. Godt det bare er en vakt til før helg :D