Hvordan er formen nå?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
12+2 og har de siste dagene hatt en vanvittig hodepine som ikke ser ut til å gå over med det første. Sliter fortsatt med tørr hals og svelg og hoste, samt vært uten stemme over 2 mnd. Bortsett fra det så har kvalmen roet seg ned, det samme har trøttheten. Ikke lenger like tett i nesen heller.

10+4 var bare kvalm til uke 8 men har hatt
Bekkenløsning og lås siden uke 6..ikke vært trøtt før denne uka her, men søvn er det mangel på så henger vel sammen :smiley-ashamed005

10+4 Fortsatt alt for trøtt og sliten i kroppen.. Hver gang dattera mi kommer opp på fanget og vil se litt barnetv så klør det i kroppen og jeg nærmest faller i søvn :wtf:

Opp og ned, spiser 1 phenergan hver kveld ennå.. Prøvde uten, det var lite lurt..

Jeg synes det er noe dritt å være gravid :dead: Kvalme døgnet rundt og oppkast hver dag. Jeg har vært sykemeldt i to uker nå, men skal begynne i jobb igjen i 50% i morgen etter eget ønske. Legen ville sykmelde meg fullt men jeg blir gal av å gå hjemme. Begynner nesten å angre på det nå :(

Jeg håper på at det gir seg snart, men i forrje svangerskap så kastet jeg opp fra og med uke 6... Blæ... Alle sier "det blir verdt det til slutt" og jeg vet at det bare er godt ment, men jeg klarer ikke å se lyset i enden av tunnelen akkurat nå, og de velmenende ordene irriterer meg litt :meh:

Jeg begynte å bli kvalm fra uke 8 og det var verst til uke 12. Så har jeg blitt mye bedre, men hvis jeg blir veldig sliten avbå sovet for lite eller hatt stress kan kvalmen komme tilbake.
Jeg har ikke kastet opp en eneste gang! :p

Back
Topp