Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UffdaHm..formen er sliiiiiten. Syk gutt hele uka, vært hjemme med han tre dager, lite søvn på natta/dagen. Vært hos kiropraktor og teipa ryggen.
En nær familiemedlem har fått tilbakefall i en alvorlig sykdom, og min kjære er beinmargsdonor- det kan se ut som en transplantasjon skjer like rundt termindato- så jeg må stålsette meg på å føde alene.. Det føler jeg meg IKKE klar for, selv om jeg vet at det er sånn det må være hvis det skulle skje.
Nei huff.. denne uka kunne jeg vært foruten kjenner jeg!
*sukk*
Deilig å sove godt igjen daFormen er tålig greisliter veldig med halsbrann, men ellers så er det greit
jeg har endelig begynt og sove godt igjen..
blir kanskje litt fortere sliten, men det er helt greit
![]()
That's the spirit! Hehe.. 9 uker flyr avsted som ingenting, vips så har du en nydelig baby i armeneSliten , lei og og utålmodigbekkenet er vondt og dårlig søvn!
men sjeldent halsbrann!!
forrige svangerskap var helt jæævlig
men da sleit jeg ikke med bekkenet da.. Vet ikke helt hva som er verst
9uker igjen i dag, det skal jeg klare
![]()
Jaa, det blir koselig da! Er du førstegangs? Dette blir spennende.. gleder meg til det begynner å poppe ut herlige babyer i gruppa her!Formen er egentlig ganske fin!Eneste jeg sliter med er å sitte. Det kjennes ut som det brenner rett under ribbeina på høyre side, skikkelig vondt!! Også har jeg en del kynnere, men de er ikke vonde
Begynner å bli litt utålmodig, men det er fordi jeg gleder meg sånn til å holde den lille i armene!!![]()
![]()
Ja, vi får være effektive da så alt er klart til babyene kommerLite energi her og vondt i bekkenet:/ er ikke klar for at hun skal komme, men håper alikevel at tiden går fort mot juni![]()
Ja, man blir jo tyngre og tyngre.. babyen vokser og gror. Men uff, vi får holde ut. Premien er jo verdens beste premie!Har de siste 3 mnd vert i kjempe fort....men nå begynner jeg å kjenne på det...sover dårligere på nettene så gjør at energinivået er en del lavere, så begynner kroppen å bli tung...ryggen begynner og å klage over at det begynner å bli tung last å bære....
jippi for bare 10 uker igjen![]()
Så fint at du orker å jobbe såpassMerker det begynner å bli tungt nå, å ta på seg sokker er blitt ganske utfordrende;P. Har fått litt kynnere, noe redusert energi, og sover ikke alltid like godt. Blæra rommer heller ikke like mye som førMen kan vel igrunnen ikke klage så mye, har foreløpig ingen bekkenproblemer, ryggproblemer, halsbrann ++, så får til å jobbe 100% enn så lenge(som er grunnen til det reduserte energi nivået..).
Så fint at du fikk tak i medisin da!Kommer litt Ann på dagen detenergien bruk og ligge slik midt på treet, men enkelte dager er den helt på sånn. Bekkenet har tullet i mange uker nå, men det er også slik av og på.. halsbrann får jeg på kvelden som oftest, og vær dag, holder meg unna sterk mat og masse krydder, juice og sitrus frukter, men har heldigvis fått tak i en halsbrann medisin som virker og ikke smaker helt pyton
![]()
Jaa, det blir koselig da! Er du førstegangs? Dette blir spennende.. gleder meg til det begynner å poppe ut herlige babyer i gruppa her!![]()
Huff, så utrolig tungt det må være for dere akkurat nå da. En ting er syke barn, men annen ting er å måtte bekymre seg for å må føde alene, og bekymringene for familiemedlemmet som er syk..Hm..formen er sliiiiiten. Syk gutt hele uka, vært hjemme med han tre dager, lite søvn på natta/dagen. Vært hos kiropraktor og teipa ryggen.
En nær familiemedlem har fått tilbakefall i en alvorlig sykdom, og min kjære er beinmargsdonor- det kan se ut som en transplantasjon skjer like rundt termindato- så jeg må stålsette meg på å føde alene.. Det føler jeg meg IKKE klar for, selv om jeg vet at det er sånn det må være hvis det skulle skje.
Nei huff.. denne uka kunne jeg vært foruten kjenner jeg!
*sukk*
Huff, så utrolig tungt det må være for dere akkurat nå da. En ting er syke barn, men annen ting er å måtte bekymre seg for å må føde alene, og bekymringene for familiemedlemmet som er syk..
Sender gode og varme tanker!