Hvordan er formen nå?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Uke 10 er sånn midt i her inne på gruppen, så noen er 12 og andre bare 8 enda.

Hvordan er formen deres nå? Er det noen som begynner å bli kvitt kvalmen? Har dere noen andre plager?

12+1 her, og formen er like dårlig :dead:
Men så lenge alt er bra med lille frøet så er det verdt det.

10+3 og kvalmen har avtatt [emoji4] Har derimot hatt skikkelig hjertebank i det siste [emoji31]
Ellers like trøtt og generelt sliten.

Er i uke 11 (10+1) og ikke så trøtt jeg sover hver ettermiddag men sovner flere ganger i løpet av uka [emoji5] ikke så mye energi. Ikke vært veldig plaget med kvalme men det jeg kjenner på er mindre enn tidligere [emoji5] brystene er heller ikke like såre [emoji5]

Gleder meg til andre trimester hvor jeg sannsynligvis føler meg i bedre form og det også er offisielt og magen etterhvert kommer [emoji173]️

9+1 her!

Brystene er ikke like ømme lenger! Men kvalmen er tilstede, kaster ikke opp så ofte(ikke sida fredag nå!), men går med det konstant i halsen føler jeg.. Ugg-ugg sier mannen hele tida :-P

Like trøtt enda :-) Det var jeg lenge med forrige også ❤️:-)

Er i uke 11 (10+3) nå. Har ikke hatt de helt store plagene. Ekstremt trøtt og fortsatt såre bryster. Merker jeg fyker opp av ting som jeg tidligere hadde latt passere. Komt en liten hær av kviser på ryggen, men noe må jeg vell også få:wtf:

Forrige uke (10+3 - 10+6) var kjempefine, uten kvalmen. Men i dag, 11+0 har den vært tilbake for fult med oppkast og full pakke. Håper ikke det fortsetter, men at lyset i enden av tunnelen kan vise seg igjen slik som forrige uke [emoji4]

Uke 10 - mine største problemer er ekstremt tett nese, svangerskapshjerne med kogntivit kapasitet ala bestemor på 95, og ca. 1-gang-i-uken-runder med veldig vonde luftsmerter i øvre mageregion. Det som er mest slitsomt er svangerskapshjernen, jeg glemmer seriøst alt, er ukonsentrert og alt føles som flytende tanker ala en lett joint-rus. Da jeg daglig opererer på 3 forskjellige språk opplever jeg at jeg er mindre språkmektig også. Ikke lett å henge med i svingene da :p

Jeg er 11+4 idag og har egentlig ekstremt lite plager. Forrige uke måtte jeg bestille time til UL for å forsikre meg om at det fremdeles var en baby der inne sikkert luksus, men skulle gjerne hatt bittelitt tegn

9+5 i dag, og formen er nesten litt for bra. Ømme pupper, tett nese og litt mer selektiv i matveien fortsatt.

Klarer ikke å tro på at det går bra enda siden jeg hadde en MA sist. Synes det er skummelt at symptomene avtar :/

9+5 i dag. Takknemlig for at matlysten har begynt å komme tilbake, men jeg er fortsatt ganske pirkete. Kjempetrøtt og sliten, stuper rett til sengs etter jobb, klesvasken får vente på seg. Har også begynt å få en del vondt i nedre del av ryggen. Håper energien kommer seg etter hvert, da jeg har veldig lange og krevende arbeidsdager. Uansett verdt det tusen ganger når jeg tenker på det lille frøet

10+3, den tunge trettheten og den ugne og kvalmende følelsen som forfulgte meg hele døgnet har heldigvis avtatt! Er litt kvalm før frokost, litt vondt i korsryggen og kort lunte på jobb B-)

Det går greit, men er mye på do om natta, så får ikke noe særlig sammenhengene søvn.. men utenom det så går det veldig fint :)

Back
Topp