Hvordan er formen nå?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Hvordan er formen deres? Noen som har begynt å kose seg litt med å være gravid? Her er kvalmen avtatt, men sliter litt med matlyst, smak og lukt. Ellers har bekkenløsningen kommet for fullt. Likevel prøver jeg å kose meg litt med graviditeten. Er tross alt siste gang :o

Formen er som så! veldig svimmel og slapp, lite matlyst og har vondt i bekkenet, men jeg klager ikke! Jeg holder virkelig ut! :D

Formen er veldig varierende! Sliter fortsatt med kvalme og oppkast noe jeg har gjort siden uke 7, og nå er jeg i uke 19+3. Mye trøtt og sliten og sliter med bekkenløsning. Men skal ikke klage! Kunne vært verre :p

Varierende form og sliter med bekkenet. Men storkoser meg allikevel med graviditeten. Er nr 3 og mest sannsynlig sistemann. Kjenner det er masse aktivitet i magen og storkoser meg med det! ❤️

Formen er ikke bra her, men myyyye bedre etter uke 13:) nå koser jeg meg også endel:) liker tanken på å være gravid, så holder ut:)

Formen er veldig opp og ned, jeg er nå i uke 19. Noen dager føler jeg meg fantastisk - andre dager kjempedårlig. Kvalmen er borte, men jeg har begynt å få en del vondt i bekkenet, jeg sover ganske dårlig og er en del plaget med hodepine.
Jeg er 20% sykemeldt. Er det flere som er sykemeldt?

Er 100% sykmeldt fra jobb men går fulltid skole. Nyter virkelig ikke graviditeten som jeg kanskje burde. Er sulten hele tiden, bekkenet er vondt fra tidlig morgen. Sover 4-5 timer om natta, ellers ligger jeg livredd for marerittene jeg har, og kvalmen har verken blitt verre eller bedre. Jeg klager endel, men tenker det må da være lov? :)

I fare for å skryte tilbake kvalmen som kom inne 6 og varte for fullt til uke 14, tørr jeg såvidt å hviske at jeg er i topp form ;) litt kvalm på kvelden før jeg legger meg, men har ikke kastet opp på to uker :) har mye energi som kommer godt med nå når vi pusser opp huset :)

Formen er fortsatt skikkelig dritt og jeg er så lei nå! Kaster opp masse, og får vonde kynnere med en gang jeg er i aktivitet.. Heldigvis kjenner jeg mye aktivitet i magen, så det hjelper i alle fall på motivasjonen at mini har det bra! :)

Her har kvalmen stort sett sluppet taket ble bedre etter uke 16, den kommer snikende om jeg anstrenger meg. En uke uten oppkast nå :)
Sliter med bihulene som ikke vil oppføre seg, men det kommer og går. Eneste som ødelegger nå er at det kjennes ut som at jeg ikke har noen krefter igjen, blir sliten av ingenting og blir svimmel så fort jeg står. Kroppen sliter nok med bivirkninger etter 12 uker med oppkast og sofa-ligging..

Blir veldig fort sliten, må ta ofte pauser og har lite energi men bortsett fra d går d fint.
Prøver og nyte graviditeten og kose meg med barna mine. Er 100% sykemeldt men skal prøve meg litt på jobb fra mai.

Her er formen veldig bra! Jobber ennå 100%, men skal gå ned i stilling etter OUL som er denne uken. Har merket den siste tiden at det blir tyngre og tyngre og jobbe fullt, i tillegg til å ha en ettåring hjemme. Mitt forrige svangerskap var veldig bra og det virker som at dette går samme veien. Jeg er evig takknemlig.

Dere er virkelig tapre dere som må gjennom kvalme, oppkast og null matlyst. ♡

Her er formen blitt mye bedre enn den var tidligere. Var ganske mye kvalm og slapp fram til påske, men nå føler jeg meg tilnærmet normal igjen :) Kaster av og til opp en gang på morgenen, men etterpå det så går det bare bra :P Er ikke mere sykemeldt.

16+1 og formen er ganske bra, men begynnende bekkenløsning gjør meg nervøs. Tror det kom av at jeg trente med vanlig belastning mens hormonene var ute og herjet, har tatt ei ukes pause fra trening og skal prøve meg på spinn nå i ettermiddag. Forverres plagene etterpå, så blir det nok treningsstopp. Ikke så kjekt siden jeg er student og sitter for mye :/

Jeg kan egentlig ikke klage, ikke vært kvalm og ikke vondt noe sted! Jobber 100 %.

Men jeg trives ikke med å være gravid likevel. Har lagt på meg en del og alle klær er trange og det er tungt å trene med en tyngre kropp :P

Begynner og bli mye bedre. Har vært heldig med lite kvalme så nå er det vell bare energien jeg venter litt på. I går var første gangen på lenge eg faktisk orket og bruke tid på og barbere leggene:sorry: pga liten vamtvannstank kan jeg ikke stå og gjøre det i dusjen. Så da er det egentlig bare et ork.

Formen er veldig opp og ned, jeg er nå i uke 19. Noen dager føler jeg meg fantastisk - andre dager kjempedårlig. Kvalmen er borte, men jeg har begynt å få en del vondt i bekkenet, jeg sover ganske dårlig og er en del plaget med hodepine.
Jeg er 20% sykemeldt. Er det flere som er sykemeldt?
Uff :( Føler med deg :Heartred Jeg har problemer med lysk og halebeinet etter en snowboard skade for noen år siden :( Jeg er 40% sykemeldt pga engstelse.. Mistet to ganger (uke 12 og 22) så jeg vil ta det med ro og føle meg avslappet når dagen er over :)

18+5 og formen er opp å ned. Bekkenet krangler, mye kynnere og blir veldig fort anpusten. Så kjenner at dette svangerskapet er veldig tungt. Har også fått økt søvnbehov selv om det er lysere både morgen og kveld. Alle rundt meg er heldigvis forståelsesfull for at alt går tregere å at jeg må ha flere pauser og slik :)

Her er forma bedre enn på lenge :) Mindre trøtt, men framleis svært treg mage (noke som er ganske lite flatterande innimellom :P )
Trur dessverre eg begynne å kjenne det i rygg og bekken, så er litt bekymra. Skal starte med gravidpilates denne veka, så håpar å forebygge :)
Jobbar 100% og har planar om å holde på med det til permisjonsstart. Håpar det går fint :)

Back
Topp