Hvordan er formen, jenter?

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Har dere mye/lite energi? Vondt noe sted? Er dere utålmodige, eller går det bra?

Håper alle har det fint!

Idag har jeg endel kynnere og "mensmurringer", og en forferdelig halsbrann. Det får jeg nesten hver gang jeg spiser, men mat må jeg jo ha ;)

Bekkenet er snilt idag, sammenlignet med tidligere, men er litt slapp og trøtt og dett i desa.

Jeg har en helt elendig dag i dag.. Spiste mye frukt hos ei venninne i går og endte opp med halsbrann så ille at jeg lå og spøy i hele natt. Har kasta opp i dag også. I tillegg har bekkenet for fullt begynt å krangle... Minimalt med energi og humør på meg i dag :(

Energien er varierende,har plutselig blitt kvalm. Kommer plutselig og forsvinner like brått.
Har flere og kraftigere kynnere enn tidligere,men det nærmer seg jo,så.
Søvnen er det så som så med,men ryggen har i hvert fall blitt bedre :)
Utålmodig er jeg absolutt ikke. Skulle ønske jeg hadde mer tid..

Her har jeg masse energi og er i superhumør i dag =)
Har de siste tre dagene hatt en intens smerte rett over hofta på høyre side, men den blir borte når jeg tar smertestillende, så nå er det ingenting som plager meg.. =)

Gleder meg til min kjære samboer kommer nyklippet og kjekk hjem til meg om ei lita stund =)

Er stort sett alltid ganske energisk faktisk, men er litt ekstra i dag =) Deilig =)

Uff, god bedring da begge to!! :( Kjenner til den kvalmen, ja. Men var en periode da jeg var ordentlig dårlig, uregelmessig hjerterytme og hjertebank, lite energi osv, så sammenlignet med det føler jeg meg på topp nå!

Håper dere ikke får noen verre form i allefall og at tiden flyr til vi har babyene på utsiden av kroppen :) !!

Her har jeg masse energi og er i superhumør i dag =)
Har de siste tre dagene hatt en intens smerte rett over hofta på høyre side, men den blir borte når jeg tar smertestillende, så nå er det ingenting som plager meg.. =)

Gleder meg til min kjære samboer kommer nyklippet og kjekk hjem til meg om ei lita stund =)

Er stort sett alltid ganske energisk faktisk, men er litt ekstra i dag =) Deilig =)
Så herlig :D !!

Den er veldig opp og ned. Blir nok litt værre siden ting ikke er greit hjemme. Har ekstremt halsbrann og vondt i ryggen. Sover dårlig og har lite energi. Men er ikke utålmodig , bare glad at hun ikke kommer enda.

Våkna i kjempeform, bekkenet har ikke vært så bra på lenge! Meeen, så stakk hunden av, så jeg måtte ut og hente ham, baska en del for å få kontroll på han, og bekkenet likte ikke det.. :P Nå sitter jeg pent i en stol som vanlig.. Gørrkjedelig!!

Våkna i kjempeform, bekkenet har ikke vært så bra på lenge! Meeen, så stakk hunden av, så jeg måtte ut og hente ham, baska en del for å få kontroll på han, og bekkenet likte ikke det.. :P Nå sitter jeg pent i en stol som vanlig.. Gørrkjedelig!!

Au da.. dårlig gjort av hunden :p

Kvalm som fy. Halsbrann og gulper eller spyr opp halvparten av alt jeg får i meg. Sliter litt med å sovne pga at det kjennes ut som om halsen min er full av kokende suppe.
Ellers er ryggen min grei i dag :) Har ikke hatt noe problemer med bekkenet eller kynnere til nå :)
Utålmodig er jeg ikke. Trenger tid til å forberede meg på min nye livssituasjon.

Formen er faktisk bra, kjenner lite til bekkenet om dagene :) Har en del kynnere, men ikke vondt. Men jeg kastet opp idag, har vært litt kvalm. Litt flaut, kastet opp 3 minutter etter sex.. :P
Det var nok en mix av kvalme, varmt, sliten og trøtt.. Hehe, meg i et nøtteskall :D

Den er veldig opp og ned. Blir nok litt værre siden ting ikke er greit hjemme. Har ekstremt halsbrann og vondt i ryggen. Sover dårlig og har lite energi. Men er ikke utålmodig , bare glad at hun ikke kommer enda.
Uffda, jeg håper at det ikke blir verre da! Og at ting hjemme ordner seg! Kanskje godt å ha litt tid på seg da ;)

Våkna i kjempeform, bekkenet har ikke vært så bra på lenge! Meeen, så stakk hunden av, så jeg måtte ut og hente ham, baska en del for å få kontroll på han, og bekkenet likte ikke det.. :p Nå sitter jeg pent i en stol som vanlig.. Gørrkjedelig!!
Åh, det var dårlig gjort av hunden da :p

Kvalm som fy. Halsbrann og gulper eller spyr opp halvparten av alt jeg får i meg. Sliter litt med å sovne pga at det kjennes ut som om halsen min er full av kokende suppe.
Ellers er ryggen min grei i dag :) Har ikke hatt noe problemer med bekkenet eller kynnere til nå :)
Utålmodig er jeg ikke. Trenger tid til å forberede meg på min nye livssituasjon.
Æsj, det høres fælt ut.. :( Har du prøvd midler mot halsbrann?
Jeg er utålmodig ;) SÅ utålmodig ;) Selvom dt er mye som skal gjøres..

Formen er faktisk bra, kjenner lite til bekkenet om dagene :) Har en del kynnere, men ikke vondt. Men jeg kastet opp idag, har vært litt kvalm. Litt flaut, kastet opp 3 minutter etter sex.. :p
Det var nok en mix av kvalme, varmt, sliten og trøtt.. Hehe, meg i et nøtteskall :D
Godt det ikke er verre da :) Men oppkast er ekkelt - kastet opp selv tidligere, ikke dag da, men det er fælt.
Men jeg følte meg merkelig nok kjempefrisk etterpå! Som om noen bare fjernet alle smerter og ubehag, merkelig..

Hm..formen er sliiiiiten. Syk gutt hele uka, vært hjemme med han tre dager, lite søvn på natta/dagen. Vært hos kiropraktor og teipa ryggen.
En nær familiemedlem har fått tilbakefall i en alvorlig sykdom, og min kjære er beinmargsdonor- det kan se ut som en transplantasjon skjer like rundt termindato- så jeg må stålsette meg på å føde alene.. Det føler jeg meg IKKE klar for, selv om jeg vet at det er sånn det må være hvis det skulle skje.

Nei huff.. denne uka kunne jeg vært foruten kjenner jeg!
*sukk*

Æsj, det høres fælt ut.. :( Har du prøvd midler mot halsbrann?
Jeg er utålmodig ;) SÅ utålmodig ;) Selvom dt er mye som skal gjøres..

Ja jeg har prøvd ulike midler mot halsbrann. Dessverre er det ikke alt som er like godt å få i seg om natten ;)

Formen er tålig grei:) sliter veldig med halsbrann, men ellers så er det greit:) jeg har endelig begynt og sove godt igjen.. :) blir kanskje litt fortere sliten, men det er helt greit:)

Sliten , lei og og utålmodig :p bekkenet er vondt og dårlig søvn! :p men sjeldent halsbrann!! :D forrige svangerskap var helt jæævlig :p men da sleit jeg ikke med bekkenet da.. Vet ikke helt hva som er verst :) 9uker igjen i dag, det skal jeg klare :D

Formen er egentlig ganske fin! :) Eneste jeg sliter med er å sitte. Det kjennes ut som det brenner rett under ribbeina på høyre side, skikkelig vondt!! Også har jeg en del kynnere, men de er ikke vonde :)
Begynner å bli litt utålmodig, men det er fordi jeg gleder meg sånn til å holde den lille i armene!! :) :)

Back
Topp