Hvordan er formen, jenter? :)

starta dagen med å stoppe på motorveien for å spy ut bildøra 8 ganger i dag før jobb, så her er den definitivt på vei ned :depressed:

Formen min er tipp topp. Bare trøtt, så kan ikke klage enda ihvertfall :happy::Heartbigred

Både trøtt og kvalm absolutt hele tiden:hungover: skal til legen på onsdag og tror jeg må vurdere å få sykemelding, klarer ikke å henge med hverken på jobb eller med gjøremål hjemme...
Usikker på hva jeg skal si til sjefen da, er en enormt hektisk tid på jobb, og hadde egentlig håpet å vente en stund lenger med å fortelle om graviditeten siden vi har mistet flere ganger tidligere...

Fin form enda. Mye trøtt om dagene og men i dag har jeg vært en del uggen. Men er "bare" 4+6 i dag, så kan jo forandre seg :)

Formen er fin om man ser bort fra at jeg har fått alle forkjølelsers mor, og føler meg presset til å ta en hestekur og komme på jobb... Egenmeldingsdag i dag og første svangerskapskontroll i morgen :)

Sykemeldt siden uke 4 pga migrene så fort jeg gjør litt for mye. Ellers trøtt og kall av og på. Håper hodet snart blir bedre, så jeg kan fungere på jobb igjen!

Kvalm 24/7. Måtte kaste inn håndkle og fortelle sjefen at jeg ikke klarer å komme på jobb fordi jeg er gravid og dårlig. Skal til legen i morgen og da blir det sykemelding, sliter med å komme meg igjennom dagene uten å stresse med jobb i tillegg :( Hver dag handler om å få i seg litt mat og prøve å ikke spy det opp igjen... Skikkelig slitsomt, og tiden snegler seg avgårde. Er i uke 8 nå og blir det som sist er jeg ikke bedre før til jul! Gi meg styrke :dead:

Jeg føler meg trøtt store deler av dagen og har mindre energi, men er heldigvis ikke ordentlig kvalm - bare litt uvel. Enn så lenge er altså formen ganske bra :happy:

Kvalmen ble kastet på meg på lørdag, og har fortsatt.. klarer meg på jobb foreløpig og håper virkelig formen blir bedre eller i det minste holder seg sånn den er nå..

Kvalm 24/7. Måtte kaste inn håndkle og fortelle sjefen at jeg ikke klarer å komme på jobb fordi jeg er gravid og dårlig. Skal til legen i morgen og da blir det sykemelding, sliter med å komme meg igjennom dagene uten å stresse med jobb i tillegg :( Hver dag handler om å få i seg litt mat og prøve å ikke spy det opp igjen... Skikkelig slitsomt, og tiden snegler seg avgårde. Er i uke 8 nå og blir det som sist er jeg ikke bedre før til jul! Gi meg styrke :dead:

Lurer på om jeg også må fortelle det til sjefen... klarer virkelig ikke å henge med på jobb om dagen på grunn av kvalmen, er 6+5 i dag. Har egentlig ikke lyst til å si det siden vi har mistet i uke 6-8 to ganger tidligere, og sist når jeg fortalte sjefen det (mistet to uker senere) så fikk jeg en liten forelesning med at «graviditet er ingen sykdom»...

Lurer på om jeg også må fortelle det til sjefen... klarer virkelig ikke å henge med på jobb om dagen på grunn av kvalmen, er 6+5 i dag. Har egentlig ikke lyst til å si det siden vi har mistet i uke 6-8 to ganger tidligere, og sist når jeg fortalte sjefen det (mistet to uker senere) så fikk jeg en liten forelesning med at «graviditet er ingen sykdom»...

Jeg blir faktisk så sur når jeg hører det utsagnet...! Nei, graviditet er ingen sykdom i seg selv. Men man kan jaggu bli syk av å være gravid.

Hvis man var kvalm døgnet rundt og kastet opp flere ganger daglig uten å være gravid, ville man da dratt på jobb? Ikke det nei? Så bare fordi man er gravid skal man orke og tåle og presse seg så mye mer? Gir meg ende over... :shifty:

E
Jeg blir faktisk så sur når jeg hører det utsagnet...! Nei, graviditet er ingen sykdom i seg selv. Men man kan jaggu bli syk av å være gravid.

Hvis man var kvalm døgnet rundt og kastet opp flere ganger daglig uten å være gravid, ville man da dratt på jobb? Ikke det nei? Så bare fordi man er gravid skal man orke og tåle og presse seg så mye mer? Gir meg ende over... :shifty:
Er det jeg tenker også... så lurer på om jeg bare må ta noen sykedager, eller gå til legen og få sykemelding. Men fortsatt veldig usikker på om jeg skal fortelle hvorfor eller ikke.

Formen min er veldig god foreløpig. Er veldig trøtt hele tiden, men utenom det så har jeg ingen andre plager enda. Håper det holder seg sånn :p
Er 4+6

Trøtt som en dupp hele dagen og uggen om morgenen, men venter på kvalmen som pleier å komme kastende på meg rundt uke 6-7 :wtf: Uaktuelt for meg å gå på jobb da

Her er jeg så trøtt etter jobb. Hadde ei fantastisk helg med fjelltur med en vennefamilie. Kona der så på meg å spurte om hvor langt jeg var på vei og om bekkenet plager meg mye. Jeg vagger visst som ei som er høygravid. Vondt bekken, men det var godt å gå i ulendt terreng.

Back
Topp