Hvordan er formen jenter ?

Doso75

Flørter med forumet
Augustlykke 2015
Eneste jeg merker, er litt ømme bryst, trøtt til tider og litt murringer nå og da.
Hvordan er det med dere ?

Formen er veldig opp og ned! Var veldig trøtt tidligere i uka! Kjenner en del murringer, lite på morgenen men tar seg litt opp utover dagen! Blir veldig sliten i ryggen når jeg har stått lenge! Små kvalm, spesielt når jeg spiser! :)
Har ikke merket så mye i dag da, men det er kanskje normalt?

Ja trur nok det er normalt, jeg merker heller ikkenoe serlig i dag. Men det kommer å går hele tiden
Alle symptomer er ihvertfall hjertelig velkommen

her er det symptomer:

-ømme bryster
-kvalm
-løs mage

Trodde dette var en begynnelse på omgangssjuken, men etter et rask google søk, så viser det seg at dette er gravid symptomer :P

Ja! Gleder meg til litt flere symptomer! ;)
Men akkurat nå så gleder jeg meg mest til jeg slutter å spotte! Så jeg kan nyte det å være gravid istedet!

Ja det skjønner jeg , kjedelig med spotting :( Har du spotta lenge ?

Ja det skjønner jeg , kjedelig med spotting :( Har du spotta lenge ?
Ja! Har spotta siden egget festet seg! Ca 7 dpo! Kommer bare litt om gangen, å det er kunn brunt! Så velger å være positiv! :) har alltid plagdes med spotting før mens, så det kan jo ha en sammenheng! Testene blir værtfall sterkere! :)

Ja! Har spotta siden egget festet seg! Ca 7 dpo! Kommer bare litt om gangen, å det er kunn brunt! Så velger å være positiv! :) har alltid plagdes med spotting før mens, så det kan jo ha en sammenheng! Testene blir værtfall sterkere! :)

Så bra testene blir sterkere :)

Litt kvalm og ømme bryst. :) Trøtt det er jeg hele tiden uansett ;)

Trøtt og kvalm, men har tatt fram sea-bands som eg brukte forrige graviditet, og dei har tatt nesten alt av kvalme enn så lenge :) Brekker meg når eg pussar tenner da, det gjorde eg heile svangerskapet sist :-0

Ømme puppar som klør og veks! Murringar, spes på kvelden. Hovudverk.

Har faktisk akkurat same symptoma som sist, berre at då vart eg ikkje kvalm før i veke 6 :) tek imot alt med gleede!!

Vondt i korsryggen og hoftene, minner litt om bekkenløsning. Stikker og strekker i magen, svake mensmurringer som kommer og går, begynnende tretthet. Gjesper oftere enn normalt og blir fort sliten. kommer i bølgedaler.. Litt uggen noen ganger. Store tunge bryst, og bittelitt øm i høyre bryst, når jeg rører der. Bittelitt brunt i utflod, men nesten ikke sett noe til det i dag, så kanskje det er over nå.

Stikker litt i puppene, småkvalm av og på, sliten og fryser.. Håper jeg slipper den samme kvalmen som med nr 2!!

Sent from my iPad using BV Forum

Merker såvidt at jeg er gravid jeg. Hatt litt rosa utflod osv, men det ser ut til å gi seg ( tmi, sorry) ^^

Obs!Detaljer :p

Jeg oppdaget litt farget utflod i trusa for 2 dager siden. Tenkte ikke så mye over det.
I går kveld var det mer og på papiret. Og i dag tidlig var det tydelig rosa/brunt da jeg tørka meg! livredd for at det er noe galt :( er 4+4 i dag.
Har aldri opplevd det ved noen andre av svangerskapene mine...

Må legge til at jeg har veldig ømme bryst og mensmurringer som kommer og går.. litt små kvalm om morgenen

Obs!Detaljer :p

Jeg oppdaget litt farget utflod i trusa for 2 dager siden. Tenkte ikke så mye over det.
I går kveld var det mer og på papiret. Og i dag tidlig var det tydelig rosa/brunt da jeg tørka meg! livredd for at det er noe galt :( er 4+4 i dag.
Har aldri opplevd det ved noen andre av svangerskapene mine...
Må legge til at jeg har veldig ømme bryst og mensmurringer som kommer og går.. litt små kvalm om morgenen
Skjønner godt du blir bekymra! Men det er normalt å blø så tidlig! Å at du fremdeles har symptomer er jo positivt?
Krysser fingra for at det bare er en uskyldig blødning! :)

Skjønner godt du blir bekymra! Men det er normalt å blø så tidlig! Å at du fremdeles har symptomer er jo positivt?
Krysser fingra for at det bare er en uskyldig blødning! :)
Ja, har lest rundt omkring her på bv og nettet at det er veldig normalt, så det er litt betryggende. Skal til legen i morgen på ettermiddag. Jeg har mistet flere ganger og skal ha tidlig ul og tett oppfølging. Nå er jeg usikker på om jeg kanskje bør si fra meg jobben i morgen og holde meg i ro?

Ja, har lest rundt omkring her på bv og nettet at det er veldig normalt, så det er litt betryggende. Skal til legen i morgen på ettermiddag. Jeg har mistet flere ganger og skal ha tidlig ul og tett oppfølging. Nå er jeg usikker på om jeg kanskje bør si fra meg jobben i morgen og holde meg i ro?
Ja, jeg ville blitt hjem å slappet av! Værtfall i noen dager! Kanskje du får sykemelding av legen din? :)
Vurderer det selv, siden jeg har spottet mye! Lille frø kommer foran alt nå! ;)
Bra du skal til legen da! :) håper du får de svarene du håper på! :)

Ja, jeg ville blitt hjem å slappet av! Værtfall i noen dager! Kanskje du får sykemelding av legen din? :)
Vurderer det selv, siden jeg har spottet mye! Lille frø kommer foran alt nå! ;)
Bra du skal til legen da! :) håper du får de svarene du håper på! :)
Ja jeg vurderer faktisk å bli hjemme fra jobb i morgen til jeg får snakket med legen.

Back
Topp