Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Har spotta siden egget festet seg! Ca 7 dpo! Kommer bare litt om gangen, å det er kunn brunt! Så velger å være positiv!Ja det skjønner jeg , kjedelig med spottingHar du spotta lenge ?
Ja! Har spotta siden egget festet seg! Ca 7 dpo! Kommer bare litt om gangen, å det er kunn brunt! Så velger å være positiv!har alltid plagdes med spotting før mens, så det kan jo ha en sammenheng! Testene blir værtfall sterkere!
![]()
Ja, tar det som et godt tegn!Så bra testene blir sterkere![]()
Obs!Detaljer
Jeg oppdaget litt farget utflod i trusa for 2 dager siden. Tenkte ikke så mye over det.
I går kveld var det mer og på papiret. Og i dag tidlig var det tydelig rosa/brunt da jeg tørka meg! livredd for at det er noe galter 4+4 i dag.
Har aldri opplevd det ved noen andre av svangerskapene mine...
Skjønner godt du blir bekymra! Men det er normalt å blø så tidlig! Å at du fremdeles har symptomer er jo positivt?Må legge til at jeg har veldig ømme bryst og mensmurringer som kommer og går.. litt små kvalm om morgenen
Ja, har lest rundt omkring her på bv og nettet at det er veldig normalt, så det er litt betryggende. Skal til legen i morgen på ettermiddag. Jeg har mistet flere ganger og skal ha tidlig ul og tett oppfølging. Nå er jeg usikker på om jeg kanskje bør si fra meg jobben i morgen og holde meg i ro?Skjønner godt du blir bekymra! Men det er normalt å blø så tidlig! Å at du fremdeles har symptomer er jo positivt?
Krysser fingra for at det bare er en uskyldig blødning!![]()
Ja, jeg ville blitt hjem å slappet av! Værtfall i noen dager! Kanskje du får sykemelding av legen din?Ja, har lest rundt omkring her på bv og nettet at det er veldig normalt, så det er litt betryggende. Skal til legen i morgen på ettermiddag. Jeg har mistet flere ganger og skal ha tidlig ul og tett oppfølging. Nå er jeg usikker på om jeg kanskje bør si fra meg jobben i morgen og holde meg i ro?
Ja jeg vurderer faktisk å bli hjemme fra jobb i morgen til jeg får snakket med legen.Ja, jeg ville blitt hjem å slappet av! Værtfall i noen dager! Kanskje du får sykemelding av legen din?![]()
Vurderer det selv, siden jeg har spottet mye! Lille frø kommer foran alt nå!![]()
Bra du skal til legen da!håper du får de svarene du håper på!
![]()