Er formen bra om dagen, eller er det veldig opp og ned?
Nå er allerede juni 2020 åpnet, tiden flyyr jo!
Nå er allerede juni 2020 åpnet, tiden flyyr jo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvalm 24/7. Måtte kaste inn håndkle og fortelle sjefen at jeg ikke klarer å komme på jobb fordi jeg er gravid og dårlig. Skal til legen i morgen og da blir det sykemelding, sliter med å komme meg igjennom dagene uten å stresse med jobb i tillegg Hver dag handler om å få i seg litt mat og prøve å ikke spy det opp igjen... Skikkelig slitsomt, og tiden snegler seg avgårde. Er i uke 8 nå og blir det som sist er jeg ikke bedre før til jul! Gi meg styrke
Lurer på om jeg også må fortelle det til sjefen... klarer virkelig ikke å henge med på jobb om dagen på grunn av kvalmen, er 6+5 i dag. Har egentlig ikke lyst til å si det siden vi har mistet i uke 6-8 to ganger tidligere, og sist når jeg fortalte sjefen det (mistet to uker senere) så fikk jeg en liten forelesning med at «graviditet er ingen sykdom»...
Er det jeg tenker også... så lurer på om jeg bare må ta noen sykedager, eller gå til legen og få sykemelding. Men fortsatt veldig usikker på om jeg skal fortelle hvorfor eller ikke.Jeg blir faktisk så sur når jeg hører det utsagnet...! Nei, graviditet er ingen sykdom i seg selv. Men man kan jaggu bli syk av å være gravid.
Hvis man var kvalm døgnet rundt og kastet opp flere ganger daglig uten å være gravid, ville man da dratt på jobb? Ikke det nei? Så bare fordi man er gravid skal man orke og tåle og presse seg så mye mer? Gir meg ende over...