Hvordan er formen på jobb?

Blåbæret×

Andre møte med forumet
Hei xsmile3

Førstegangsfødene her i uke 17. Jeg er utslitt! Sover 8-9 timer hver natt. Jobber fra 8-16 på kontor og har problemer med å fokusere på jobb, er SÅ trøtt. Avlyser alt på fritiden for jeg er så sliten. Håper dette går over snart... Noen som kjenner seg igjen, eller har noen tips?

Hvordan har dere det i forhold til jobb?
 
Første gangs her også, jobber som lærer, så har stortsett hatt hjemmekontor mens jeg har vært gravid, men nå etter at vi er nesten tilbake i normal helt ødelagt. Må sove etter jobb. 18+2 nå..
 
14+4 og sliten her også. 3 gangs gravid, men 2 gang endte i MA.

Noen dager har jeg energi på formiddagen og får gjort endel, for så å klappe helt sammen etterpå.

I dag malte jeg ute i 3 timer, nå er jeg helt utslitt og må avlyse en strikkeavtale i kveld. Skal legge meg når datteren er lagt.. Dvs kl 20 ca...
 
18+2 og veldig sliten her også! Andregangs og har ei på 18 mnd som krever sitt. står opp i 5-6 tida og legger meg kl 20 ca. Er sm og må hvile mans ho er i barnehagen også. Dersom jeg ikke hviler på dagen er jeg helt ødelagt på kvelden og kvalmen kommer tilbake..
 
15+1 og har det samme problemet. Eg jobber som lærervika samtidig som eg studerer, og det har vært kjempe slitsomt. Skal ha ein tre-dagers eksamen i neste veke, og er veldig spent på om eg kjem til å klare å holde meg våken til eg er ferdig med den :laughing002
 
Går hjemme med svangerskapspenger, men kjenner ekstremt godt igjen! Veldig opp og ned her i perioder med energi og behov for hvile :happy:
 
Hadde første dag på jobb i dag, 16+4, etter å ha vært hjemme siden mars omtrent.
I tillegg er jeg omplassert til dagvakter og jobber egentlig natt så det var et hav av nye rutiner å sette seg inn i.. helt kaputt og har vondt i bena etter å ha løpt rundt fra avdeling til avdeling i hele dag. Godt det bare er en vakt til før helg :D
 
16+5, helt kaputt etter ferdig arbeidsdag i barnehage. Er også gressenke i 4 uker om gangen så er alene med jentungen på 4 frem til slutten av juni.. bekkenet blir verre og verre for hver dag dessverre:(
 
Hadde ikke klart å jobbe fullt om jeg ikke hadde hatt hjemmekontor nå. Helt avhengig av å kunne hvile eller ta pauser ved behov. Og har allerede kranglete bekken. 17+0 idag.
 
Jeg er sykmeldt 50% og jobber halv dag. Men det føles ut som jeg har jobbet hele dagen når jeg kommer hjem. Sliten og trøtt.
 
Full jobb og hovedsakelig hjemmekontor her, går greit det...Men blir verre med mer jobb de neste par ukene, frem til sommerferien. Håper jeg kan gjøre noen avtaler så jeg kan gjemme meg hjemme ;)
 
Jobber kun 50% for tiden, men kjenner at det går snart ikke lenger det heller. Har fått bekkenløsning med gangvansker, smerter fra jeg står opp til jeg legger meg. Men fastlegen vil ikke sykemelde meg fullt, så kjenner jeg gruer meg litt allerede til neste jobbdag med mye gåing.
 
Er 16+3 første babyen jobber som sykepleier på sykehus, merker veldig godt jeg er sliten men går fint, hviler når jeg kan og bruker energien når jeg må
 
Hei, har tilsammen vært sykemeldt 4 uker pga kvalme/oppkast. I dag er jeg 17+3 å er i super form! Jobber 100% tredelt turnus som sykepleier, å har ikke behov for tilrettelegging enda. jeg fryktet en periode at jeg skulle være i dårlig form hele svangerskapet, men det gikk heldigvis over i uke 14-15:)


Husk på at det er så forskjellig fra svangerskap til svangerskap, å person til person. Lytt til kroppen:love2
 
Jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage og er veldig mye sliten for tiden. Samt jo mer sliten jeg blir jo vondere får jeg i magen så er 40% sykmeldt. Er 17+5 i dag og førstegangsfødende!
 
15+0 og sliter en del på jobb. Er lærer, men jobber bare 40%. Etter to skoletimer er ryggen ødelagt. Sliter med energien også. Heldigvis bare 5(!!) dager på jobb igjen før ferie!
 
Back
Topp