Hvordan er formen nå?

Uff :( Føler med deg :Heartred Jeg har problemer med lysk og halebeinet etter en snowboard skade for noen år siden :( Jeg er 40% sykemeldt pga engstelse.. Mistet to ganger (uke 12 og 22) så jeg vil ta det med ro og føle meg avslappet når dagen er over :)
Høres veldig lurt ut, å gå rundt med konstant uro er fryktelig ubehagelig. Prøver å ta det så med ro jeg kan, men jeg må si at det ikke er hver dag jeg føler meg avslappet når dagen er over. Er redd for at stress påvirker babyen, men legen forklarte meg at det ikke fungerer sånn - stress er ubehagelig for personen som opplever det, men at stresshormonene ikke overføres til babyen. Selv om jeg ikke stoler 100% på det, så var det faktisk litt beroligende:)

Høres veldig lurt ut, å gå rundt med konstant uro er fryktelig ubehagelig. Prøver å ta det så med ro jeg kan, men jeg må si at det ikke er hver dag jeg føler meg avslappet når dagen er over. Er redd for at stress påvirker babyen, men legen forklarte meg at det ikke fungerer sånn - stress er ubehagelig for personen som opplever det, men at stresshormonene ikke overføres til babyen. Selv om jeg ikke stoler 100% på det, så var det faktisk litt beroligende:)
Det var det jeg også gikk rundt å trodde :( At stress overføres til barnet, og derfor trodde jeg det var årsaken til at jeg mistet sist sist. Men som spesialisten sa til meg så var det ikke en faktor! Så stolte på han :) Det som er veldig deilig med 40% er at jeg har tid til å komme hjem fra jobb og slappe av før jeg henter jentungen i bhg, og spart meg opp en del energi ;) Jobber 4,5 timer hver dag :) Kanskje du skal spørre om 40% i stede?

Her er bekken, korsrygg og halebein fryktelig smertefullt. Merker på meg at denne graviditeten er mye tyngre enn forrige. Er også tungpusten.. Syns det er leit med alle smerter og ubehag, men gleder meg masse over den lille skatten i magen❤️

Jeg setter sånn pris på å slippe å være dårlig :) har hatt nok å stri med!

Det var det jeg også gikk rundt å trodde :( At stress overføres til barnet, og derfor trodde jeg det var årsaken til at jeg mistet sist sist. Men som spesialisten sa til meg så var det ikke en faktor! Så stolte på han :) Det som er veldig deilig med 40% er at jeg har tid til å komme hjem fra jobb og slappe av før jeg henter jentungen i bhg, og spart meg opp en del energi ;) Jobber 4,5 timer hver dag :) Kanskje du skal spørre om 40% i stede?

Høres veldig deilig ut:) Jeg tenker at jeg skal klare meg med 20% ut mai, siden det er ganske mange fridager i mai, og i tillegg har jeg litt ferie. Har også akkurat fått vite at vi er innvilget tilretteleggingsstøtte på jobb, noe som gjør dagene lettere:) Jeg håper jeg kan klare meg frem til juni før jeg må gå mer ned i stilling, men må såklart bare se an formen fremover:)

Høres veldig deilig ut:) Jeg tenker at jeg skal klare meg med 20% ut mai, siden det er ganske mange fridager i mai, og i tillegg har jeg litt ferie. Har også akkurat fått vite at vi er innvilget tilretteleggingsstøtte på jobb, noe som gjør dagene lettere:) Jeg håper jeg kan klare meg frem til juni før jeg må gå mer ned i stilling, men må såklart bare se an formen fremover:)
Ja det er jo sant :) Da får du prøve å slappe av litt :) Når du kommer tilbake så får du få til tilretteleggingen ;) God bedring i allefall :)

Formen er veldig opp og ned, jeg er nå i uke 19. Noen dager føler jeg meg fantastisk - andre dager kjempedårlig. Kvalmen er borte, men jeg har begynt å få en del vondt i bekkenet, jeg sover ganske dårlig og er en del plaget med hodepine.
Jeg er 20% sykemeldt. Er det flere som er sykemeldt?
Jeg er 100% sykemeldt :( Har masse plager og vondter og auer :p Gleder meg til september med andre ord.
Er 100% sykmeldt fra jobb men går fulltid skole. Nyter virkelig ikke graviditeten som jeg kanskje burde. Er sulten hele tiden, bekkenet er vondt fra tidlig morgen. Sover 4-5 timer om natta, ellers ligger jeg livredd for marerittene jeg har, og kvalmen har verken blitt verre eller bedre. Jeg klager endel, men tenker det må da være lov? :)
Det er lov å klage, og jeg føler med deg.

❤️

Formen er på topp:) Og elsker det:) her er det diabetesen som tar min energi, men det hadde jeg forventet og må bra ta den biten for babyen sin skyld :)

Back
Topp